|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
Un lloc on jo hi vaig bastant sovint és al Gormand (Carretera de Montcada / Sant Francesc)
Torrades amb tomàquet i bons embotits.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
al carrer roca i roca hi ha el nordem, musclos al `vapor fantastics els millors amb diferencia, plats grosos i cars calitat preu bona , pero cal reservar amb temps, cal gendre d'arrere la plaça vella, a abat marcet , prop del xurrasco, hi ha un bar rustic k es menja ve pero no recordo el nom, un altre k han posat nou peró diuen k es carillo, al corralo d'avant l'ajuntament no se el nom es nou,sobre el museo de la ciencia hi ha un k esta bé, l'arcada d'arrera la sagrada familia crec carrer faraday... ? a la rambla francesc macia esta ple de baretos, el carre d'arrera de la tribuna del camp del terrassa una mica mes amund'un catalá argentí hi ha una especie de peixeteria restaunat com la del carrer galileo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cultural
Newbie

Desconnectat
Missatges: 10
|
Al Cafè Teatre (c/ Baix), es el carrer de darrera de la plaça Vella. On està el cafè de las niñas, el Pepin i a la cantonada n'hi ha una Caixa Penedès.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
k es menja tipic catalá ? a devan de les instalacions de l'atletic hi ha un restaurant amb preus elevats x no dir elebadisims k crec fa cuina "catalana" el ristol de viladecavalls sembla k també x escudella carn d'olla sekes peus de porc etc no se......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pepequim
Newbie

Desconnectat
Missatges: 1
|
Hola,
Estic interessat en més opinions de llocs on recomeneu per sopar a TRS. Sóc nou a la ciutat i més enllà del Viena o del Parc Vallés no cònec.
Gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ATEROL
Newbie

Desconnectat
Missatges: 25
|
N'hi ha un a la Avinguda Barcelona o Jaume I que es diu "El Patio" que es molt bonic i a més es menjar tipic Catalá
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|