Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: L'Ajuntament NO escolta els seus ciutadans i... (Llegit 4638 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1074

Avinguda de l' Abat Marcet
|
En contra de la zona blava a l'avinguda Abat Marcet Pere Navarro: "Comunico la seva queixa a la regidora de la Via Pública per tal que li ofereixi una resposta." A dia d'avui encara no ho ha fet... però sí que he llegit que la regidora Maria Costa ha dit que... "el pròxim carrer on estaria bé posar l'estacionament regulat és a l'avinguda de l'Abat Marcet, ja que també serviria «per posar fi al problema de l'aparcament en doble fila» "vilaweb.cat". Per mi perfecte sempre que jo que visc a aquest carrer no hagi de pagar l'import quan jo vulgui aparcar. I jo em queixo per la doble fil·la però amb un guàrdia urbà posant sancions això desapareix.
Senyors... si us plau... escolteu els veïns de debò, que això és massa! És una mesura del tot impopular i innecessària! Mireu les enquestes de l'infoterrassa o de Terrassa·net! Jo no vull ser un ciutadà que pagui i a la mateixa ciutat tingui d'altre que no pagui per aparcar al seu carrer. No vull!. L'Avinguda Abat Marcet no és un eix comercial ni res per l'estil. L'Avinguda de l'Abat Marcet ens queixem que els cotxes van ràpids, que volem una Avinguda com la d'ara de Barcelona, per posar el cas. Però NO VOLEM zona blava!!!! Ni comerciants ni veïns!! Mireu d'afavorir el transport privat dins la ciutat que ha baixat el número d'usuaris malgrat crèixer com a ciutat! Mireu de ficar-nos a la zona 2 del sistema tarifari integrat de BCN per tal de dir "cony, deixo el cotxe al garatge perquè els 23 km que faré fins arribar a BCN em surt a compte amb una tarja de 2 zones. Mireu de reivindicar millors freqüències del Metro del Vallès i Renfe, mireu d'apropar BCN pernsant una manera de fer el trajecte comentat amb menys temps (Vilanova i la Geltrú es troba a 48km de Barcelona i triga molt menys que nosaltres en arribar (sí, ja té semidirectes i no són més de 200.000 persones com nosaltres!) Mireu de deixar posar equipaments comercials per tal de no haver d'anar a d'altres ciutats del costat per comprar, i la B-40, i el cinturó ferroviari amb el traçat de la B-40, i el peatge de Les Fonts, i també el de Sant Cugat, el tercer carril de la C-58..... Hi ha tantes coses per fer i reivindicar!I no tan sols recaptar!!
Sóc simplement un ciutadà compromés amb la seva ciutat, Terrassa. Si us plau... escolteu els veïns. ------- INFOTERRASSA
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 562

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
company Raul ja t'ho vaig dir per correu pero t'ho dic publicament . tens tot el meu suport i el d'infoterrassa.
Ara mateix estic força liat de feina pero si creus convenient obrir alguna web especial o alguna cosa aqui estem. idees?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1074

Avinguda de l' Abat Marcet
|
CARTA ENVIADA AL MEU E-MAIL
-------------------------------------------------------------------------------- Benvolgut Sr. Raúl Jiménez:
A una de les seccions del fòrum d'infoterrassa.com apareix el següent text, que us transcric literalment:
Re: L'Ajuntament NO escolta els seus ciutadans i...
« Resposta #20 en: Juliol 14, 2006, 09:28:57 am »
HOLA A TOT@S:
Després d'una setmana, a dia d'avui he rebut el suport de:
INFOTERRASSA.COM
KAOSENLARED.NET
TERRASSA.NET
E-NEWSTERRASSA.COM
Potser d'altres també han fet suport, però no l'he pogut veure.
El que està clar és que NO HI HA HAGUT CAP POLÍTIC DE NINGUNA FORMACIÓ que hagi respòs.
Salutacions
El diari digital e-newsterrassa ha publicat, efectivament, una carta vostra relativa a temes de mobilitat i aparcament, com correspòn a un mitjà de comunicació plural. Es el mateix que fem amb qualsevol altra opinió que, dintre dels marges de la legislació vigent i del respecte a les persones i institucions, ens arribi per a la seva publicació. Us agraïm que confieu en el nostre diari digital per a difondre les vostres opinions, i posem a la vostra disposició aquest espai per a altres ocasions.
Però tanmateix vull remarcar-vos que és del tot incorrecte considerar que la publicació de l'opinió d'un ciutadà impliqui res més que la difusió d'aquesta, molt menys encara el suport de la pròpia publicació, un paper que no ens correspòn i no ens atibuïm ni directament ni indirecta. Com s'informa en l'apartat corresponent de l'e-newsterrassa, de forma explícita, el diari digital que s'edita des de la SMCTSA no fa seves les opinions dels col.laboradors o lectors.
Es per això que ens adrecem a vostè i a l'esmentada pàgina web per tal que procediu a rectificar aquesta confusió, sens dubte involuntària, entre "publicació d'una carta" i "suport a la mateixa".
A l'espera de al vostra resposta, i amb la confiança que aquesta petició sigui atesa, rebeu una cordial salutació, al mateix temps que quedo a la vostra disposició.
Ben atentament,
Joan Rovira
Director de Serveis d'Imatge i Comunicació
Gerent de la Societat Municipal de Comunicació de Terrassa SA
Ajuntament de Terrassa ---------------------------------------------------
ACLARADO QUEDA. E-NEWSTERRASSA (QUE FORMA PARTE DEL AYUNTAMIENTO) NO HACE CRÍTICA AL AYUNTAMIENTO.
Sí, me confundí. Espero que de todas formas, haya un antes y un despues y no quede todo en un "voy a RETRATAR" si no en un "voy a moverme para MEJORAR mi ciudad"
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 562

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
premixero
Newbie

Desconnectat
Missatges: 37
|
jeros, te creia mas espavilado, los medios son del ayuntamiento y solo ponen enfasis en lo que les interesa, si no mira lo que duran ciertas noticias en e- newsterrassa.com, algunas se pasan semanas y otras sospechosamente desaparecen al dia siguiente. Saludos. Juan
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|