Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Les sales AMC passaran a mans de Cinesa (Llegit 2628 vegades)
|
|
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1098

Avinguda de l' Abat Marcet
|
efectivament, i sóc més lliure que algú que necessita un cinesa o un corte inglés pel seu temps d'oci  salut I tant, maleuradament el meu temps és important, i tenir un lloc on poder fer vàries coses (compres de qualsevol tipus, cine, menjar, oci, etc) em va molt bé perquè potser no tinc massa temps en anar a patejar-me tota la ciutat (o d'altres) per fer 4 coses en una tarda, i potser necessitaria 3 o4 dies.
T'agradi o no, un centre comercial és funcional. Sinò, no tindrien tant d'èxit.
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 576

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
La setmana passada van tancar definitivament els mítics Multicines de Montigalà, els primers d'aquesta categoria a la provincia de Barcelona. Penseu que correran la mateixa sort els multicines de Terrassa? Els CINESA no ho sé però els de les Torres del Segle XXI, creieu que són rentables? Jo les vegades que he anat, que són poques també es cert, mai he vist les sales plenes.
Seria una llàstima perquè son els unics cinemes aprop del centre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 141

|
Yo creo que es lo de siempre, aunque quieran darle la culpa a la pirateria (que algo tiene que ver, no nos engañemos), el problema va un poco más alla. ¿Hace tiempo que no visitáis un cine? Te sale la tarde de cine por un pico. Hay que contar 8,75 € por persona, más las palomitas y las bebidas, en total unos 25 € (4000 y pico pelas de las antiguas ), y que encima luego la peli sea un petardo.
Creo que la política de "para no perder dinero porque viene menos gente, vamos a subir los precios" es totalmente equivocada. Si bajasen el precio seguramente llenarían más veces las salas y acabarían ganando más. Pero bueno, ellos sabrán.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Perdón, son 6,50 € por persona . Se nota que no voy mucho.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Yo solo se que mi última noche de cine, que fue con "El código da vinci" me salio por casi 100€ (cena, cine y palomitas).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|