Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: *** Relacionòdrom *** (Llegit 3834 vegades)
|
|
|
monik333
Newbie

Desconnectat
Missatges: 17

|
jajajajaja!!! Te encontré!!! Acabo de insertar la foto d mi marido y yo, el día 27 de mayo en la comunión de mi sobrina...ggg  Estamos graciosos y todo...  Con el pelo negro parezco más seria y todo, a ver si voy a parecer una adulta 
Hastalue...
Besos 
Mònica.
|
|
|
|
« Última modificació: Juny 08, 2006, 05:13:11 per monik333 »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 502

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
jo em sembla que aniré a Terrassa d'or ciudad de vacaciones
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 98

|
Nosotros nos vamos hacia La Mancha y Extremadura, y luego para acabar nos vamos una semanita a Menorca, a un Aparthotel especialmente recomendado para familias con niños como dice su publicidad. Y es que desde que somos padres, las vacaciones son otra historia .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
DMgirl
Newbie

Desconnectat
Missatges: 2
|
Aixo de pagar hipoteca............pertem pocs luxes, aixi que jo també haure de pasar les holidays en Terrassa d'or ciudad de vacaciones
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Margaret Mead
Jr. Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 53

|
Ostras Jeros, gràcies per felicitar-me, ho acabo de veure... Tens tota la raó del món! Us he abandonat una bona temporada, però tinc les meves raons (unes de bones -he trobat feina- i d'altres gens...), però lo important és que torno a ser aquí! I a que, ARA SÍ, JA VISC A TERRASSA!!!!!
Espero tenir una mica més de temps a partir d'ara, el fòrum està súper canviat, no dono a l'abast llegint els missatges acumulats i visitant els nous espais, està molt currat, molt interessant.
Bé, salutacions a tots un altre cop, i als nous foreros, benvinguts!
|
|
|
|
|
En línia
|
Margaret Mead.
|
|
|
|
|
Eduard
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3
|
Hola hem presento!!!
Hem dic Edu i fa 5 mesos que he començat a viure a Terrassa fugint de BCN on, per sort, sols haig d'anar a treballar.
No se com he descobert aquest foro i la veritat sembla bastant interessant. Com de moment no conec a ningú i visc sol crec que és una bona forma de començar a integrar-me a aquesta ciutat.
Salutacions a tots.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2