Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Juliol 20, 2008, 04:45:05
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  La sala d'estar
| | |-+  Modificació Rambla
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Modificació Rambla  (Llegit 1115 vegades)
segareny
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 4

Modificació Rambla
« en: Agost 11, 2006, 11:54:33 »

Perdoneu, no estic segur si el tema es ja en algun fil del forum, la qüestió es que em sembla tristíssim que les administracions tinguin tan afany de remodelar carrers, avingudes, etc..., clar que de vegades cal alguna remodelació, però molts cops ... No , hi han infraestructures que ja funcionen i que no cal abocar-hi més diners dels contribuents.
Viatjant per Europa veus com hi han carrers de ciutats que perduren en una construcció inicial, aquí tot el contrari, cal anar remodelant i remodelant, que trist

Deixem la Rambla tal com està, que ja funciona !!!!
En línia
Margaret Mead
Jr. Member
**

Gènere: Femení
Missatges: 53

Re: Modificació Rambla
« Resposta #1 en: Agost 24, 2006, 05:18:02 »

Estic totalment d'acord amb tu, Segareny!

Em fa molta llàstima que canviin la Rambla, per mi està bé tal com és, té molt encant i em sabria molt de greu que hi fessin una altra Avinguda Barcelona (crec que l'Elliot va dir que estava previst que la remodelació anés a càrrec de la mateixa arquitecta que va fer l'avinguda...).

Possiblement el millor lloc per expressar la nostra opinió sobre aquest tema és en l'acció participativa que s'ha creat per consensuar aquesta remodelació, però, ja se sap, mai tenim temps per a aquestes coses... Algú del fòrum en forma part? Per quan està prevista la remodelació?
En línia

Margaret Mead.
Josep
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 157

« Resposta #2 en: Agost 24, 2006, 06:37:04 »

Em fa molta llàstima que canviin la Rambla, per mi està bé tal com és, té molt encant i em sabria molt de greu que hi fessin una altra Avinguda Barcelona (crec que l'Elliot va dir que estava previst que la remodelació anés a càrrec de la mateixa arquitecta que va fer l'avinguda...).

Santa Rita ens protegeixi!! Roll Eyes

L'avinguda de Barcelona és una xapussa impressionant: parades de bus que aturen el trànsit, semàfors ocults, esses innecessàries... Una gimkhama! Això sí, les campanyes per evitar accidents van dirigides a nosaltres, conductors temeraris i irresponsables.
En línia

Elliot
Administrador

Missatges: 548

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #3 en: Agost 24, 2006, 08:00:28 »

mal assumpte lo de la rambla "participativa" jajaj

ens la colaran ben colada i despres diran "ei, es el ke la majoria de terrassencs ha demanat democraticament"

jaja riurem

En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 1058

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #4 en: Agost 28, 2006, 12:42:48 »

Sí... a mi en fa gràcia el que pot passar si no tenen en compte que molta gent surt d'allà cap a la C-58/ C-16... abans de la rambla... MILLORS SORTIDES I ENTRADES!!
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
segareny
Newbie
*

Missatges: 4

« Resposta #5 en: Setembre 05, 2006, 08:13:15 »

Hola,

Moltes gràcies per les vostres respostes de suport, i doncs si encara estem a temps :

Fem que sàpiguen que no volem participar en la modificació de la Rambla, ans el contrari :

......que no volem que la modifiquin, ostres !!!!!!!!!!!!

« Última modificació: Setembre 05, 2006, 08:34:12 per segareny » En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió