Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova oficina atenció al ciutadà obres FGC (Llegit 1278 vegades)
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 590

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Salutacions,
Avui s'ha obert al public la nova oficina d'atencio als ciutadans en relacio a les obres dels FCG. Més informacio aqui: http://www.infoterrassa.com/index.php/pg.15.66.12137.html
La veritat es que està molt bé aquesta oficina, perque hi ha una exposició amb imatges virtuals de com quedarà tot plegat i a més, JEROS, va por ti, hi ha un video que es fenomenal. Si puc aconseguir aquest video el penjaré a infoterrassa. Estoy en ello...
Doncs aixo, us convido a tots els interessats a que us apropeu a l'antic Centre excursionista, al raval de montserrat i visiteu aquest punt d'informaico perque està molt bé.
ja tinc unes ganes de poder agafar el metro de terrassa a l'intercanviador de renfe-estacio del nord!! a més tindrà l'entrada de l'estacio pel que he vist a tan sols 1 carrer de casa meva!!!! 
com diuen a BCN - TOTS MOVEM TERRASSA!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 590

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
lamento que no puguesis veure l'exposicio
l'explicació "oficial" la desconec, però segurament tenia a veure que ahir durant tota la tarda s'estaven celebrant uns actes en commemoració dels 150 anys del ferrocarril i suposo que la cosa va per aqui.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fionna
Newbie

Desconnectat
Missatges: 1
|
Hola a tots!
Haig de dir que jo he anat a veure l'exposició un parell de vegades i sempre l'he trobar oberta. A més, la persona que s'encarrega et resol els dubtes que puguis tenir. Només volia dir que val molt la pena i que penseu que TOTS som persones i podem tenir un imprevist en qualsevol moment. No crec que s'hagi de donar tanta importància a què estigués una tarda tancat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|