Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Desembre 03, 2008, 12:39:43
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Transport i mobilitat
| | |-+  I jo faig memòria i penso en...
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: I jo faig memòria i penso en...  (Llegit 1397 vegades)
Jeros
Hero Member
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

I jo faig memòria i penso en...
« en: Març 24, 2006, 01:06:21 »

... què va ser de la idea d'un tramvia per les Avingudes??  Roll Eyes
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jordi
Full Member

Missatges: 153

Re: I jo faig memòria i penso en...
« Resposta #1 en: Març 24, 2006, 02:17:10 »

això és una idea d'aquelles que de tant en tant el diari de Terrassa treu quan no tenen res més a dir.

fa un temps vaig sentir que el govern central facilitaria a les grans ciutats bicis per desplaçar-se amb un lloguer gratuït. No sé si a Barcelona s'està duent a terme (ho dubto) però seria genial que ho apliquessin aquí també.

salut
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Josep
Administrador

Missatges: 157

« Resposta #2 en: Març 24, 2006, 04:37:56 »

... què va ser de la idea d'un tramvia per les Avingudes??  Roll Eyes

Home, si només deixen un carril, per on haurà de passar el tramvia? Per les voreres? Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
En línia

Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #3 en: Març 24, 2006, 09:36:51 »

akesta idea va kedar totalment descartada, aixo si algun dia algu s'ho va plantejar perke a mi em sembla ke va  ser una de les invencions del diari,.

com vols que pasi un tramvia per l'avinguda barcelona, que es per on segons el diari havia de pasar.... es impossible. a no ser ke pasi per la vorera...

jajaja

jo crec que amb el metro del valles ja en trindrem suficient
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #4 en: Març 25, 2006, 10:12:23 »

Doncs teniu raó... ara mateix en el que estic totalment neguitós és en la nova rambla... i com sortirem els de Terrassa cap a fora... a veure quines opcions milloren... suposo que la ronda oest serà fonamental.

Salutacions!
En línia

Elliot
Administrador

« Resposta #5 en: Abril 12, 2006, 11:55:54 »

per cert JEROS. La setmana pasada els Joves d'Iniciativa van fer una conferencia al centre cívic president macià precisament sobre el tema del tramvia a Terrassa.

No hi vaig poder anar, pero un dels conferenciants es amic meu i em va estar comentant que Iniciativa no descarta la construcció d'aquest tranvia a la ciutat. Jo li vaig preguntar si, despres de construir 4 estacions més dels ferrocarrils, feia falta construir un tranvia i ell em va argumentar de que són dos infraestructures complementaries i que perfectament podem tenir metro i tranvia a la ciutat.

que creieu vosaltres?? si tenim metro, necessitem també el tranvia?
« Última modificació: Abril 15, 2006, 10:02:21 per Elliot » En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #6 en: Abril 12, 2006, 12:53:51 »

Sí.

Tranvia substituint el servei de busos d'avingudes, que és la línia més usada. Ja que ara es farà la remodelació de la Rambla, jo aposto per fer-la com a boulevard i així guanyaria el comerç, la gent per passetjar i la mobilitat, tant de tranvies com per vehicle privat.

Ah! una altra idea! Tancar la S1 i la S2 dels FGC amb una parada nova a Castellar (i potser una a Matadepera) que us sembla??
En línia

Jordi
Full Member

Missatges: 153

« Resposta #7 en: Abril 12, 2006, 12:59:42 »

que creieu vosaltres?? si tenim metro, necessitem també el tranvia?

quina freqüència tindrà el ja famós "metro del vallès" a les 3 estacions de Terrassa? per que jo considero metro el que tenen a Barcelona, amb 2-3 o com a molt 5 minuts de freqüència. Allò sí que ho trobo realment una alternativa al bus i un complement perfecte al possible tramvia.

salut!
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Elliot
Administrador

« Resposta #8 en: Abril 12, 2006, 01:04:16 »

aixo estaria molt be, connectar la S1 i la S2 per matadepera-castellar fins arribar a Sabadell. Pero crec que com que està projectat el cinturo ferroviari doncs aixo ja no es farà.

pel que fa a la pregunta d'en Jordi sobre les frequencies de pas. Jo no et puc dir sobre aquest tema en ferm, però s'està parlant d'escurçar-les. De totes formes, ara mateix tenim un tren cada 12 minuts que no està res malament, considerant les frequencies dels busos... pero tens raó, aixo ha de millorar i en aixó estem.
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #9 en: Abril 12, 2006, 01:23:08 »

segurament les freqüències seràn entorn als 6/8 minuts, tal com volen fer els de l'ATM. Està molt bé, ja que d'altres ciutats no disposen d'una freqüència d'aquest nivell.
En línia

Roc Blanc
Jr. Member
**

Missatges: 65

« Resposta #10 en: Abril 13, 2006, 12:42:05 »

Esperem que el tema de les freqüències sigui 6/8 minuts com dius, però, i el temps de viatge fins a BCN? Com anirà? Cap amunt o cap avall?...Si ja ara em sembla hiper-excessiu trigar més de 40 min. a Pl.Catalunya, igual anirem cap als 50 minuts... Perquè no un FGC semidirecte de tant en tant? És inviable?
No sé si cal tramvia o no, potser millorant les freqüències de la xarxa d'autobusos, i renovant la flota, dotant-la amb vehicles menys contaminants com a BCN (gas natural, hidrògen...), igual en tindríem prou. Hi ha barris, com el Roc Blanc, que només estan connectats amb la resta de Terrassa per un autobus que passa cada 20 minuts...
En línia
qwertyu
Full Member

Missatges: 120

« Resposta #11 en: Abril 16, 2006, 12:40:29 »

penso k tindriam k tenir mes trens directes a barna tan per els catalans com per renfe, peró aixó amb aquestes vies no será posible, pot ser kuan hi hagi el nou traçat barna martorell
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió