Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Desembre 02, 2008, 09:28:32
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Nou sistema de publicació de notícies a Infoterrassa
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Nou sistema de publicació de notícies a Infoterrassa  (Llegit 797 vegades)
Josep
Administrador
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 157

Nou sistema de publicació de notícies a Infoterrassa
« en: Setembre 05, 2006, 06:38:06 »

A partir d'ara mateix acabem de posar en marxa un nou sistema de publicació de notícies (o d'allò que es vulgui, sempre que sigui relacionat directament o indirecta amb Terrassa)
Amb aquest sistema no caldrà donar-se d'alta per poder publicar. Tan sòls s'ha de fer clic al vincle que es mostra a la portada i enviar el que es vulgui que se sàpiga.

No cal que l'usuari es dóni d'alta. Tampoc cal (tot i que és preferible) signar ni indicar el nom si no es vol. Una vegada enviat, l'article passarà a una cúa d'enviaments que es mostrarà a la mateixa portada. El lector podrà votar la rellevància de l'article, si és interessant, si és ofensiu, spam, etc. Depenent del nombre de vots, quan s'obté la majoria de vots positius l'article es publicarà complet a la portada, desapareixent de la cúa de pendents.

Si un article no rep els vots necessaris per a ser publicat després d'una setmana, desapareixerà de la cúa automàticament.

Esperem que aquest sistema sigui prou engrescador i animi a tothom a fer saber tota aquella informació "oculta" dels mitjans tradicionals! I sobretot, que us agradi... Wink
En línia

Margaret Mead
Jr. Member
**

Gènere: Femení
Missatges: 53

Re: Nou sistema de publicació de notícies a Infoterrassa
« Resposta #1 en: Setembre 05, 2006, 11:13:26 »

Primer de tot, dir que em sembla un sistema molt original i molt democràtic, Per una altra banda, no acabo d'entendre com funciona el sistema de vots, pot votar qualsevol? des d'on es pot votar?  Huh Huh

Gràcies per aclarir els meus dubtes!
En línia

Margaret Mead.
Jeros
Hero Member

Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #2 en: Setembre 05, 2006, 11:36:47 »

Huh disculpeu però... no deixa de ser un fòrum llavors oi? no manté ninguna línia ni res?
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #3 en: Setembre 06, 2006, 09:30:05 »

tot i que els temes tècnics son obra d'en Josep (la web es seva, ja ho sabeu), crec que us puc respondre a les dues preguntes fetes.

Margaret, tothom pot votar des d'on vulgui i quan vulgui. aixó si, em sembla que nomes es pot votar 1 vegada per noticia.

Jeros, molt clar. és una lliure publicació, tothom pot publicar el que vulgui. i no, no es cap fòrum, per això ja tenim aquest, del qual tu ets el number one!!

Grin Grin

per qualsevol dubte ja sabeu on estem

gracies
En línia
Josep
Administrador

« Resposta #4 en: Setembre 06, 2006, 09:46:42 »

A la portada es mostrarà una llista amb els titulars de les notícies enviades. Quan hi fem clic, les podrem llegir i allà mateix veurem la opció de votar-la.
Malgrat totes les opcions que hi veureu per votar-la, totes les opcions s'agrupen en només dues: vots positius i vots negatius. Si hi ha pocs vots i tots positius, la notícia es promociona a la portada. Quan la cosa es complica i hi ha disparitat de criteris amb molts vots negatius, la notícia encara es pot promocionar a la portada quan el percentatge de vots positius supera el 50% (si la notícia s'ha votat negativament 10 cops, es necessitaran 11 vots positius per pujar-la a la portada).
De moment ignorem quina resposta tindrà, però sospito que s'haurà d'ampliar l'àmbit de cobertura informativa molt més enllà de Terrassa que, tot i que està bé, no és el que personalment més ens agradaria.

I intentarem que no es converteixi en un fòrum. De fet, si veiem que es publiquen notícies irrellevants o de nul interès informatiu, les esborrarem i convidarem al seu autor a participar a aquest fòrum.

I si hi ha idees, doncs aquí tenim les orelles! Wink
En línia

Jeros
Hero Member

Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #5 en: Setembre 06, 2006, 10:38:03 »

okis, a veure com funciona Smiley
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Margaret Mead
Jr. Member
**

Gènere: Femení
Missatges: 53

« Resposta #6 en: Setembre 19, 2006, 02:00:02 »

A mi em sembla molt bé el sistema, jo ja he votat més d'un cop, però no acabo d'entendre que una mateixa persona pugui votar més d'un cop sobre un mateix article (jo ho he fet per comprovar si això era possible), perquè d'aquesta manera la persona que ha escrit l'article, o els seus col.legues, poden votar més d'un cop per tal que l'article surti en portada, la qual cosa no sembla massa just ni democràtic, no? (Més aviat em recorda a OT... Evil)
En línia

Margaret Mead.
Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

« Resposta #7 en: Setembre 22, 2006, 11:50:02 »

A mi em sembla molt bé el sistema, jo ja he votat més d'un cop, però no acabo d'entendre que una mateixa persona pugui votar més d'un cop sobre un mateix article (jo ho he fet per comprovar si això era possible), perquè d'aquesta manera la persona que ha escrit l'article, o els seus col.legues, poden votar més d'un cop per tal que l'article surti en portada, la qual cosa no sembla massa just ni democràtic, no? (Més aviat em recorda a OT... Evil)

tens rao en el que dius sobre el fet de votar més d'una vegada seguida, però en això en Josep està treballant perquè nomes es pugui votar un cop. poc a poc es van pulint aquests detallets.  Smiley
En línia
Josep
Administrador

« Resposta #8 en: Setembre 26, 2006, 11:35:58 »

No hi ha cap sistema infalible per evitar la duplicitat de vots, però en la mesura del possible ja està fet Wink
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió