Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Llum verd a un nou polígon industrial de 95 hectàrees a Terrassa (Llegit 982 vegades)
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
jo no ho ting tan clar aixó de creixer, crec k terrassa ha perdut una oportunitat unica de ser una ciutat i no megapolis, ni batman ni robin ni l'home aranya, hem segut angolits x la segona corona i serem mes hospitalet k una ciutat al temps ho dira.......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 544

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Ciutat judicial = Palau de Justícia, vale. Corte Inglés? Bé, mola, però també un d'altre tipus l'ànec blau o La Maquinista  Metro FGC? Sí! Però amb freqüència de pas de la de TMB!!  deu ni do, et uns ciutadà força exigent. aixo és molt bo. si tothom fos com tu la ciutat anaria millor.
Bé, pel tema de tenir una altre tipus de centre comercial, jo et diria, que tenim un centre comercial que és el millor que podem tenir, el comerç del centre.
Per altra banda, el tema de la frequencia de pas, completament d'acord amb tu. Suposo que quan el metro s'amplii per terrassa aquest tema s'haurà de revisar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Roc Blanc
Jr. Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 58
|
Fa poc que sóc terrassenc, i tot i que no conec gaire a fons la ciutat, trobo que està bastant equilibrada però corre el perill de créixer massa descontroladament. Aquest fòrum comença a semblar un fòrum del SimCity, tots aquí planificant i dissenyant la ciutat  Estic d'acord en que hi ha alguna mancança d'algun centre comercial gran, tot i que m'encanta fer compres per la zona centre, igual que també m'agrada comprar en botigues del centre de BCN, no només en els centres comercials. Amb això vull dir que penso que encara que s'instal·li un "gegant", el petit comerç del centre pot sobreviure tranquilament. Trobo que hi ha una mancança greu pel que fa a transport públic: un transport públic RÀPID al centre de Barcelona (45 minuts per fer 30 km...) (al SimCity poso molts monorrails per transport ràpid d'un nucli a un altre, no sé si això seria viable aquí ) Però bé, potser aquí ja estic parlant d'un tema que hauria de publicar a la secció de mobilitat
Bé macos, seguiu animant el fòrum que m'està servint per anar coneixent els "intríngulis" terrassencs. Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 544

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
i per anar a l'autonoma? aixo si que es una vergonya.
hi ha tres possibilitats. Les he probades totes. Les ordeno segons el temps que es triga: - La mes rapida es agafar la renfe terrassa-sabadell centre i a sabadell caminar 5 minutets fins arribar a sabadell-rambla dels catalans i llavors anar fins universitat autonoma (en total pots estar uns 30 min) - L'altre es fer el recorregut sencer amb els catalans, fins a sant cugat i allà canviar de tren direcció sabadell. (pots trigar 45-1 hora, depenent si hagafes bé el tren a sant cugat). - Fer-ho tot en renfe, terrassa-cerdanyola i despres agafar cerdanyola-UAB. Es l'opció pitjor, ja que la linia cerdanyola-UAB nomes pasa un tren cada 30 min.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|