Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Propostes pel nou disseny de la Rambla d'Egara (Llegit 1630 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
Molt bonic: belluguem-nos en transport públic quan el transport públic no és una alternativa real. O potser la gent hauria de canviar de feina i treballar només les hores de sol. O carregar-nos el comerç del centre, perquè si no s'hi pot arribar amb transport privat, com tornes a casa carregat de compres? En bus? Això, matem el transport privat al centre, convertim-lo en zona de vianants, fem que desaparegui el comerç del centre i així se solucionarà el problema de la mobilitat al centre: no hi haurà ni Déu.
Tots al Corte Ingles, apa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1112

Avinguda de l' Abat Marcet
|
No, millor agafem el transport públic que no funciona BÉ. Que ens trobem a la zona 3 de l'ATM per recorre 21 km. que això és per arribar a BCN, (que per cert, triguem quasi una hora) però si volem anar d'altres punts, ho tenim més magre.
Au vinga, demanem un peatge al centre? I que incrementin Les Fonts oi?
I no, no posem el Corte Inglés, no posem res millor, enderroquem tot i posem flors, plantes, i a viure a les cavernes. El progrés no té sentit, oi?
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
No té sentit si progressar vol dir incrementar la diferència entre riquesa i pobresa, no té sentit si per potenciar centres comercials cal destruir el petit comerç, no té sentit millorar l'accessibilitat en transport privat a grans centres comercials i privar l'accés a zones de petit comerç. La gent no és estúpida, i si per anar al centre tot són problemes la gent anirà a Eroskis, Carrefurs i Corteingleses perquè tot són facilitats. En conseqüència, ens carregarem el comerç del centre.
Millorem el transport públic abans de carregar-nos el privat. Ideem un sistema per a que la gent pugui tornar a casa amb les seves compres fetes al centre. Carregar-se el transport privat sense que hi hagi alternativa és voler quedar bé amb la vianda al plat, voler anar "de guais".
Ull, estic d'acord en limitar l'ús del transport privat, però desgraciadament avui això és una utopia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
El comerç perifèric ja fa anys que se'l van carregar. Només subsisteixen botiguetes tristes, aquelles a les quals es recorre quan has tornat del Carrefour i resulta que t'has descuidat l'ampolla de Veterano I això quan la gasolinera queda més lluny que la botigueta, perquè si no, també ha begut oli 
Però no, jo no vaig cap aquí. Jo vaig cap a la mobilitat. Estic molt d'acord en fomentar el transport públic i evitar així el transport privat. Però mentre el transport públic no sigui eficient això només seran paraules i bones intencions. Es, com sempre, passar la responsabilitat al ciutadà. El conductor és borratxo, és temerari i es dedica a matar-se en accidents cada estiu. Però encara és hora que algú arregli aquell semàfor perquè no quedi tapat per l'ascensor d'entrada al pàrquing (Av. Barcelona); o canviar de banda el carril-bici del passeig 22 de Juliol (tram barri d'Egara) per evitar que algun ciclista mori per estar situat el seu carril al mig del trànsit i cruïlles. Ara ho han pintat de color vermell. Suposo que és perquè no es vegi la sang dels ciclistes...
Es aquí on vull anar a parar. Fem-ho bé, però fem-ho bé tots. Si volen que deixem els cotxes a casa, que facin que no tinguem excusa. Tota la resta és passar la pilota al ciutadà que no pot fer res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|