Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Torna en Jeros a Parla amb l'alcalde :D (Llegit 1269 vegades)
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 568

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
jajajajaja ke dius !!! jo quan la meva companya Montse Prat (directora de la tele i presentadora del programa) va dir tenim una trucada de Sant Pere, en Raul, jo dic , no pot ser no pot ser... una altra vegada en Jeros...
ajajaja quins collons que tens... t'ha agradat aixo de parlar amb l'alcalde eeee!!
molt bé molt bé.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
avui em penso que no el fan el programa en directe, sino grabat per allò de la revetlla i tal... no ho sé segur... ja veurem
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
li vaig comentar a la montse, la presentadora ,que ens coneixem, bé via internet, i que amb el tema de la mobilitat haviem tingut oberta una web i tal i qual.... li va semblar molt be la iniciativa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
doncs tens raó el programa dura molt poquet, ja li he dit varies vegades, pero em sembla que volien començar poc a poc i provar com anava la cosa. T'he de dir que estan força satifets de la resposta que ha tingut el programa.
<<Quina enveja! Estàs ficat de ple en tots aquests temes locals! A mí m'agradaria formar part més activament però no sé de quina forma ho podria fer.>>
deu ni do, ja estas bastant més ficat en el tema que la majoria de la gent. Ara bé, sempre ho pots estar més. Ja saps que infoterrassa està obert a tothom... tu mateix. Aqui tens , tindras, i has tingut sempre les portes obertes.. tu i tothom ,,. ee!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|