Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: OPERA (Llegit 1095 vegades)
|
BARITONO
Newbie

Desconnectat
Missatges: 25
|
 |
OPERA
« en: Octubre 18, 2005, 10:06:39 » |
|
Me gustaria encontrar personas amantes de la OPERA, Me llamo Ferran y soy cantante del Coro del Liceu desde hace 33 años. . Si alguna persona esta interesada en contactar conmigo y hablar sobre la OPERA, estoy a su disposicion. Ferran. Terrassa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BARITONO
Newbie

Desconnectat
|
 |
Re: OPERA
« Resposta #1 en: Octubre 27, 2005, 07:48:25 » |
|
Parece mentira que una ciudad como Terrassa con mas de 200.000 personas no se interese por la opera. Yo BARITONO hice unas sugerencias sobre este tema , pero hasta ahora nadie me ha dicho nada. Quizas al ser de Cor del Liceu ( con casi 33 años de actividad ), sea poca cosa para los amantes de la opera de Terrassa. No lo se, pero estoy muy preocupado por el futuro de la opera.
Un saludo.
Ferran. BARITONO. Terrassa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
 |
« Resposta #2 en: Octubre 28, 2005, 09:33:36 » |
|
Bé, no crec que t'hagi de preocupar el futur de l'òpera. Es un gènere minoritari, això és clar. I ho serà durant molt de temps. Jo no sóc dels de dividir. Hi ha uns "Amics de l'Òpera de Sabadell" on segur que la meitat o gairebé dels assistents són terrassencs. Potser si es fa el similar a Terrassa, condemnarem al de Sabadell (parlo des del desconeixement més absolut) Tu vens de Barcelona i a més d'un Cor del Liceu. Desenganya't: això no ho trobaràs enlloc més! Però Sabadell és només a 7 quilòmetres. Segur que tardaràs menys a arribar-hi que quan anaves de Travessera de les Corts al Liceu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
BARITONO
Newbie

Desconnectat
|
 |
« Resposta #3 en: Octubre 28, 2005, 10:56:36 » |
|
Hola, soy Ferran, BARITONO. En primer lugar, perdona por no escribirte en catalan. En segundo lugar, estoy contento porque al menos una persona me ha contestado. Desde platea el Liceu es muy bonito, pero otra cosa es desde dentro. La gente se piensa que cantar en el Liceu es un privilegio; estoy de acuerdo, porque no todo el mundo puede cantar en el Liceu. Como todos los trabajos hay sus partes positivas y negativas. Ahora acabamos de terminar la opera La Gioconda de amilcare Ponchielli. A mi me gustaria saber lo que opinan los terrasenses que han ido a ver esta gran opera. Me gustaria saber si les ha gustado, que cantante les ha gustado mas, el ballet,etc. Me gustaria saber como estan esperando el Otello que cantara Jose Cura, etc. Esto me gustaria saber. Que haya un pequeño debate sobre el futuro de la opera, etc. Si alguien se anima les prometo que les cantare dos romanzas de opera donde la persona quiera.
Un saludo.
Ferran. BARITONO. TENOR DRAMATICO. Terrassa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
 |
« Resposta #4 en: Octubre 30, 2005, 01:56:42 » |
|
Primer, estic d'acord que el Liceu impressiona. Vaig tenir la oportunitat a trepitjar l'escenari (abans de l'incendi) i el punt de vista des d'allà era impressionant!!
No sóc cap entès en òpera. No tinc opinió formada 
Vaig assistir d'acompanyant a un càsting per la incorporació de noves noies al cor del Liceu, i la noia que em va agradar més no va passar ni tan sòls a l'eliminatòria final... (reconec que la seva veu em va posar la pell de gallina!!)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|