Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: un tal franki anira a presor per cremar una bandera..... (Llegit 1390 vegades)
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
llegit al diari ,un noi k es diu frankie anira a presor per cremar una bandera, i segur k en el proces de pau a euskadi, alguna gent de l'entorn d' eta de la kaleborroca sortira amnistiada per el proces de pau, es just k algu bagi a la presor per cremar una bandera.....? ting els meus dubtes.... pot ser que no sigui gents patriota......? k en penseu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Mireu la pinta del paio... necessita encaminar la seva vida tu... que te ja 28 anys!! Tu et creus que es pot anar així?  apa Jeros com et pases!!!
podem estar d'acord o no amb lo que, LA JUSTICIA, diu que va fer, pero tampoc cal dir aquestes coses, cadascú té les "pintes" que vol.
No el conec personalment, pero m'agradaria poder-lo tenir al meu programa perque ens dones la seva versio dels fets. per cert, tinc un conegut que no es suspitós de ser okupa ni anarquista que diu que es molt bon paio en Franki.
per cert, dic lo de la justicia perque segons es diu en Franki no hi era en el moment que van cremar la bandera. de moment no haurà d'anar a la presó.
|
|
|
|
« Última modificació: Març 31, 2006, 12:34:29 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
he radio els k vivim a la zona de torresana montserrat, ens deixereu fer servir l'estació ........ o no? en quant a les pintes frankie te una pinta hi el jutgeu, els de l'ajuntament de marbella per la seva pinta deuen ser tots inocentets no..... corbata ben trajats, bons cotxes etc etc.... carai .... sembla que avui no es pot jutjar per com un va vestit hoi...... cabells llarcs dolent corbate i trajo bo........ xilaba ......?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Bon dia company qwertyu
molt bo lo de l'estació. Efectivament, sembla que Les Arenes s'hagi apropiat a l'estació i que nomes tinguin ells dret d'utilitzar-la. JO NO VISC A LES ARENES, ja tinc l'estacio del nord a 2 minuts de casa, aixi que ja estic ben servit eee!!
i sobre en Franki, ja li vaig a en Jeros que s'estava passant una mica.Opino el mateix que tu qwertyu. res més
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|