Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: I jo faig memòria i penso en... (Llegit 1399 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
akesta idea va kedar totalment descartada, aixo si algun dia algu s'ho va plantejar perke a mi em sembla ke va ser una de les invencions del diari,.
com vols que pasi un tramvia per l'avinguda barcelona, que es per on segons el diari havia de pasar.... es impossible. a no ser ke pasi per la vorera...
jajaja
jo crec que amb el metro del valles ja en trindrem suficient
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
per cert JEROS. La setmana pasada els Joves d'Iniciativa van fer una conferencia al centre cívic president macià precisament sobre el tema del tramvia a Terrassa.
No hi vaig poder anar, pero un dels conferenciants es amic meu i em va estar comentant que Iniciativa no descarta la construcció d'aquest tranvia a la ciutat. Jo li vaig preguntar si, despres de construir 4 estacions més dels ferrocarrils, feia falta construir un tranvia i ell em va argumentar de que són dos infraestructures complementaries i que perfectament podem tenir metro i tranvia a la ciutat.
que creieu vosaltres?? si tenim metro, necessitem també el tranvia?
|
|
|
|
« Última modificació: Abril 15, 2006, 10:02:21 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
aixo estaria molt be, connectar la S1 i la S2 per matadepera-castellar fins arribar a Sabadell. Pero crec que com que està projectat el cinturo ferroviari doncs aixo ja no es farà.
pel que fa a la pregunta d'en Jordi sobre les frequencies de pas. Jo no et puc dir sobre aquest tema en ferm, però s'està parlant d'escurçar-les. De totes formes, ara mateix tenim un tren cada 12 minuts que no està res malament, considerant les frequencies dels busos... pero tens raó, aixo ha de millorar i en aixó estem.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Roc Blanc
Jr. Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 65
|
Esperem que el tema de les freqüències sigui 6/8 minuts com dius, però, i el temps de viatge fins a BCN? Com anirà? Cap amunt o cap avall?...Si ja ara em sembla hiper-excessiu trigar més de 40 min. a Pl.Catalunya, igual anirem cap als 50 minuts... Perquè no un FGC semidirecte de tant en tant? És inviable? No sé si cal tramvia o no, potser millorant les freqüències de la xarxa d'autobusos, i renovant la flota, dotant-la amb vehicles menys contaminants com a BCN (gas natural, hidrògen...), igual en tindríem prou. Hi ha barris, com el Roc Blanc, que només estan connectats amb la resta de Terrassa per un autobus que passa cada 20 minuts...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
penso k tindriam k tenir mes trens directes a barna tan per els catalans com per renfe, peró aixó amb aquestes vies no será posible, pot ser kuan hi hagi el nou traçat barna martorell
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|