Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Setembre 08, 2008, 01:53:13
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Transport i mobilitat
| | |-+  Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Enquesta
Pregunta: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
Contribuiria a resoldre els problemes d’aparcament que té el barri i la ciutat.
Contribuiria a dinamitzar el comerç del barri.
No seria una mesura adequada a les necessitats del barri i la ciutat.
La zona blava no garanteix en absolut la rotació de vehicles.

Autor Tema: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..  (Llegit 1581 vegades)
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1113

Avinguda de l' Abat Marcet

Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
« en: Febrer 07, 2006, 07:59:14 »

Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

Re: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
« Resposta #1 en: Febrer 07, 2006, 08:00:03 »

Treta de Terrassa.net, l'Ajuntament s'està donant de morros... és molt fort pensar en posar zona blava aquí!!!!

MAI!
En línia

Josep
Administrador
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 157

Re: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marcet..
« Resposta #2 en: Febrer 08, 2006, 10:00:48 »

Jo tinc zona blava a escassos metres de casa i estic molt allunyat tant del centre com de nuclis comercials. De fet, l'únic nucli comercial de certa importància és el mercat del Triomf.
Ja pots rondinar, que si volen posar zona blava, verda, groga o a topos, la posaran.
En línia

ATEROL
Newbie
*

Missatges: 25

Re: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marc
« Resposta #3 en: Febrer 08, 2006, 10:59:18 »

I tant !!!! despres diuen que es fa per la gent que viu en aquestes zones, es fan per recaptar diners y punt. Nomes hi ha que veure BCN.
En línia
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #4 en: Febrer 08, 2006, 11:44:00 »

a mi em fa gràcia que vaig ser el número 2 en votar i l'únic vot que hi havia era un que estava a favor...  Roll Eyes

L'Ajuntament llavors està a favor? perquè no ens pregunta als veïns?Huh

JO NO VULL AL MEU CARRER ZONA BLAVA, NI VERDA NI GROGA.

VULL UN POLICIA QUE VETLLI PERQUÈ LA GENT NO ES POSI EN DOBLE FILERA, PER POSAR UN EXEMPLE.

Evil
En línia

ATEROL
Newbie
*

Missatges: 25

Re: Ampliar la zona blava a la carretera de Rellinars i a l’avinguda d’Abad Marc
« Resposta #5 en: Febrer 08, 2006, 12:04:05 »

Jeros, tienes toda la razón,
por ejemplo algún policia para dirigir el tráfico en horas puntas, pero eso... no da dinero...

¿Alguien ha visto un policia en la Rambla, o en las "Rondas"?, como van siempre tan fluidas...ahora si!!! a la hora de cobrar o de poner multas en zona azul... a pares.

Yo siempre me hago una pregunta, a ver si alguien me la puede contestar:

-¿Por que si es suelo público, se lo apropia el ayuntamiento, y hace pagar por el uso de este? Acaso no se paga ya, un impuesto de circulación? No pagas el IBI?
En línia
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #6 en: Febrer 08, 2006, 12:19:12 »

Jeros, tienes toda la razón,
por ejemplo algún policia para dirigir el tráfico en horas puntas, pero eso... no da dinero...

¿Alguien ha visto un policia en la Rambla, o en las "Rondas"?, como van siempre tan fluidas...ahora si!!! a la hora de cobrar o de poner multas en zona azul... a pares.

Yo siempre me hago una pregunta, a ver si alguien me la puede contestar:

-¿Por que si es suelo público, se lo apropia el ayuntamiento, y hace pagar por el uso de este? Acaso no se paga ya, un impuesto de circulación? No pagas el IBI?

sublime respuesta, no puedo estar más de acuerdo.

Espero que la gente del Ayuntamiento lea realmente lo que piensan sus ciudadanos más comprometidos con ella. Los que la siguen día a día, aunque vamos, queda bien clara la votación en "su" página web...
En línia

Elliot
Administrador

Missatges: 591

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #7 en: Febrer 09, 2006, 12:12:23 »

a mi em fa gràcia que vaig ser el número 2 en votar i l'únic vot que hi havia era un que estava a favor...  Roll Eyes

no ho diras per mi..... que encara no he votat.

Contribuiria a resoldre els problemes d’aparcament que té el barri i la ciutat.NO.

Contribuiria a dinamitzar el comerç del barri.
MMM Jo crec que si. A veure, al carrer Ample la zona blava ha afavorit als comerciants perquè ara, una banda del carrer es per estacionar als veins, sense zona blava i l'altre es per a la gent que va a fer compres amb cotxe, fa les seves compres i s'en va.

No seria una mesura adequada a les necessitats del barri i la ciutat.
no sé que dir ja que aquesta zona de la ciutat, tot i estar no gaire lluny d'on visc, la desconec bastant.

La zona blava no garanteix en absolut la rotació de vehicles.
Jo diria que si, que afavoreix la rotacio de vehicles.

Bé, el que està clar es que aquestes coses s'han de fer d'acord amb els veins, com va pasar al carrer ample. Jo desconec si realment aquesta és la intenció de l'Ajuntament (no ho he llegit enlloc ni ningú ho ha comentat). Dius que ha sortit al terrassa.net.... jo no em firia gaire.

El meu vot serà per l'opció "Contribuiria a dinamitzar el comerç del barri", tot i que millor que no tinguessin que posar-la. De totes formes, jo vaig a tot arreu caminant o en bus, aixi que poca cosa m'afecta. Terrasa no es una ciutat tan gran com per haver d'agafar el cotxe constantment, animo a la gent que es pategi la ciutat, ja veurant que les distancies son mes curtes de lo que sembla.
En línia
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #8 en: Febrer 09, 2006, 12:43:09 »

Elliot, jo visc a l'Abat Marcet. Em pagues tu els calers de la zona blava??  Grin

Així jo estaré d'acord també  Tongue
En línia

Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #9 en: Febrer 14, 2006, 01:46:18 »

De moment, a dia d'avui (la votació es tanca el 18 crec) un 82, 35 % opina que NOShocked
En línia

skpes
Full Member

Missatges: 244

« Resposta #10 en: Febrer 14, 2006, 04:21:31 »

negocio solo es negocio  Evil Evil Evil Evil Evil
En línia

(\-Ü-/)
Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #11 en: Febrer 16, 2006, 01:11:57 »

16 de febrer, l'enquesta acaba el 19. (Terrassa.net)

A FAVOR: 16,38%
EN CONTRA: 83,62%

238 vots, de moment.

Aquesta també reflecteix pràcticament el mateix encara que té un nombre de vots força diferent.

NO A LA ZONA BLAVA
« Última modificació: Febrer 16, 2006, 01:15:55 per Jeros » En línia

Jeros
Hero Member
Connectat Connectat

« Resposta #12 en: Febrer 20, 2006, 10:14:30 »

VOTACIÓ FINAL A TERRASSA.NET

281 VOTS

A FAVOR DE LA ZONA BLAVA: 16,01 %

EN CONTRA DE LA ZONA BLAVA: 83,99 %

EL 84 % DELS ENQUESTATS DIUEN NO A LA ZONA BLAVA!!
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió