Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Maig 17, 2008, 07:39:09
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Zonas de Terrassa
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 4 ... 7 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Zonas de Terrassa  (Llegit 18593 vegades)
Margaret Mead
Jr. Member
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 53

Re: Zonas de Terrassa
« Resposta #15 en: Novembre 24, 2005, 08:46:10 »

"Firmas para pedir seguridad

P. Arenós  - 24/11/2005

TERRASSA. Un grupo de vecinos del barrio de Ca n´Anglada de Terrassa, foco hace unos años de conflictos entre magrebíes y autóctonos, han presentado 5.026 firmas para pedir al Ayuntamiento "soluciones a los conflictos de convivencia e inseguridad". El alcalde, Pere Navarro, los recibirá mañana, pero considera que este barrio no es problemático."

Què en sabeu i què en penseu d'aquesta notícia publicada avui mateix a la Vanguardia? Hi esteu d'acord? Què penseu de la resposta de l'alcalde? Potser algú de Ca n'Anglada ens pot explicar què està passant al barri...
En línia

Margaret Mead.
Elliot
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #16 en: Novembre 25, 2005, 08:44:02 »

ahir vam penjar al web la nota de premsa de l'Ajuntament, la podeu llegir aqui http://www.infoterrassa.com/index.php/pg.15.70.11436.html

No conec gaire el tema d'aquest col·lectiu, més aviat el desconeixia. Quan tingui mes informacio ja us l'aniré explicant.
En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 939

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #17 en: Novembre 25, 2005, 09:37:14 »

Home, jo no el considero conflictiu... i qui va a viure allà, ja sap la realitat d'aquest barri i les seves circumstàncies. Tot és criticable. I tot millorable, clar, però no crec que aquest barri tingui més conflictes que d'altres... el que passa és que és un barri una mica més lleig, més barat, de gent treballadora, com es sol dir, i ja està.
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jeros
Hero Member

« Resposta #18 en: Gener 10, 2006, 06:09:29 »

Què en penseu de Can Jofresa?

Un amic s'acaba de comprar un pis allà Smiley
En línia

Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #19 en: Gener 12, 2006, 11:48:59 »

a can Jofresa hi ha de tot com a tot arreu, com a ca n'Anglada, com al centre i com a can Tusell. Jo no hi he viscut però he tingut amics d'allà i bé, és un barri obrer vertical com el del Bon Aire o com Sant Llorenç. Bona gent de classe treballadora en general. Suposo que a hores d'ara ja deu saber que el més entretingut cada dia és buscar aparcament a les torres Wink
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Jeros
Hero Member

« Resposta #20 en: Gener 13, 2006, 09:06:22 »

a can Jofresa hi ha de tot com a tot arreu, com a ca n'Anglada, com al centre i com a can Tusell. Jo no hi he viscut però he tingut amics d'allà i bé, és un barri obrer vertical com el del Bon Aire o com Sant Llorenç. Bona gent de classe treballadora en general. Suposo que a hores d'ara ja deu saber que el més entretingut cada dia és buscar aparcament a les torres Wink

jeje, i tant... Cheesy

Els pisos estàn prou bé, allunyats del nucli urbà i transport públic però molt ben comunicats per les autopistes.

Bé, relació qualitat - preu aquí a BCN en general, es bona.
En línia

qwertyu
Full Member

Missatges: 120

« Resposta #21 en: Gener 14, 2006, 09:59:47 »

ara ja el famos pla de barris de can anglada , la gent k creu k hi ha un conflicte tindria k estar present en les reunions i aportar questions i solucions no ni ha prou en treure uns problemes cal aportari solucions , a ra tene l'oportunitat de ser en el pla de barri k hi ha moltes ponencies, no se k el conflicte sigui menor o major k el ke es vare viure entre ja se k l'expresió no es politicament correcte per aixo la poso entre parentesis nou vinguts (xarnegos) i catalans els anys 60 ara els nou vinguts son els xenofogs, ja se k no tot-hom pero la memoria ens treeix als indigenes de catalunya ens semblaba extrany k els d'almeria tingesin akelles costums i fesin pudor de seba i mengesin xorisso i anesin bruts, i anesin vestits de negre, etc etc, ara els nou binguts ja asentats i indigenes de catalunya els asembla estrany k..............
En línia
smooth
Newbie
*

Missatges: 1

« Resposta #22 en: Gener 15, 2006, 02:04:32 »

Hola!
En marzo me mudo a Terrassa ya que en Barcelona es imposible encontrar un piso mas o menos decente y que no cueste mucho. Conocía Terrassa porque dos de mis amigas han vivido siempre allí aunque sólo iba de visita y no veia mucho.
Ahora me ha salido la oportunidad de comprarme un piso en la calla Albinyana, creo que esta en la zona de Can Palet.
Podriais darme vuestra opinion sobre esa zona? esta muy cerca de la prolongacion del parque de Vallparadis y de la piscina publica.
Por cierto, yo trabajo en barcelona y tendre que coger o bien los ferrocariles o el tren. Sabeis si se tarda mucho en llegar?? me preocupa llegar tarde al trabajo.
Bueno un saludo a todos
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #23 en: Gener 15, 2006, 07:42:37 »

Hola,

Yo como Jeros vengo de Hospitalet y llevo aprox. 2 meses por Terrassa (aunque conocia cosas de antes porque estudié en la universidad de aquí).
No te voy a decir barrios a los que no iría (primero pq conozco en parte por lo que me han contado)(y segundo por respeto a los que viven allí), pero si que te voy a decir que donde vivo yo (Calle ample con Jaume I, muy cerca de area olímpica) es una zona que por el momento me parece genial, tranquila, limpia y agradable. Eso si, olvídate de aparcar a partir de las 21h.
Toda la zona de 22 de juliol y Abad Marcet está muy bien tmb, creo q de lo mejor de la ciudad, muy comercial y muy nuevo todo, eso si, más caro.

Salu2.

Hola! Otro vecino de L'H!! Smiley Yo vivía en Santa Eulàlia, en la calle Jansana, y tú? por dónde andabas? Wink
En línia

monik333
Newbie
*

Missatges: 17

« Resposta #24 en: Maig 08, 2006, 03:44:01 »

Hola a to2.
Soy nueva aquí.
Agradecería q xfavor alguien me informase sobre los barrios de Terrassa +/-.
Vereis, yo soy de Barcelona, me fui a Ripollet y estuve casi 3 años (creo q los peores casi d mi vida, con todos los respetos) Luego me fui a Sabadell, q es donde vivo ahora, lo q pasa es q estoy de alquiler, y mirando pisos veo q casi es imposible vivir aquí. Trabajo en Sabadell, por eso uno de los motivos de venirme aquí, y además mi marido también es de aquí.
Mi jefe q es d Terrassa, me comentó q había un barrio, Roc Blanc, q estaba muy bien, q es todo casi nuevo y está justo en la entrada/salida de la autopista. He visto q en este barrio hay pisos q +/- me podría permitir, lo q pasa es q no quiero volver a equivocarme, ya q cada vez q lo hago me cuesta dinero y desilusiones.
En la Gripia, también he visto cosas xulas, pero xlo que decís, está mal comunicado, y eso tampoco me iria muy bien, ya q tengo q ir y venir de Terrassa a Sabadell cada día, y solo tengo dos horas para comer en total.
Bueno q me aconsejais... Huh
Porfa, si podeis decidme algo y muchas gracias a to2 d antemano. Wink

Salu2  Tongue

Mónica.  Kiss
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #25 en: Maig 08, 2006, 04:26:08 »

Sabadell actualmente es más económica que Terrassa.

No obstante, la zona con mayor proyección en lo que a transporte y comunicación se refiere es Passeig 22 de Juliol y su área de influencia, ya que ahí se combinará tanto Renfe como Metro del Vallès en 3/4 años a más tardar. Lógicamente, esta zona y sus cercanías son las más caras (no te imaginas lo que ha subido la vivienda por ejemplo en mi misma calle (Avenida Abat Marcet) Sad)
De todas formas, hay barrios más económicos y tambien con proyección, como La Grípia, que a pesar que actualmente está muy mal comunicada, dentro de muy poquito se empieza a construir la nueva estación de Renfe, y tambien otros barrios que con el tiempo tendran su paradita serán Can Boada (Estación de Renfe) y Can Roca (Estación de Metro del Vallès).

Espero haberte ayudado. Un saludo, y bienvenida!
En línia

monik333
Newbie
*

« Resposta #26 en: Maig 08, 2006, 05:03:39 »

Muxas gracias por tu respuesta!!!  Wink
Además más rápido imposible  Grin
Me acaban d comentar de ver un piso en Egara, en la calle Almería, es seminuevo con 3 hab., y parking, me han dixo q tiene menos de 1 año, y q en esa zona van a hacer El Corte Inglés, bueno eso no sé si es bueno o malo, xq cuando ponen un centro comercial en un barrio, adios tranquilidad, aparcamiento y economía, lo sé por experiencia xq yo he vivido toda mi vida en Barcelona donde ahora está el Heron City y el Corte Inglés... Shocked
Por lo q me comentas de Sabadell, no sé donde estarán las zonas económicas, xq ya en un barrio como Can Rull, Cifuentes, Can ' Oriac, La Cruz de Barberà...etc., o sea en barrio antes asequibles, o "baratos" ahora comprarse un piso seminuevo, con 3 hab., 2 baños y 80m., ya me piden de 54 millones para arriba. Ya no te cuento otros barrio, como en Gracia q es donde trabajo... Angry

Muxas gracias de nuevo  Cheesy

Un beso y un saludo.  Wink

Mònica  Kiss
En línia
Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #27 en: Maig 08, 2006, 06:04:11 »

roc blanc com bé t'han dit és un barri gairebé tot nou (de fa uns 10 anys), a més té molta zona verda i com bé dius està molt ben comunicat, a un pas de l'autopista. Si trobes res bé de preu allà i et decideixes, crec que no t'equivocaràs.

molta sort!

salut!
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
monik333
Newbie
*

« Resposta #28 en: Maig 08, 2006, 10:37:17 »

Moltes gràcies per la teva resposta Jordi.
Ara he de valorar el temps que puc trigar a anar i vindre a Sabadell.  Huh
Per cert altra pregunta, com es La Cogullada, he vist un dúplex nou, bé de preu, però no sé que tal el barri.  Shocked

Moltes gràcies de nou i una salutació.  Wink

Petons  Kiss

Mònica.  Smiley
En línia
jose.egara
Moderador

Gènere: Masculí
Missatges: 82

« Resposta #29 en: Maig 09, 2006, 11:58:32 »

Hola Monik333, yo vivo en la Grípia y como ya te han dicho estan a punto de construir una estación de renfe, con lo cual en pocos minutitos estarias en Sabadell. La previsión es que este acabada en Diciembre 2007. Los precios estan subiendo de una forma exagerada, con el tema de la estación (Yo compre mi piso por 33 millones de los antiguos y ahora se ha vendido un piso en mi bloque mas pequeño que el mio por 51  Shocked ) pero es que Terrassa ha subido mucho de precio en general. No se, si quieres conocer un poco mejor el barrio, tenemos montado un foro en esta dirección http://www.lagripia.tomahosting.com .
En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
Pàgines: 1 [2] 3 4 ... 7 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió