Pàgines: 1 ... 5 6 [7] 8
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ets nou al fòrum? Presenta't (Llegit 15265 vegades)
|
la chefi
Newbie

Desconnectat
Missatges: 10
|
hola,que guapo estas jero, en sevilla nada menos,cerquita de mi tierra¿que calor hace verdad? quiero mandar un saludo a Ariadna,que posiblemente entre esta noche en el foro,un besito guapina,y otro para todos los foreros
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
la chefi
Newbie

Desconnectat
Missatges: 10
|
joe que valor tienes jero, venir cada dos fines de semana,supongo que sera en avion,porque solo de pensar en el viaje en coche me tiemblan las carnes,fui este verano a ver a mi hijo y se me hizo el camino eterno,la proxima vez me voy volando, lo juro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Laura_Egara
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2

|
Hola a tothom!!
Doncs bé, jo em dic Laura (obvi també), i aquest agost faré 21 anys. Sóc estudiant de filologia anglesa i quan acabi doncs no sé encara què faré 
Vaig viure a Terrassa fins als 14 anys, a La Cogullada, i després em vaig traslladar a Matadepera. Tot i viure allà, faig vida a Terrassa perquè aquí hi tinc part de familia, la parella, amics, l'escola en el seu moment...i me l'estimo moltíssim.
Sóc sòcia del Terrassa FC des de fa 4 anys i així seguirà mentre es pugui
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NR-MSR
Newbie

Desconnectat
Missatges: 3
|
BON DIA. Soc Juan Antonio, encantat de conèxeir-vos. Soc nou al forum aquet ... Dewwwww
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Benvingut Juan Antonio - NR-MSR a aquest forum!
Estàs a casa teva, endavant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
NR-MSR
Newbie

Desconnectat
Missatges: 3
|
No es que m'agradi molt dir-ho... No més per seguretat. Al costat de la rambla, XDDDDD
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|