Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Les excavacions de Vallparadís, en aturada tècnica (Llegit 747 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1098

Avinguda de l' Abat Marcet
|
Les excavacions de Vallparadís, en aturada tècnica Les previsions són que les tasques arqueològiques no es reemprenguin en els propers dos mesos Les excavacions de Vallparadís, un dels jaciments paleontològic més importants dels darrers anys, estan aturades. Els arqueòlegs asseguren que es tracta d'una aturada tècnica que es va iniciar al febrer i que progressivament s'ha anat aplicant a tot l'àmbit de treball. De fet, des de fa uns dies, sobre el terreny estudiat passen màquines de gran tonatge.
Des del Departament de cultura de la Generalitat, estan d'acord amb la implantació d'un centre d'interpretació en el mateix punt de les troballes. Recordem que la setmana passada, l'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, i el conseller Nadal van anunciar que s'adequaria una planta de l'aparcament de l'estació de Ferrocarrils al Campus per exhibir les restes arqueològiques.
Segons el Departament de Política Territorial i Obres Públiques, en aquests moments, s'estan fent obres complementàries al perllongament del tren. Concretament s'estan instal·lant unes pantalles acústiques. L'equip d'arqueòlegs confirma que les obres de Ferrocarrils i les excavacions s'han de fer compatibles i que ells s'han d'adequar als requeriments dels tècnics perquè la prioritat és la construcció de l'estació. Segons els arqueòlegs l'aturada de les excavacions està prevista per un mes i mig o dos. ---------
e-newterrassa
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 576

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
jajajaja
jo he de defensar dobles interesos, els dels meus "colegues" arqueòlegs i els interesos de la gent de carrer, de tots nosaltres (i els meus propis, soc usuari del metro del valles).
jo vull el metro ja! pero també vull que es facin bé les feines arqueològiques.
|
|
|
|
« Última modificació: Març 16, 2006, 08:34:31 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
|