Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Setembre 07, 2008, 06:11:53
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???  (Llegit 3876 vegades)
santianna
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 18

El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???
« Resposta #15 en: Febrer 14, 2005, 09:57:44 »

EL teu ansiat canvi de regim, on l'Estat controla les industries tal com dius , te un nom: COMUNISME.
PER aquesta idea , posada a la practica en mig mon durant el SEGLE XX ha tingut els seus fruits: encara arrosseguen una POBRESA endemica que en alguns paisos llinda la mes absoluta (a la Xina per exemple hi ha camperols que vieun amb 1 EUR/mes).
SI tu vols viure aixi, endavant. NO ens fagis a la resta del mon combregar amb rodes de moli. JA sabem on porta, l'humanitat ha tardat gairebe 80 anys en donar-se'n compte.

PEr cert per aquesta idea de igualitarisme i d'intervencionime estatal anomentat comunisme han morts moltissimes persones i encara moltes mes han anat a la preso. (I algunes per defensar-lo tal com va fer el meu avi enganyat per un tal Lerroux, et sona?. Era un personatge que es vestia d'obrer per fer discursos i despres es ficava "traje i corbata".

Ara mateix et veig vestit d'obrer fent discursos . Insiteixo en el meu primer missatge. Ves a viure al camp (pero el de veritat) i predica desde l'exemple fent creixer el teus fills al camp i collint el menjar amb les teves mans i no comodament afincats en una ciutat del Valles amb totes les comoditats ah !! i si pot ser vivint de l'estat.

SI AL 4RT CINTURO!!.
En línia
Jere
Newbie
*

Missatges: 10

Podem polemitzar sense caure en l'agressivitat?
« Resposta #16 en: Febrer 15, 2005, 10:13:24 »

Ups... aquí sí que hi veig demagògia: identificar el que jo dic amb el comunisme, que no és això... identificar els morts produïts pel comunisme amb el que jo dic... que no és això... I a sobre em dius que vull fer combregar a no sé qui amb no sé què... I acabes fent-me fora de Terrassa i enviant-me al camp... mmmmm... demagògia, agressivitat verbal, molt d'enuig... mmmm...
M'agradaria poder seguir debatint amb tu, però en un altre tò més racional, si pot ser... Gràcies.
En línia

santianna
Newbie
*

« Resposta #17 en: Febrer 15, 2005, 11:31:17 »

Em dius el seguent:

"...Estic parlant d’un canvi de règim, d’una manera diferent d’organitzar el món. Per aconseguir això cal la unitat política de tots els estats del món...."

Molt realista si senyor...i a mes a mes :

"....La indústria ha de deixar de ser un negoci i s’ha de convertir en una activitat sense ànim de lucre propietat de l’estat que tan sols cerqui cobrir despeses i produir bens bàsics i essencials...."

Perdona pero segueixo pensant que el que defineixes es diu comunisme.

No et vull fer  fora d'enlloc , nomes faltaria!!!, estic convençut que vius molt be a Terrassa i que no vols canviar pas la teva vida.

Nomes que estic tip i fins al capdemunt dels senyors que s'anomenen ecologistes que volen protegir la natura, pero no tenen ni idea del que es viure al camp, o sigui envoltat de natura el 365 dies de l'any i durant 20 anys. Simplement no s'atreveixen a posar en practica tot allo que prediquen.
Nomes vull saber si tu et un d'aquestos i crec que la resposat tristament es que si.
A mi em que em merixen respecte son els pagesos que intenten tirar endavant cultivant productes ecologics i vivint de la terra. Em mereixen respecte els pagesos que s'alien i munten una cooperativa per fer front a la Pascual, per exemple....pero no em mereixen cap tipus respecte els ecologistes que comodament asseguts al sofa diuen que ES EL MON el que ha de canviar!!!, que els governs s'han d'agermanar , bla, bla ,bla..... pero en canvi ells no s'atreveixen a res de res....!!!!

El que dic es simple: canvia primer la teva forma de vida, (i dona'm exemple dels guanys que has assolit)  i aleshores podras dir-me que canvii la meva.

Menstrestant continuo pensant que 4rt CINTURO SI I QUAN MES AVIAT MILLOR!
En línia
Jere
Newbie
*

Missatges: 10

« Resposta #18 en: Febrer 15, 2005, 11:42:25 »

Ser ecologista no té res a veure amb viure al camp. La natura s'ha de defensar igualment a la ciutat. Parles com si només tingués dret a defensar la natura el qui viu en un entorn rural, i d'una manera alternativa. La natura també és aquí; i perquè hi continui essent n'hi ha molts que ens oposarem al quart cinturó i a tot allò que signifiqui destrucció d'entorns naturals.
Em sap greu que estiguis tip de mi, jo no estic pas tip de tu. El comunisme del que parles tu, no era democràtic, no tolerava dissidències, no permetia la propietat privada, jo només parlo de limitar-la; i a més era una societat industrial, que és precisament el que jo parlo de canviar.
Entenc que no m'entenguis, no et preocupis; jo no pretenc canviar la teva forma de viure; només parlo sobre com crec jo que tots hauríem de viure.
El problema ecològic radica principalment en aquells que es pensen que la natura és a anys llum d'ells, allà al món rural, allà a les muntanyes... La natura és a Torrebonica, és al PLa del Bon aire, és a Sant Llorenç... I hi hauria de ser fins i tot dins de Terrassa.
Encara que això fastiguegi a uns quants "Senyors" de Terrassa que temen pels seus calerons...
En línia

santianna
Newbie
*

« Resposta #19 en: Febrer 15, 2005, 11:53:26 »

Mira si t'dentifiques amb aquesta gent alla tu... ets totalment lliure i respecto al teva opinio, pero no la comparteixo en absolut.

Ah una altra cosa!!!. Nomes et puc dir que jo estic a "anys llum" de ser un "senyor de Terrassa", soc un treballador com qualsevol altre que em guanyo les "garrofes", el que no vol dir que no vegi les avantages del progres.
En línia
Jeros
Hero Member

Gènere: Masculí
Missatges: 1112

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #20 en: Febrer 16, 2005, 11:48:35 »

Si fèssim un "referèndum" gairebé la majoria diria...

SÍ AL QUART CINTURO!!
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
santianna
Newbie
*

« Resposta #21 en: Febrer 16, 2005, 12:16:05 »

Doncs no es mala idea.
En un pais democratic es tindria que respectar la voluntat de la majoria no?
La democracia es tracta d'aixo no?
En línia
gatmorgan
Newbie
*

Missatges: 33

« Resposta #22 en: Febrer 16, 2005, 11:31:15 »

Amos de referendum, aleeeeeeeee.

Imaginad que hace años hubiesen hecho un referendum en El Carmel:

-¿Quieren ustedes Metro?
- Sí, sí , sí (hubiesen votado las multitudes).

Claro, porque en un referendum se vota solo SI o NO, y los siguientes matices se pierden:

- Sí, pero sin especulación urbanistica.
- Sí, pero solo de Terrassa a Martorell (¿que coño se nos ha perdido en Abrera?)
- Sí, si es más corto y rápido. ( El recorrido Terrassa- Martorell por la C-16 y la AP-7 es prácticamente identico en longitud y tiempo de recorrido, sin gastar un gramo de asfalto, solo rescatando dos peajes)
- Sí , pero que no me hagan naves industriales al lado. (El actual Plan de Ordenación no tiene previstos grandes poligonos industriales al lado. Pero estas obras duran mucho tiempo, casí tanto como un Plan de Ordenación sin modificar.)
- Sí , pero que el ruido de los coches no moleste a los vecinos de La Maurina o Can Boada.
- Sí, pero con estudios geotécnicos y ambientales correctos, que despues pasa lo que pasa.
- Sí, pero sin socavones y nada de ir a 180 km/h por los alrededores de la ciudad. Así que me lo pacifican que vayan tranquilitos.
- Sí, pero antes que se consensue con entidades ambientales y vecinales y se abra un proceso claro y diafano de participación ciudadana.

- Sí, pero en condiciones.
En línia
santianna
Newbie
*

« Resposta #23 en: Febrer 17, 2005, 12:39:07 »

TOTALMENT D'ACORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es precissament el que jo voldria!!!. Una connexio en condicions i OJO TOTALMENT RESPECTUOSA AMB EL MEDI AMBIENT. Que la politica urbanstica i d'infraestrutures dels anys 70 son un mal record que moltes ciutats i territori han de seguir aguantant durant molts anys.

UN SI AMB CONDICIONS. PERO QUE ES MILLORI D' UNA VEGADA LA CONNEXIO TERRASSA MARTORELL!!

Una observacio-proposta : MILLORAR l'ACTUAL CARRETERA DE MARTORELL convertint-kla amb tram d'autovia. L'impacte seria minim, es un traçat ja existent i per tant nomes caldria ampliar uns quants metres pels cantons, es milloraria i alhora dignificaria la connexio Terrassa-Ullastrell-Castellbisbal-Martorell.

I segurament molt mes barat que fer-la nova ....
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #24 en: Febrer 18, 2005, 10:56:01 »

Totalment d'acord. SÍ al 4t cinturó.

Per cert, lo de Abrera, suposo que serà per "agafar-la" dins la Regió Metropolitana de BCN i revitalitzar l'economia de la zona una mica més enllà. Cosa que clar... no poden fer el mateix amb Matadepera... Cheesy
En línia

gatmorgan
Newbie
*

Missatges: 33

« Resposta #25 en: Febrer 19, 2005, 05:17:14 »

Si tu SI es como el mio, bienvenido al NO.

Y ya puestos , la economia de Matadepera no necesita empujones para revitalizarla, más bien frenazos para que no sigan cargandose la montaña.
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #26 en: Febrer 20, 2005, 11:34:53 »

Sí o No, el quart cinturó afortunadament és una realitat...
En línia

Jordi
Full Member

Missatges: 153

Re: El quart Cinturo: Amenaça o Oportunitat???
« Resposta #27 en: Gener 13, 2006, 12:31:25 »

una realitat? on el veus? Smiley

progrés sí, però a quin preu?

avui molts mitjans parlaven d'un estudi que afirma que si la Xina i la Índia segueixen creixent al ritme actual i arriben a equiparar-se en termes de consum amb els EUA caldran dos planetes com la Terra per garantir-ne prous recursos. És això el que volem?

no vull semblar utòpic, però o fem allò de "pensa globalment, actua localment" o ens anirem a fer punyetes més aviat del que ens pensem
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Jeros
Hero Member

« Resposta #28 en: Gener 13, 2006, 09:10:55 »

Jo no dic: "Vinga! A fer carreteres per doquier!" però aquest exemple és tan clar...

No sé, ho veig tant i tant clar... i sí, és una realitat, ja que treballo en temes relacionats amb l'ambit de projectes i urbanitzacions i es farà.

També estic d'acord amb el que dius, però crec, personalment, que és del tot una exageració si ho extrapol·les en la B-40.
En línia

Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #29 en: Gener 13, 2006, 03:17:36 »

està clar que si treballes en algun àmbit d'interès del projecte no puc seguir discutint amb tu sobre la conveniència o no de l'obra, de bon rotllo eh Wink
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió