Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pressupostos Participatius (Llegit 1199 vegades)
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 591

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Anem a fer ciutat
Avui s'ha iniciat tot el procés de treball dels Pressupostos Participatius i on, 3 persones d'aquest forum hi participem!! A part que m'alegro moltissim d'aquest fet també ens ha servit per xerrar una estoneta, intercanviar opinions..
Bé doncs per tots aquells que per una cosa o una altra no podeu participar, jo us proposo una cosa: Jo mateix us aniré posant en aquest forum una mica una resum de com es vagi desenvolupament tot aquest procés. A més en aquí podeu anar fent propostes i les tres persones que participem en tot aquest procés les podem intentar de traslladar com a proposta als Pressupostos Participatius.
Us explico. Tot plegat es divideix en 3 grups: espai públic, mobilitat i equipaments.
Avui en el subgrup on participava jo, han sortit idees/temes que es repetien bastant entre tots. Aquestes son nomes idees, a mesura que avanci tot el proces aquestes idees s'han de transformar en propostes:
- Mobililitat: millorar el transport public, fent-lo més accessible, més econòmic i que arribi a tots els punts de la ciutat amb més facilitat (a través de busos llançadora, busos de barri....)
- Mobilitat: més temes que han sortit es com millorar l'accessibilitat als carrers (tema clau de l'any passat) i seguir apostant per aquests temes: voreres més amples...
- Mobilitat: trobar formes per reduir la velocitat a les avingudes
- Espai public: ha sortit el tema de conservar l'entorn periurbà de la ciutat (torrent de la gripia, la betzuca......).
- Espai public: també ha sortit el tema de que les places no siguin tan dures (no tan ciment) i que tinguin mes zones verdes. Així com posar zones de pipi-can pels gossos.
- Equipaments: necessitat d'espais autogestionats pels joves per poder desenvolupar activitats, entitats..
- Equipaments: millorar la oferta actual, tot incidint en aquells barris que no tenen tan equipaments.
bé, em deixo moltes mes coses pero ara mateix no em venen al cap. A mes lo d'avui ha estat tot just l'inici del proces i una plasmacio de les grans linies generals del que es creu que s'hauria de millorar.
Recordeu que el pressupost es d'1 milio d'euros i que han de ser inversions que tinguin a veure amb competencia municipal.
JEROS, t'hauries d'haver apuntat, que a tu aquestes coses t'agraden molt. Diria que enncara hi sou a temps, si algu s'hi vol apuntar, a través de la web www.terrassa.cat ho podeu fer.
Obrim el debat a infoterrassa. Quines inversions prioritzaries??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
els presupostos dirigits participatius , els falta imaginacio, som una sucietat sensa un gram d'imaginació, i els de l'ajuntament dirigeisen els presupostos amb fils de seda, pero si mires una mica brillen , al meu grup portat per una gent de barna argentina , no coneixia ni un borrall la ciutat de tetassa, i corre corre corre que el temps s'acava, les propostes no les podiem raonar, joves que cony forteu dormin el somni de l'ilusio optica ke tot va be desperteu d'un cop i claveu un cop de puny a la taula i feuse vostre la ciutat, no deixeu que un grapat de vells iluminats per la veritat total us fotin el futur i us trepitgin el present , no sigueu esclaus de vell xerraires que no creuen en el que diuen joves al poder
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
|
dimarts, dimecres i dijous tindria k ser una munio de joves , per fer una ciutat realment digne, animeuvos a inscriures, falta gent amb imaginacio i ganes anim anim va que no es surtin amb la seva.......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 591

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
deixat de consensus..... el que has de fer es anar a les reunions!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
|
a mi tambe en fot els horaris, son esperpentics, els k treballem no podem participar, pero els que podeu foteuli canya canya als presupostos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
|
l'any pasat o l'altre l'enquesta que vare fer la favt sobre el corte ingles hera una xapuza des de tots els punts de vista un invent faborable al corte ingles que, qui hagi estudiat sociologia, i entengui d'enquestas veura que es un nyap, a sobre varen cobrar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llangot
Newbie

Desconnectat
Missatges: 23
|
Agrairé si algu pot transmetre de part meva a l´Ajuntament el següent sobre el tema dels presupostos: com que avans de gastar cal recaptar, proposo multes de 300 euros a tothom que sigui agafat in-fraganti amb al gos cagant en un parc public o al carrer, i no reculli la deposició. Caldria fer-ho amb guardies de paisà, amb un objectiu diari de 10 multes per guardia, i 10 guardies com a minim. Aixó representa una recaptació de 30.000 euros diaris, que anirien molt bé a la ciutat, si be en el plaç de 2 o 3 setmanes ja no crec que quedés cap marrano que continues embrutant. La llista d´infractors es faria publica per a escarni i burla publica.
Si de mi depengues els hi faria menjar també la merda, peró aixo ja es una mica politicament incorrecte!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
|
no t'hi enmoinis la idea es bona, peró l'ajuntament es tindria que multá a ell mateix per les cagarades de colom, per la xena que ha llençat a un torrent d'urant 12 anys per la contaminació d un altre torrent , per que el municipals també aparcan la moto sobre l'acera, per tantes coses, per que els ciutatans no podem posar multes a l'administració?,,,,, aixó un bon motiu pels presupostos administratius els civils posarem multes als administradors,,,,,,,
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|