Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: casetes per gos (Llegit 942 vegades)
|
sio
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 15
|
venc 2 casetes per gos mitja (20-40 kg) una totalment nova (feta servir nomes un cop) i l'altre en perfecte estat (com a molt hi ha la marca de una caxailada !!!).
les venc per 80 euros cada una.
sio
|
caseta.jpg (0 KB - descarregat 30 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
sio
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
|
res, m'en queda nomes una i per cert, la que no esta mossegada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JUDITH
Newbie

Desconnectat
Missatges: 2
|
Hola
Estic buscant una caseta pel meu gos, la que té, que és un estil a la que tens, se li ha quedat petita. Em podries donar les mides? el gos pesa uns 27 kgs aprox. però es bastant alt i el problema que tenim amb l'actual caseta es que no hi entra per l'alçada.
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
sio
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
|
hola judith la caseta del gos no la tinc a ma... aixi que les mides no les se. el que si et puc dir es que era la de tamany mitja (hi havien tres mides). per que tinguis una idea, el meu gos era un basset (com el de la foto), molt llarg, pero baixet. els meus pares en tenen una de gran i una de mitjana. i el seu gos, que es un dalmata, quan pot escollir es posa dins de la mes gran... aixi que si el teu es molt alt, possiblement hi podria entrar... encara que estaria mes comode en una de tamany gran. en tot cas intentare conseguir les mides i les posare tant aviat com em sigui possible. per cert, baixo el preu a 70 euros... que tinc ganes de alliberar espai 
sio
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JUDITH
Newbie

Desconnectat
Missatges: 2
|
Hola Sio,
La caseta que tinc actualment pel gos i que li va petita és de mida mitjana (fa 80x65x65) per tant necessitaria que fos una mica més gran que la mida que t'indico. Ja em diràsquelcom quan ho puguis mirar.
Gràcies
Judith
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|