Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Informació sobre el CEIP Montserrat (Llegit 662 vegades)
|
paco
Newbie

Desconnectat
Missatges: 1
|
Benvolguts amics.
Necessito l'ajuda d'algu de vosaltres, m'han enviat al meu fill al col-legi Mare de Deu Monstserrat del barri de Montserrat de Terrassa i estem una mica espantats per lo tipic, es un barri "chungo", no es un bon cole per on es....bé penses lo pitjor.
Algu de vosaltres em pot ajudar o té informacío d'aquest centre, es a dir si coneix algú que hi va, si sabeu si es un centre bó per fer primària, la gent que hi va etc...ho agrairia enormement.
Moltes gràcies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
benvingut al forum
Jo visc a Sant Pere, però conec a gent del barri de Montserrat i la veritat es que l'opinió està força dividida.
Per una banda conec a uns pares veïns de Montserrat que no van voler portar la seva filla a aquesta escola, tot i tenir-la a 5 metres de casa seva, perque segons ells hi ha mal ambient.
Però en canvi hi ha altre gent al barri que diuen lo contrari i que estan molt contents amb l'escola.
Crec que lo millor es anar a l'associació de veins del barri o a l'AMPA de l'escola i coneixer la situació de primera mà.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
escoles91
Newbie

Desconnectat
Missatges: 5
|
Benvolguts amics.
Necessito l'ajuda d'algu de vosaltres, m'han enviat al meu fill al col-legi Mare de Deu Monstserrat del barri de Montserrat de Terrassa i estem una mica espantats per lo tipic, es un barri "chungo", no es un bon cole per on es....bé penses lo pitjor.
Algu de vosaltres em pot ajudar o té informacío d'aquest centre, es a dir si coneix algú que hi va, si sabeu si es un centre bó per fer primària, la gent que hi va etc...ho agrairia enormement.
Moltes gràcies. Si no vols problemes com els que he tingut jo, millor emportate'l al França o algun concertat del centre. És la meva opinió.
|
|
|
|
|
En línia
|
Fora els socis!!!!
|
|
|
Pàgines: [1]