Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Maig 12, 2008, 06:43:26
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Zonas de Terrassa
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Zonas de Terrassa  (Llegit 18339 vegades)
yholan
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3

Re: Zonas de Terrassa
« Resposta #60 en: Octubre 08, 2006, 10:22:51 »

Hola, el sabado fuimos a ver un piso en la zona de Can Parellada, esta muy cerca del Caprabo y tambien relativamente cerca de la parada de FF.CC. de les Fonts. Nos gusto bastante por precio, y  la zona no parecía mala. Estaba cerca de unas torres bastante nuevas.
Me gustaría saber la opinión de la gente de Terrassa sobre este barrio en general.
Gracias Wink
En línia
Lucia
Newbie
*

Missatges: 17

« Resposta #61 en: Octubre 09, 2006, 09:17:51 »

Hola !!
Yo no sé cómo se vive en Can Parellada, pero eso está muy lejos de todoooooooo...Si quieres venir a Terrassa, yo te propondría vivir en una zona más o menos céntrica, comunicada, así vivirías la ciudad, si no...estarás siempre lejos del meollo de la ciudad.
El centro histórico ya sé que es muy caro, pero luego está el de Escoles-Cementiri Vell. Llegas andando en 10 minutos a Sant Pere o 10 minutos hasta Font Vella. ( o sea, el centro histórico) En un año está hecha la estación de Vallparadís de ferrocatas. Estás cerca del fabuloso parque de Vallparadís, tienes en la Avda Jacquard súpers, tiendas de carne guays, etcetc...están las universidades, colegios de buen nivel para los niños. Si trabajas en Barna tienes la autopista a 5-8 minutos en coche sin semáforos (vas por las rotondas desde Glorias Catalanas hasta Park Vallés. Yo vivo ahí desde hace 10 años y es como si viviera en el centro (es distrito 1) porque voy andando al centro en un santiamén, sin autobuses ni rollos.
Los precios no sé cómo estarán, porque claro, hace 10 años que lo compré. Si queréis salir de Barna o de algún otro lugar e iros a Terrassa, iros al meollo, no a un barrio que está en el quinto pino de todo. No menosprecio nada ni a ningún barrio, solamente es un consejo. Yo salí de Barna para irme a un barrio donde pudiera tener de todo cerca y no tener que estar cogiendo buses o cogiendo coche para todo y para sentirme de Terrassa.
Besotes a todos los del foro.
En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 931

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #62 en: Octubre 20, 2006, 10:34:49 »

yo me quedaría en el anillo de las avenidas. En cualquiera de ellas.

El plano está aqui. Y se baraja como eje central de Terrassa a corto plazo.

Espera que vuelvo a poner el mapa. Es de los autobuses pero te aclaras muy bien cuál es la zona céntrica (no confundir con casco histórico).

El eje formado por Rambla Egara / Francesc Macià / Abat Marcet / Jaume I / Av.Barcelona / Carretera de Montcada.

Un segundo nudo central englobaría a medio plazo Avinguda Béjar / Avinguda del Vallès / Av. Sta. Eulàlia / Ronda Ponent.

A medio plazo se prevee en el sector noroeste (nuevo barrio en proyecto) y en el sector este (hasta llegar a juntarse con Sabadell, algo claramente que se intuye, nuevas paradas RENFE gripia y en Sabadell ponen otra por la zona) de la mancha urbana que la ciudad crezca (crecerá por todos lados pero significativamente por ahí.

Saludos.

En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
jordi-si
Newbie
*

« Resposta #63 en: Novembre 04, 2006, 12:45:18 »

Hola a todos, saludos a Geros, Lucia y demás foreros. Quisiera plantearos una cuestion y agradeceria que me pudieras dar consejo. Se trata de que voy a comprarme un piso en Terrassa pq
Terrassa me gusta y hace 8 años que trabajo aquí en una residencia como monitor at directa
i tbien pienso que van a subir mas los precios y que si dentro de  unos años la vida me lleva a otro lugar, me gustaria elejir un lugar donde se revalorice al máximo. LA ´questión es. en que zona comprarlo.
Sant Pere, Vallparadis-Escoles, can aurell, otros?   Gracias de antemano.Tendre muy en cuenta vuestras opiniones.
En línia
Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #64 en: Novembre 04, 2006, 02:34:26 »

yo me quedaría en el anillo de las avenidas. En cualquiera de ellas.

El eje formado por Rambla Egara / Francesc Macià / Abat Marcet / Jaume I / Av.Barcelona / Carretera de Montcada.

suposo que enlloc de Fcesc Macià volies dir Josep Tarradellas no? Wink

com bé dius, no és el casc històric però es pot dir que viure-hi a dins d'aquesta zona (que no eix) és viure a prop del centre. Viure a prop vull dir que com a molt ets a 10 minuts de la plaça vella a peu.

salut

En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Jeros
Hero Member

« Resposta #65 en: Novembre 05, 2006, 10:18:09 »

Esto... sip Cheesy

I bé, Jordi-si, tal com pots veure jo sempre aconsello l'anell de les avingudes, ja que a mig termini serà (que com també dic sempre, sino ho es ja...) el centre neuràlgic de Terrassa.

Salutacions!
En línia

jordi-si
Newbie
*

« Resposta #66 en: Novembre 07, 2006, 03:02:56 »

Grácies, Jordi Gero i foreros en general,
Prenc nota de que l´analell de les avingudes va a mes com a zona centrica. Estic mirant Sant Pere i avinguda 22 de juliol, Abad marcet. Salutacions.
En línia
Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #67 en: Novembre 07, 2006, 03:11:04 »

a mi personalment Sant Pere és el barri que més m'agrada (potser també per què hi he viscut molts anys), especialment entre el pla de l'ametllera, la carretera matadepera, l'abat marcet i el carrer catalunya Smiley

salut
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Jeros
Hero Member

« Resposta #68 en: Novembre 07, 2006, 04:19:29 »

Molta sort Jordi-si! I digues com va la cerca, eh?
En línia

ninus
Newbie
*

Missatges: 36

« Resposta #69 en: Novembre 07, 2006, 06:38:28 »

Com diu el Jordi aquesta zona, Sant Pere, esta molt bé, doncs hi tens de tot, mercat inclos.
En línia
jordi-si
Newbie
*

« Resposta #70 en: Desembre 06, 2006, 10:58:50 »

Finalment ja tinc pis , es a l´Avinguda Abad Marcet, en un edifici gran que fa cantonada amb Monturiol, es de 2ª má i força espaios i assoleiat. L´estació del Nort a 7 minuts de baixada. Havia mirat a direrents llocs peró  Terrassa m´agrada i a més esta fent un   progrés de qualitat en aquests ultims anys i cada cop té mes serveis , alhora comunicacions i tranquilitat per a viure-hi.
Moltes Sal.lutacions a tots els foreros i fins aviat.
En línia
javierentero
Newbie
*

Missatges: 1

« Resposta #71 en: Desembre 07, 2006, 05:40:50 »

jo també estic mirant i estic interessat per abat marcet i cantonades... m'agrada molt la zona i crec que serà de les millors i més es revaloritzaran amb el metro.

em dono d'alta x dir... on es el jeros??  Huh
En línia
skpes
Full Member

Gènere: Masculí
Missatges: 203

« Resposta #72 en: Desembre 27, 2006, 04:51:50 »

Hola!
En marzo me mudo a Terrassa ya que en Barcelona es imposible encontrar un piso mas o menos decente y que no cueste mucho. Conocía Terrassa porque dos de mis amigas han vivido siempre allí aunque sólo iba de visita y no veia mucho.
Ahora me ha salido la oportunidad de comprarme un piso en la calla Albinyana, creo que esta en la zona de Can Palet.
Podriais darme vuestra opinion sobre esa zona? esta muy cerca de la prolongacion del parque de Vallparadis y de la piscina publica.
Por cierto, yo trabajo en barcelona y tendre que coger o bien los ferrocariles o el tren. Sabeis si se tarda mucho en llegar?? me preocupa llegar tarde al trabajo.
Bueno un saludo a todos

la calle albinyana, es muy trankila, para cojer la c58 o los tuneles ok, para ir en fcg de momento cae lejos, can palet vivo yo... no me gusta pero bueno, sobre gustos no hay nada scrito, pero en cuanto pueda me las piro Grin Grin Grin Grin Grin Grin
En línia

(\-Ü-/)
skpes
Full Member

Gènere: Masculí
Missatges: 203

« Resposta #73 en: Desembre 27, 2006, 04:58:18 »

Hola, el sabado fuimos a ver un piso en la zona de Can Parellada, esta muy cerca del Caprabo y tambien relativamente cerca de la parada de FF.CC. de les Fonts. Nos gusto bastante por precio, y  la zona no parecía mala. Estaba cerca de unas torres bastante nuevas.
Me gustaría saber la opinión de la gente de Terrassa sobre este barrio en general.
Gracias Wink

pues ke si es para irte a una casa ok, si no olvidate de vivir en can parellada
En línia

(\-Ü-/)
jennifer
Newbie
*

Missatges: 5

« Resposta #74 en: Març 05, 2007, 07:51:32 »

Hola!
Ahir vaig estar a la fira de Terrassa mirant pisos i la veritat és que tinc un caos important al cap. M'agradaria que em recomanessiu zones de Terrassa ja que no sóc d'aquí.
Em va agradar un pis d'obra nova que es situaria a la Ronda Ponent. com pot estar aquella zona? gràcies.
En línia
Pàgines: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió