Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Maig 17, 2008, 04:06:23
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Crida a tots per recuperar el fòrum
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Crida a tots per recuperar el fòrum  (Llegit 474 vegades)
Elliot
Administrador
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?

Crida a tots per recuperar el fòrum
« en: Febrer 17, 2008, 08:09:20 »

Salutacions a tothom, molt de gust de tornar a escriure per aquí.

Què ens ha passat tot aquest temps? Reconec que jo mateix he estat massa temps innactiu, però i la resta? I en Jeros ?

M'agradaria que entre tots tornessim a recuperar el bon ritme que aquest fòrum havia tingut temps enrera. Utilitzem aquest espai per parlar de la ciutat, de la gent, dels seus problemes...

recuperem aquest 2008 el fòrum d'infoterrassa!
En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 939

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: Crida a tots per recuperar el fòrum
« Resposta #1 en: Febrer 18, 2008, 10:23:46 »

Hola a todos.

Mi ausencia más que justificada fue debido a discrepancias varias que no pretendo que trasciendan a los demás porque no serviría para nada.

No obstante, contad conmigo, quizás de una forma más tranquila, es posible que no tan activo, pero seguiré leyendo y aportando en la medida de lo posible.

No obstante, ya que creo que es lo más acertado, solicito mi exclusión del equipo de moderadores.

Con esto doy por zanjado el tema y "me doy" una nueva oportunidad aquí.

Saludos y espero que rebienvenidos.
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
skpes
Full Member

Missatges: 205

« Resposta #2 en: Febrer 18, 2008, 08:38:53 »

yo voy poniendo cosas, ostras Jeros tu eres el alma mater del foro Grin
x cierto la gente no scribira pero se ve que entran..................

de paso deciros ke vendo ps2, pasaros por el foro de ventas Evil
« Última modificació: Febrer 18, 2008, 08:42:22 per skpes » En línia

(\-Ü-/)
jose.egara
Moderador

Missatges: 82

« Resposta #3 en: Febrer 19, 2008, 11:32:20 »

Contad conmigo para recuperarlo. De todas formas, creo que lo primero que se tendría que hacer es revisar la estructura del foro.

Por cierto elliot, ¿Que ha pasado con tu blog? Creo que era muy interesante y ahora he visto que ya no existe.

Saludos

« Última modificació: Febrer 19, 2008, 11:37:58 per jose.egara » En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
Elliot
Administrador

« Resposta #4 en: Febrer 19, 2008, 08:27:31 »

Contad conmigo para recuperarlo. De todas formas, creo que lo primero que se tendría que hacer es revisar la estructura del foro.

Por cierto elliot, ¿Que ha pasado con tu blog? Creo que era muy interesante y ahora he visto que ya no existe.

Saludos

salut companys, compañeros,

Jose, no sabia que fueras lector de mi blog  Grin, la verdad es que tenia un hosting que me salia demasiado caro y estoy pendiente de contratar uno más barato. De todas formas, estoy super liado con otros temas (vamos, "el tema", mis estudios en la universidad) y tengo poco tiempo para dedicarme a actualizar el blog.

Por lo que comete a este foro, yo me comprometo a ir entrando y escribiendo más. Jose, que estructura propones?
En línia
jose.egara
Moderador

Missatges: 82

« Resposta #5 en: Febrer 20, 2008, 12:34:10 »

Hola de nuevo. Yo también he intentado alguna vez lo del tema del Blog, pero siempre acabo no sabiendo de que hablar. Por eso, el único proyecto que ha seguido adelante (y que espero que siga durante bastante tiempo), es el del foro de La Gripia. Por supuesto, si ha seguido adelante ha sido gracias a aquellos usuarios que han seguido participando, y que me han animado a seguir adelante.

En cuanto a este foro, te iba a decir que hacia tiempo se había convertido en un monologo de denuncia contra los estafadores bla, bla, bla. No tengo nada contra la persona que denunciaba, al contrario, seguramente tenía razón, pero con mantener un hilo abierto y poner las novedades, creo que hubiese sido suficiente. El tema se estaba poniendo un poco pesado. Veo que habéis hecho limpieza. Yo lo que haría es dividir un poco más el foro, y no hacer un foro general y otro de movilidad.  En nuestro foro, por ejemplo, tenemos una sección de peticiones y quejas, donde nos podemos quejar, por ejemplo, de la limpieza de los parques, de los camiones aparcados, etc...

Otro de ellos, es obras y proyectos, donde opinamos sobre los proyectos que están en marcha en el barrio (como la Estación de Renfe, por ejemplo). En servicios hablamos de transportes, colegios, guarderías, etc... Y luego tenemos las típicas secciones de noticias y cafetería, además de algunas para reportar errores, con la web, ayuda para poner imágenes, novedades, etc...

Bueno, pues ya he soltado el rollo y me voy a dormir. Solo son sugerencias, también hay que contar que el foro forma parte de la web de Infoterrassa, y algunas de las cosas que sugería ya se pueden encontrar en la web.

P.D. Elliot, yo ofrezco alojamiento web. Si te interesa te puedo ofrecer un espacio muy barato, o incluso gratis, colocando un enlace en tu blog.
En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
Elliot
Administrador

« Resposta #6 en: Febrer 20, 2008, 07:14:52 »

OK, es una buena idea.

Gracias por tu ofrecimiento de alojarme mi blog, lo tendré en cuenta.
En línia
Dani
Moderador

Missatges: 10

« Resposta #7 en: Febrer 22, 2008, 12:29:12 »

Hola amics,
doncs la veritat es que feia segles que no entrava. La veritat em vaig donar d'alta ja no se quan fa, però costa agafar l'hàbit d'entrar per aquí. Anem força de cul amb mil històries i no tenim quasi temps per a res mes.

Si he de dir la veritat, he entrar perquè m'ha arribat un mail parlant de la fusió de dos fils. He estat mirant una mica per aquí i veig que no hi ha gaire moviment.
Es curiós que en una ciutat amb 200.000 habitants hi hagi tanta poca participació al fòrum. Jo sóc dels que creu que això d’Internet està molt bé, però s'ha de publicitar també fora, com? això es tot un altre tema de debat.

Tot i així i sempre com a crítica constructiva, deixo les meves conclusions o sugerències.

1. Des del fòrum s'ha de poder anar a la pàgina principal de www.infoterrassa.com (es una tonteria, però fins avui no he entrat mai a infoterrassa.com, perquè sempre entrava directament aquí).

2. He intentat entrar en infoterrassa.com amb el meu login del fòrum. Veig que no es el mateix i crec que seria bo unificar. Perquè? Segons el meu punt de vista, pots coneixer el forum directament des de google i donar-te d'alta. Seria molt interessant que per defecte (encara que s'ha de poder donar l'opció de desactivar aquesta opció en el moment del registre) t'arribés per email el resum de ls articles que es publiquen a infoterrassa.com si et registres des de el fòrum (unificar usuaris)
He vist que al donar-t’hi d'alta a infoterrassa.com hi ha la casella per rebre informació per e-mail. Consell: que estigui activada per defecte i un desplegable on puguis triar si vols rebre l’ informació diàriament o una recopilació setmanal.

3. Incitar a col•laborar mes a la gent fent que siguin mes actius. Aquí es on tinc mes dubtes, ja que crec que la millor forma de fer-ho es integrant el fòrum dintre d'infoterrassa.com, que es vegi com una part mes, no com una pàgina externa amb un disseny totalment diferent. D'aquesta manera es comparteix l'esperit de que la gent del carrer facin una mica de periodistes, ja que molts cops una noticia que va als fòrums podria ser una columna de debat dintre d'infoterrassa.com. Es clar que això requereix d'un editor o revisor que gestioni els continguts.
La part negativa d’això es que s'està donant el cas de que la gent es mes propera o s'identifica mes amb informació publicada en un medi social (blog o fòrum) que amb la informació que es publica en un mitja de comunicació (Tv, premsa, radio). La societat està agafant consciència de la manipulació que hi ha en els medis de comunicació i que molts cops una informació transmesa en un medi convencional (Tv, premsa, radio) està adulterada ja abans de publicar-la.
Per això crec que infoterrassa ha de barrejar una mica de tots dos mons, ha de semblar una publicació seriosa però al mateix cop propera on la gent hi participi, podent per exemple valorar una noticia, enviar-la a coneguts, ampliar-la, etc. No es tracta d'inventar res nou, la WEB 2.0 ja fa molt que funciona i clars exemples de funcionaments col•laboratius poden ser youtube o la wikipèdia.

4. fer servir un CMS mes actualitzat. Per exemple Joomla ( http://www.joomla.org )es gratuït i sembla força mes potent sobre el que es basa ara mateix infoterrassa.com sense desmerèixer gens el que hi ha ara, però es veu una mica antiquat.

5. Continguts per a gent jove. Es un fet que la gent de entre 15 y 25 anys es la mes activa a la xarxa. Fer que sigui atractiu per a gent jove es la millor publicitat (ja que ells intercanvien molta mes informació que nosaltres diàriament). Que pugui ser un lloc de trobada per a gent jove on exposar els seus problemes, conèixer gent nova, fer activitats en comú, etc.  Escoltar-los i fer que la web sigui del seu agrat, això si seria una revolució.

Bé, en podríem parlar molt sobre idees i moltes coses mes, a veure si creant debat, s'activa això.

Es veritat que amb aquests problemes ens hi trobem tots. Col•laborant amb una gent de Rubí estem treballant sobre la creació d'un canal de comunicació cultural a Internet que estarà recolzat per publicitat escrita i punts d'informació físics per tot el Vallès, i, totes aquestes reflexions que he escrit aquí també les hem tingut en compte nosaltres. No sabem com acabarà l'aventura, però si que tenim bastant clar que t'has d'anar renovant dia a dia amb idees noves.

Espero llegir les vostres reflexions i tots junts donar vida a això.

Salutations a tots.

Daniel
En línia

Salut companys !!!
Elliot
Administrador

« Resposta #8 en: Febrer 22, 2008, 12:37:36 »

Wooooow!!!!! Daniel, MOLTES GRÀCIES. Has escrit GRANS PROPOSTES per aquest fòrum i pel web. Sens dubte hem de prendre nota de tot el que has dit, el problema, falta de temps.

Fa massa temps que aquesta web està en estat "d'hivernació" i és una llàstima, perquè té unes potencialitats molt altes, només cal saber crear un producte atractiu. Integrar fòrum i web és una bona idea, però com dius, no es tracta de fusionar-lo en un , sinó de saber crear sinèrgies entre la informació del home del web i la del fòrum.

Em comprometo a treure temps d'on sigui per reflexionar sobre el tema i fer propostes per millorar infoterrassa.

salut!
En línia
Dani
Moderador

« Resposta #9 en: Febrer 22, 2008, 12:44:44 »

uhmm.. ara tinc un dubte..

t'ha arribat un mail amb la meva resposta? perquè a mi no m'ha arribat res amb la teva. Potser que no hi tingui activat??

Aixó te a veure amb el que comentaba abans.. tot el que sigui que l'usuari rebi informació (no intrusiva) per el canal que ell trii ha d'estar activada per defecte. Reconec que he llegit la teva resposta perquè encara estaba voltant per el forum, sinó, a saber quan torno a entrar.
Vaig a revisar les opcions del meu perfil a veure que hi trobo.

No cal dir, que cualsevol ajuda que necesiteu, podeu comptar amb mi. Sobre disseny, programació web i coses d'aquestes encara que sóc aficionat i tinc una mica de mà.

Salut companys !!

Daniel
En línia

Salut companys !!!
Elliot
Administrador

« Resposta #10 en: Febrer 22, 2008, 12:59:09 »

uhmm.. ara tinc un dubte..

t'ha arribat un mail amb la meva resposta? perquè a mi no m'ha arribat res amb la teva. Potser que no hi tingui activat??

a la pàgina del perfil d'usuari > Notificacions i email, has d'activar les dues opcions:

- Rebre notificació per email de temes únicament en la primera resposta sense llegir
- Activar la notificació quan publiquis o responguis a un tema.

en principi crec que això surt per defecte a tothom, a no ser que tu ho canviis expressament.

Gràcies pel teu oferiment, en principi els temes de disseny i programació els porta en Josep, que és el qui s'ha currat el web de dalt a baix. Però si que ens podries donar un cop de mà moderant el fòrum. Ja et pots imaginar que de moment gaire feina no dóna...
En línia
Dani
Moderador

« Resposta #11 en: Febrer 22, 2008, 01:17:12 »

Jo ho tinc activat. A veure si ara si que m'arriben les respostes. Tot i així, he vist que per rebre altres fils on no s'ha publicat res, s'ha d'activar a l'index del fòrum, veritat?

Per aixó mai m'ha arribat un mail resum del que s'ha publicat.

Sobre lo de moderar el forum, doncs per mi cap problema, encara que m'hauria de llegir les normes d'administració que tingueu (que es permet, que no es permet, etc..etc)

I sobre lo de que no dona gaire feina, com tu has dit abans, es una qüestió de temps, d'unir voluntat, ganes i marcar uns objectius. Ah.. i mans per executar.

Si vols, pots obrir un fil sobre consultes tècniques sobre informàtica i un altre sobre imatge digital (vídeo i fotografia) i el modero si vols com a prova. En aquests temes si que puc fer les meves aportacions. Si ja hi son... tanco la boca, que tampoc m'he pogut mirar tota l'estructura.

.. a veure si m'arriben els emails !!!

Daniel
En línia

Salut companys !!!
Elliot
Administrador

« Resposta #12 en: Febrer 22, 2008, 01:23:04 »

Jo ho tinc activat. A veure si ara si que m'arriben les respostes. Tot i així, he vist que per rebre altres fils on no s'ha publicat res, s'ha d'activar a l'index del fòrum, veritat?

en qualsevol fil, a dalt de tot apareixen uns botons. Tens un que diu NOTIFICAR. No l'he provat mai, pero m'imagino que deu servir pel que demanes.

Sobre lo de moderar el forum, doncs per mi cap problema, encara que m'hauria de llegir les normes d'administració que tingueu (que es permet, que no es permet, etc..etc)

I sobre lo de que no dona gaire feina, com tu has dit abans, es una qüestió de temps, d'unir voluntat, ganes i marcar uns objectius. Ah.. i mans per executar.

Si vols, pots obrir un fil sobre consultes tècniques sobre informàtica i un altre sobre imatge digital (vídeo i fotografia) i el modero si vols com a prova. En aquests temes si que puc fer les meves aportacions. Si ja hi son... tanco la boca, que tampoc m'he pogut mirar tota l'estructura.

millor no obrir un subforum sobre temes informatics perquè sino ens desviarem massa del tema general, no creus? Pots moderar el fòrum "general", que fins aquest matí era on es publicava tot (no estava separat per temàtiques) i vas provant. Sobre les normes, doncs mai ho hem parlat crec. Bé, un mínim de respecte vers les persones, no insultar, i vigilar que un comentari s'obri al subforum que toca i no en un altre. Jo de vegades també canvio els titols dels comentaris per fer-los més entenedors. Poca cosa més. Potser seria una bona idea establir aquests criteris de forma més clara.
En línia
Dani
Moderador

« Resposta #13 en: Febrer 22, 2008, 01:30:58 »

ja m'ha arribat el primer e-mail.... estaba per probar el correu de gmail a veure si el que tinc posat ara m'ho enviaba al spam.

Sobre lo dels subforums, t'entenc perfectament. Potser tens raó, encara que jo crec que una manera de que aixó es mogui es que la gent sapigue que pot vindre aquí a buscar respostes sobre el que no sap. Sigui cuina, informàtica, imatge, tràmits, etc..etc

en tot cas et proposo una cosa. Ara he de marxar però aquesta nit faig una ullada general i us plantejo una estructura (com per adalt algú ha dit) renovada. I a veure que us sembla.

Sobre lo de moderar el general, cap problema. Serà tot un honor !!!

Salutacions.

Daniel
En línia

Salut companys !!!
Elliot
Administrador

« Resposta #14 en: Febrer 22, 2008, 01:39:02 »

Sobre lo dels subforums, t'entenc perfectament. Potser tens raó, encara que jo crec que una manera de que aixó es mogui es que la gent sapigue que pot vindre aquí a buscar respostes sobre el que no sap. Sigui cuina, informàtica, imatge, tràmits, etc..etc

en tot cas et proposo una cosa. Ara he de marxar però aquesta nit faig una ullada general i us plantejo una estructura (com per adalt algú ha dit) renovada. I a veure que us sembla.

tens raó, podem parlar de moltes coses, però sempre que estigui relacionat amb Terrassa, sino no té sentit el forum. El tema de l'estructura, ja està solucionat, si veus la portada del forum aquest mati he creat una sèrie de subforums per tematiques.
En línia
Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió