Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Novembre 23, 2008, 02:28:54
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  La sala d'estar
| | |-+  35 immobiliàries i la seu d'Urbanisme, tancades per especulació
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: 35 immobiliàries i la seu d'Urbanisme, tancades per especulació  (Llegit 1518 vegades)
Jordi
Full Member
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 153

35 immobiliàries i la seu d'Urbanisme, tancades per especulació
« en: Novembre 10, 2006, 09:40:46 »

La nit de dimecres dia 8 de novembre, un grup de persones ha siliconat els panys de 35 immobiliàries de les poblacions de Santa Coloma de Gramenet i Poble Sec-Sant Antoni (Barcelona), i la seu d’Urbanisme de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. A més, s’hi ha enganxat adhesius on s’hi podia llegir: “Tancat per especulació”. Amb aquesta acció es vol mostrar el rebuig cap a la celebració, aquests dies, del Barcelona Meeting Point, seguint la dinàmica d’accions descentralitzades de denúncia iniciada ahir amb l’encadenament de 4 persones a la Plaça Sant Jaume de Barcelona.

L’acció pretén focalitzar clarament i de forma simbòlica els vertaders culpables de la situació d’extensiva precarietat de la vida al nostre país. Immobiliàries, constructores, promotores i administracions públiques estan al darrere del fenomen de la bombolla immobiliària.

Especulació, malbaratament de recursos, destrucció del territori, mobbing i inaccessibilitat a l’habitatge, són només algunes de les creus que hem d’arrossegar per permetre que uns quants magnats n’obtinguin un benefici particular amb l’excusa del progrés; un progrés que no es fa palpable, que s’allunya inexorablement de les
necessitats de la societat catalana.

El Barcelona Meeting Point, constitueix doncs, una burla descarada per part de la classe política i la màfia del ciment. L’aparador que es cedeix a les empreses que estan destruint el nostre país i les nostres vides s’ha anat convertint al llarg d’aquests 10 anys en un vertader paradigma a nivell mundial de la indecència i la voracitat.

Tanmateix, ja fa temps que se senten veus de resposta, crits de resistència des de tots els cantons: moviments socials i organitzacions, col•lectius locals i associacions de veïnes, grups ecologistes, centenars de persones individuals. Fa temps que hem decidit fer-los front i no permetrem que se’ns riguin a la cara. Ha arribat l’hora de tancar el Meeting Point.

Els seus seminaris aberrants, les seves opulents demostracions, el seu sarcasme, el seu aparador públic (i mai millor dit), la seva impunitat han d’acabar-se. Cal que totes i tots els plantem cara: han de saber que nosaltres no serem còmplices del seu enriquiment sense escrúpols, de la nostra pròpia condemna.

Dissabte 11 a les 12:00 del migdia, des de la Plaça dels Països Catalans (Sants) ens manifestem contra la lògica destructiva, la corrupció urbanística i la violència immobiliària. Ha arribat l’hora de riure nosaltres. Tancarem el Meeting Point, com hem tancat les seves immobiliàries!

Barcelona, 8 de novembre de 2006
En línia

entre el mugró del Tagamanent
i la vall de ciment malalta
on hi creixien oliveres
ara hi creixen grues altes
Jeros
Hero Member

Gènere: Masculí
Missatges: 1164

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: 35 immobiliàries i la seu d'Urbanisme, tancades per especulació
« Resposta #1 en: Novembre 13, 2006, 11:23:43 »

Jo si no vull pa, no vaig a la forn de pa.

Si no vull anar en taxi, vaig passejant.

Si no vull "l'assessorament i mediació" d'una immobiliària, ho faig pel meu compte. Ningú m'obliga a entrar allà.
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Jordi
Full Member

« Resposta #2 en: Novembre 13, 2006, 11:44:30 »

no em negaràs que no porten una pila d'anys contribuint a que la gent hagi d'hipotecar-se de per vida?

què hem de fer amb gent així, donar-los les gràcies?

el teu liberalisme no és tal, és perversió des del moment que fa de l'habitatge un mercat sense normes.
En línia

on hi creixien oliveres
Jeros
Hero Member

« Resposta #3 en: Novembre 13, 2006, 01:40:55 »

No sé... jo crec que si no vols anar a una immobiliària no hi vas i ja està.

Si vols fer-te el pa tu, vas a un forn de pa. Es que realment és el mateix. En el fons, ells fan un servei.

Ara, jo per exemple, com entenc tot el procés i per mi no es massa dur el fet de veure un pis, i els passos següents, doncs ho faig pel meu compte.

D'altres potser necessitaran el consell d'una immobiliària, d'un advocat... etc, etc.
En línia

Jordi
Full Member

« Resposta #4 en: Novembre 14, 2006, 02:38:47 »

està clar que ho veiem diferent... per mi aquests xiringuitos que guanyen d'un quilo en amunt per aquesta gran gestió que fan i contribueixen a l'augment sense fre dels preus de l'habitatge no haurien d'existir, però bé, el temps els posarà al seu lloc.

salut
En línia

on hi creixien oliveres
Jeros
Hero Member

« Resposta #5 en: Novembre 14, 2006, 04:04:57 »

Sí, el veiem diferent, encara que crec que els 2 tenim part de raó. Potser una regulació del benefici d'una immobiliària seria el millor, però ja et dic, tu pagues per un servei, per molt que et doni ràbia, com quan vas a un psicòleg, un advocat, o el que sigui...

Salut per a tu també!  Grin
En línia

Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió