Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Novembre 21, 2008, 08:12:34
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???  (Llegit 4038 vegades)
Jeros
Hero Member
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1164

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???
« Resposta #30 en: Gener 14, 2006, 10:10:18 »

està clar que si treballes en algun àmbit d'interès del projecte no puc seguir discutint amb tu sobre la conveniència o no de l'obra, de bon rotllo eh Wink

No no, jeje, no treballo en cap d'aquestes idees, però sóc del sector dels projectes. Estic a un altre, i bé, potser també tens raó, a lo millor també tinc una idea massa de "projectes, projectes, projectes!" Cheesy però bé, és el que em dona de menjar Cheesy

Sóc a les oficines de l'ampliació de l'aeroport de El Prat Wink
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #31 en: Gener 14, 2006, 10:16:15 »

no et preguntaré pel golf, doncs Wink
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
santianna
Newbie
*

Missatges: 18

« Resposta #32 en: Gener 15, 2006, 06:10:09 »

una realitat? on el veus? Smiley

progrés sí, però a quin preu?

avui molts mitjans parlaven d'un estudi que afirma que si la Xina i la Índia segueixen creixent al ritme actual i arriben a equiparar-se en termes de consum amb els EUA caldran dos planetes com la Terra per garantir-ne prous recursos. És això el que volem?

no vull semblar utòpic, però o fem allò de "pensa globalment, actua localment" o ens anirem a fer punyetes més aviat del que ens pensem

Home si anem pensant aixi potser qeu deixem de comprar articles de la Xina, com algun company de tertulia apuntava indirectament..

L'unica manera d'aturar el desenvolupament de Xina i d'India es para de compar articles manufacturats alli....desgraciadament ho trobo bastant il.lus pensar aixo, mes que res pq hi ha aprop de 2.000 mil.lions de persones que viuen al llindar de la pobresa absoluta i no crec que estiguin per salvar la terra quan no saben si dema podran menjar...

Per altra part la construccion del 4rt cinturo esdevindra una eina per estimular el comerç i l'industria de Terrassa (que no passa pels millor moments de la seva historia) ; a l'hora que una eina fonamental per reduir al sinestralitat de les nostres vies urbanes (i qui em digui que l'unica eina es deixar el cotxe a casa millor que pensi en una altre argument, respostes realistes si us plau!!). Pensem que la carretera de MArtorell no es precissament una via exempta de perill... i el transit per aquesta via esdeve molts cops una autentic esport de risc.

Si es prenen mesures per assegurar el maxim respecte al Medi no veig perque aturar infraestructures basiques pel desenvolupament tant de la societat com de l'economia del nostre pais.

NO,  si al final reclamarem mes diners i inversio en infraestructures amb el nou Estatut i quen estem a punt de veure acomplet un projecte amb 30 anys de retard diem "miri no el vull !!!" . (Despres ens queixarem de les autovies gratuites d'Extremadura i Andalusia....)

Si us plau 4rt cinturo JA
(i perllongacio dels FFCC tambe!!!!)

En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 1164

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #33 en: Gener 15, 2006, 07:44:43 »

El Golf? Bé, no és un esport que m'agradi massa, jo hagués fet un macrocentre comercial amb dues torres agbar al costat i just uns metres més una torre com van fer els de Sabadell al costat el Corte Inglés Cheesy

Bé, fora jocs, totalment d'acord amb el que diu Santianna.
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #34 en: Gener 15, 2006, 07:46:55 »

jo hagués fet un macrocentre comercial amb dues torres agbar al costat i just uns metres més una torre com van fer els de Sabadell al costat el Corte Inglés Cheesy

tu apuntes alt eh Wink
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #35 en: Gener 15, 2006, 07:55:07 »

Cita de: santianna
Si us plau 4rt cinturo JA
(i perllongacio dels FFCC tambe!!!!)

Cita de: Jeros
jo hagués fet un macrocentre comercial amb dues torres agbar al costat i just uns metres més una torre com van fer els de Sabadell al costat el Corte Inglés

LO MISMO DIGO!!!!! b-40 ja!, perllongació dels ffcc! i corte ingles (que com a centre comercial no m'agrada gens) ja!
En línia
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió