Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ajuda’ns a millorar InfoTerrassa.com (Llegit 1867 vegades)
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 548

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
En la linia de l'impuls que li volem donar a aquest forum, ara fa falta donar un altre impuls al diari infoterrassa.com
Per aixo demanen la vostra ajuda. Així d'entrada, se en venen al cap aquestes qüestions:
- quines noticies us interesen més? - quina linia informativa ha de tenir el diari? - hem d'ampliar els temes? - trobeu que som objectius a l'hora de donar les noticies? - immediatesa o qualitat o les dues coses? - publicació oberta a tothom o controlada per la redacció? - esports, com, quins...? - mes articles d'opinió?
gràcies per ajudar-nos a millorar el web!
|
|
|
|
« Última modificació: Gener 15, 2006, 08:20:01 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
infoTerrassa un referent informatiu de qualitat
A veure si ens animem una miqueta més i donem més punts de vista al respecte la opinió de tots es molt important.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JCentelles
Newbie

Desconnectat
Missatges: 8
|
Fonamental, InfoTerrassa, si vol seguir amb el subtítol “La informació de Terrassa explicada pels terrassencs”, ha de tornar als seus orígens, quan tothom, sense censura, podia publicar les notícies que pensava podien ser de interès per als nostres veïns i veïnes.
Jo vaig creure en aquesta llibertat, així que em vaig donar d’alta i sovint hi enviava notícies, tant del món veïnal com del partit en que milito, per això, perquè creia que podien ser d’interès per a tots.
Fent cas dels requisits anunciats a la mateixa web (“Només hi posem una condició: la teva identitat no pot ser falsejada i ha de constar amb nom i cognom. Si acceptes aquest requisit, podràs publicar les teves notes sense problemes, directament, i sense intervenció de cap administrador.”), mai he faltat al respecte a ningú, ni he insultat,.... Tot i això en dues ocasions, perquè les notícies no eren de l’ interès del moderador, (o hauria de dir censor? ) m’han retirat les notícies que havia penjat. 
Insisteixo, si InfoTerrassa vol ser alguna, ha de recuperar els criteris de llibertat i independència.
De moment, i fins que pugui veure aquests conceptes a la web, renuncio a publicar-hi res més.
Jordi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Insisteixo, si InfoTerrassa vol ser alguna, ha de recuperar els criteris de llibertat i independència. El problema que tenim és el de vehicular les notícies. En el cas d'aquestes dues noticies. El cas de la primera noticia el problema va ser per inexperiència meva i per voler quedar bé amb tothom per donar oportunitat a les dues bandes enfrontades a donar la seva opinió. Al final ja vaig veure que una de les bandes (PSC) pasava del tema i que li donava igual que ERC critiqués a la diputada Puig.
La noticia d'avui es diferent. Aquestes noticies les rebem a la redacció per part de premsa d'ERC Terrassa. Quan ahir la vam rebre vaig preparar la noticia i la vaig deixar en el frigorífic per penjar-la avui (tal i com es pot veure en la portada). Aquestes notícies s'han de publicar abans havent fet una "esporgada" si em permeteu el terme, ja que el que ens envian des d'ERC va ser un comunicat. D'aqui s'ha de treure la noticia i fer-la lo mes intel·ligible pels nostres lectors.
Sobre el tema de neutralitat política, bé, es clara la meva vinculació a un determinat partit polític com també ho has clara la teva. El que he de fer és intentar separar partit i web.
(“Només hi posem una condició: la teva identitat no pot ser falsejada i ha de constar amb nom i cognom. Si acceptes aquest requisit, podràs publicar les teves notes sense problemes, directament, i sense intervenció de cap administrador.”), bé, crec que s'ha d'actualitzar. La meva opinió és que els unics que puguin penjar noticies a la web sigui la redacció. Per publicar lliurament està la secció "El calaix".
Són idees, ara s'han de discutir aqui al forum i veure com actuem finalment.
Espero que les meves explicacions hagin estat lo més entenedores possibles.
una salutació
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
llangot
Newbie

Desconnectat
Missatges: 23
|
Vaig començar a llegir infoterrassa per la informació meteorologica, que es excel.lent. Per el demes, crec que per que aixo tiri endevant cal promocionar la pagina, (un bon ganxo seria la web cam, o la informacio meteorologica on-line), que tingui com a minim 3000 o 4000 visites diaries, i a partir d´aqui s´en pot parlar, ara crec que la llegeixen 4 gats i aixi es dificil poder fer res, la gent no la pren en serio. Potser m´equivoco, pero l´audiencia es la que mana, i are crec que en teniu poca....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Vaig començar a llegir infoterrassa per la informació meteorologica, que es excel.lent. Per el demes, crec que per que aixo tiri endevant cal promocionar la pagina, (un bon ganxo seria la web cam, o la informacio meteorologica on-line), que tingui com a minim 3000 o 4000 visites diaries, i a partir d´aqui s´en pot parlar, ara crec que la llegeixen 4 gats i aixi es dificil poder fer res, la gent no la pren en serio. Potser m´equivoco, pero l´audiencia es la que mana, i are crec que en teniu poca....
bé som 4 gats que vol dir 1.300 persones al dia !!!!
aquests dies estem tenint records de visitants a la web pel tema de festa major. gràcies a tots vosaltres per la vostra confiança amb la web.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|