Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat??? (Llegit 3851 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1096

Avinguda de l' Abat Marcet
|
està clar que si treballes en algun àmbit d'interès del projecte no puc seguir discutint amb tu sobre la conveniència o no de l'obra, de bon rotllo eh  No no, jeje, no treballo en cap d'aquestes idees, però sóc del sector dels projectes. Estic a un altre, i bé, potser també tens raó, a lo millor també tinc una idea massa de "projectes, projectes, projectes!" però bé, és el que em dona de menjar 
Sóc a les oficines de l'ampliació de l'aeroport de El Prat
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
|
|
santianna
Newbie

Desconnectat
Missatges: 18
|
una realitat? on el veus?  progrés sí, però a quin preu? avui molts mitjans parlaven d'un estudi que afirma que si la Xina i la Índia segueixen creixent al ritme actual i arriben a equiparar-se en termes de consum amb els EUA caldran dos planetes com la Terra per garantir-ne prous recursos. És això el que volem? no vull semblar utòpic, però o fem allò de "pensa globalment, actua localment" o ens anirem a fer punyetes més aviat del que ens pensem Home si anem pensant aixi potser qeu deixem de comprar articles de la Xina, com algun company de tertulia apuntava indirectament..
L'unica manera d'aturar el desenvolupament de Xina i d'India es para de compar articles manufacturats alli....desgraciadament ho trobo bastant il.lus pensar aixo, mes que res pq hi ha aprop de 2.000 mil.lions de persones que viuen al llindar de la pobresa absoluta i no crec que estiguin per salvar la terra quan no saben si dema podran menjar...
Per altra part la construccion del 4rt cinturo esdevindra una eina per estimular el comerç i l'industria de Terrassa (que no passa pels millor moments de la seva historia) ; a l'hora que una eina fonamental per reduir al sinestralitat de les nostres vies urbanes (i qui em digui que l'unica eina es deixar el cotxe a casa millor que pensi en una altre argument, respostes realistes si us plau!!). Pensem que la carretera de MArtorell no es precissament una via exempta de perill... i el transit per aquesta via esdeve molts cops una autentic esport de risc.
Si es prenen mesures per assegurar el maxim respecte al Medi no veig perque aturar infraestructures basiques pel desenvolupament tant de la societat com de l'economia del nostre pais.
NO, si al final reclamarem mes diners i inversio en infraestructures amb el nou Estatut i quen estem a punt de veure acomplet un projecte amb 30 anys de retard diem "miri no el vull !!!" . (Despres ens queixarem de les autovies gratuites d'Extremadura i Andalusia....)
Si us plau 4rt cinturo JA (i perllongacio dels FFCC tambe!!!!)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|