Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Octubre 07, 2008, 06:37:34
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Escuelas infantiles
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Escuelas infantiles  (Llegit 899 vegades)
mrcoffee
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3

Escuelas infantiles
« en: Gener 10, 2006, 04:10:20 »

hola a todxs!!
Esta es mi primera participación en este foro. Aprovecho para felicitar a todxs quienes participáis en él.
en apenas unos meses me traslado a vivir a Terrassa; estoy terriblemente contento de hacerlo!!
El motivo de mi mensaje es que me podáis ayudar a encontrar escuela para mi hija de 15 meses para el curso 2006-2007. Mi intención es matricularla en un centro que enlace directamente con P-1 para el siguiente curso. No conozco a nadie que pueda ayudarme en este tema ¿Tenéis alguna recomendación? Mi piso está en la calle Albignana, al lado de lo que tengo entendido será la continuación del parque Vallparadís. Por cierto, ¿qué tal es la zona? Las veces que he estado por ahí me gustó mucho me pareció muy tranquila y el tener el parque tan cerca me encanta.
Muchisimas gracias por vuestra ayuda.
Espero poder
En línia
Jeros
Hero Member

Gènere: Masculí
Missatges: 1140

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: Escuelas infantiles
« Resposta #1 en: Gener 10, 2006, 05:01:49 »

ni idea, potser al web de terrassa.org t'ajudi...
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jeros
Hero Member

Missatges: 1140

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #2 en: Gener 10, 2006, 05:24:38 »

http://www.terrassa.org/educacio/
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
sio
Newbie
*

Gènere: Femení
Missatges: 15

« Resposta #3 en: Gener 11, 2006, 08:06:19 »

hola, i benvingut!
trobar una llar d'infants que enllaci es complicat, ja que la majoria son concertades, i doncs entres per punts (a prop de casa, a prop de la feina, germans en el mateix cole...). també pots accedir a una publica, si tens sort de trobar plaça... i si  pots compaginar els horaris...
a la web de www.terrassa.org, a la pastilla serveis hi ha un link a "quins equipaments et corresponen". aqui posant la teva dreça et dona també les llars d'infants a les que pots accedir per domicili.
per saber quines donen contuinuitat, o be mires totes les llistes des de la pagina web de terrassa - educació, o si no des de www.365.net també trobes totes les llars d'infants i escoles publiques, privades i concertades de terrassa. nomes has de mirar quines surten en tots els grups d'edat que t'interessa.
per qué tinguis una idea, i pel que recordo, sense continuitat:
ARQUIMEDES hi vaig anar i vaig sortir corrents...
BAMBI me n'han parlat molt bé
GREVOL es on porto el meu fill, i estic encantada
INFANTS hauria d'estar tancat ja, si no ho estés, no t'hi acostis... aqui si que tinc molt molt mala experiencia
i de les que donen continuitat
AIRINA (si no m'han informat malament) es de l'opus
PETIT ESTEL-LA NOVA (que es bastant religios)
L'AVET. aquesta ultima estaba molt molt be, pero per zona, no hi puc accedir.
espero haver-te ajudat.
sort!
En línia
mrcoffee
Newbie
*

« Resposta #4 en: Gener 11, 2006, 09:46:33 »

Muchísimas gracias por vuestra ayuda!!!!! Wink
Espero tener suerte y encontrar algo adecuado; la verdad es que es algo que me agobia bastante y más aún porque actualmente estamos muy contentos y cambiar a un centro que no esté al mismo nivel sería un preocupación que prefiero evitar.
Iso, lo que comentas de AIRINA ... cuando visite su web el tema hacía bastante tufillo a OPUS, lo que no me hace nada de gracia, sin ánimo de molestar a nadie, no malinterpreteis mis palabras. Creo que probaré L'Avet, que me queda bastante cerca de casa. Muchas gracias Iso.

En línia
Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #5 en: Gener 11, 2006, 11:46:03 »

Aqui tens la llista d'escoles bressol de Terrassa:
http://web.terrassa.org/web-pame/centres/llistats/tipus_list.asp?Nivell=1&Titol=Infantil%20Primer%20Cicle
En línia
SANDRA
Newbie
*

Missatges: 10

« Resposta #6 en: Gener 16, 2006, 12:13:26 »

:-[Molt bones,

Em dic Sandra i fa molt poquet que visc a Terrassa, només dos anys, però ja he fet arrels i fins i tot tenim un peque ,l'Èric de set mesos. La meva intenció és ajudar-te i suposo que et servirà d'alguna cosa. He de dir-te que a més de mare sóc pedagoga i el tema d'Escoles Bressol ho domino força bé, vaig veure bastants abans de decidir-me per la que ara va l'Èric, la Segona Llar. Està situada al centre de Terrassa, justament al costat de la Rambla Egara , al carrer Martín Díez i la veritat és que estem molt contents.
Fan anglès, música, psicomotricitat, natació etc i els hi pots tenir fins a P3.
Ah se m'oblidava en penso que encara li queda alguna plaça lliure però ves-hi ràpid perquè volen.

Salutacions

Sandra
En línia
mrcoffee
Newbie
*

« Resposta #7 en: Gener 16, 2006, 10:59:28 »

Gracias!
a ver si hay suerte. Por el momento ya tengo un par de opciones ... espero q esta sea la tercera.
Saludos.
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió