Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Maig 17, 2008, 05:02:15
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Ets nou al fòrum? Presenta't
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 ... 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Ets nou al fòrum? Presenta't  (Llegit 15332 vegades)
myriam
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3

Ets nou al fòrum? Presenta't
« en: Maig 20, 2005, 11:50:02 »

Hola!!

Me presento, soy Myriam y he conocido este foro a través de una amiga.
Me interesa poder formar parte para poder hablar de cosas interesantes de nuestra emblemática Terrassa pero si soy sincera en particular me interesa poder sacar tema o foro-comuidad dedicado a nuestros animales de compañia sobre todo de los que más sufren que son los perritos y gatitos abandonados, mal tratados, o simplemente poder hablar de lo que en principio se trata de dar un agradable paseo con nuestro compañero pero a veces puede a cabar siendo un problema en todos los sentidos de la palabra.

Si alguien puede contestar a este mensaje se lo agradecería pues al ser nueva y novata en este forum voy un poco perdida.

Gracias y saludos
« Última modificació: Febrer 22, 2008, 10:51:12 per Elliot » En línia
Josep
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 155

Nueva usuaria!
« Resposta #1 en: Maig 22, 2005, 11:19:27 »

Benvinguda, myriam. Aquí pots parlar del que vulguis! Wink (sempre amb allò del degut respecte i bla, bla, bla)
En línia

Jeros
Hero Member

Missatges: 939

Avinguda de l' Abat Marcet

Nueva usuaria!
« Resposta #2 en: Maig 23, 2005, 10:41:34 »

Benvinguda! Encara que això ara per ara està una mica mort, mica en mica l'hem de donar vida entre tots! Smiley
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
gatmorgan
Newbie
*

Missatges: 33

Nueva usuaria!
« Resposta #3 en: Maig 24, 2005, 02:38:00 »

Benvinguda!!!!

Ara que tenim defensora dels animals ja no em podeu maltractar.  evil
En línia
myriam
Newbie
*

Missatges: 3

Gracias
« Resposta #4 en: Maig 25, 2005, 04:13:23 »

Gracias a todos por el recibimiento que me habéis dado.
Ya he visto que esto está un poquitín parado pero espero que aunque sea poco a poco coja un poquitín de color.

Gracias.
Myriam Tongue
En línia
Margaret Mead
Jr. Member
**

Gènere: Femení
Missatges: 53

Nueva usuaria!
« Resposta #5 en: Juny 02, 2005, 06:26:44 »

Hola a tots/es!
Jo, com la Míriam, també sóc relativament nova i també vaig rebre una bona acollida, ja que encara que siguem pocs els que participem de seguida hi ha respostes.
Jo encara no visc a Terrassa, hi vaig estar visquent l'any passat i el que ve hi tornaré. Estic totalment enamorada de la ciutat i de l'ambient que s'hi respira, no sé, m'hi trobo molt cómoda. I vosaltres?

Margaret Mead.
En línia

Margaret Mead.
Jeros
Hero Member

Nueva usuaria!
« Resposta #6 en: Juny 03, 2005, 01:28:28 »

Si conegués a més gent segur que estaria més còmode... encara que hem trobo molt bé Smiley però el meu entorn, encara no s'ha "emancipat" i és pràcticament tot de L'H.
En línia

Margaret Mead
Jr. Member
**

Nueva usuaria!
« Resposta #7 en: Juny 03, 2005, 06:32:52 »

Estic d'acord amb tu Jeros, és difícil crear noves xarxes socials, sobretot si tens les antigues relativament a prop, ja que si les tens lluny, no tens més remei que posar-te les piles... Però, per això tenim aquest fòrum no?, almenys per conèixer a gent virtualment...!
En línia

Margaret Mead.
Dani
Moderador

Missatges: 10

Nou a terrassa
« Resposta #8 en: Juny 15, 2005, 12:56:27 »

Bé.. jo també fà res i menys que visc a terrassa. Exactament a Abat Marcet, 223 i la veritat estic bastant content amb el canvi.
Avans vivia al centre de Barcelona i es un plaer tornar a gaudir de la tranquilitat d'una ciutat amb aire de poble.
Ara només cal anar coneixent una mica la ciutat i la seva gent.

Ens veiem per aquí companys !!!
En línia

Salut companys !!!
Jeros
Hero Member

Nueva usuaria!
« Resposta #9 en: Juny 15, 2005, 01:03:27 »

ei! doncs vivim molt a prop. Jo visc al 235 Smiley
En línia

Dani
Moderador

Missatges: 10

Nueva usuaria!
« Resposta #10 en: Juny 15, 2005, 01:23:31 »

collons..doncs som veins.. veins.... jo estic al costat del vitaldent..
En línia

Salut companys !!!
Jeros
Hero Member

Presentacions
« Resposta #11 en: Juny 15, 2005, 01:30:11 »

Ja que això sembla que mica en mica comença a funcionar, proposo fer una mica de presentació de cadascun de nosaltres Smiley Allà va la meva.

Jeros, encara que em dic Raúl.
27 anys-aún! Cheesy
Visc a l'Abat Marcet sol (m'agrada la independència Smiley) He viscut tota la meva vida a L'Hospitalet, i des de fa un parell d'anys estic a Terrassa, i crec que m'he adaptat prou bé.
Treballo a l'Aeroport de El Prat.
En línia

Josep
Administrador

Missatges: 155

Presentacions
« Resposta #12 en: Juny 15, 2005, 03:35:43 »

Em sembla una molt bona idea Smiley

Jo em dic Josep (tot i que el meu nick digui que em digui Josep Tongue). Tinc 38 anys i sóc de Terrassa de tota la (meva) vida. Un bon dia, tot just havent entrat al magnífic món de l'atur, se'm va acudir de muntar aquest xiringuito anomenat Infoterrassa amb la idea de que tothom pugués publicar les seves notícies i evitar, sempre que fós possible, filtres. Tot i que va semblar una bona idea a l'inici, és una tasca que costa molt consolidar. Malgrat tot, sembla que de mica en mica es va aconseguint. Ara la feina m'impedeix estar a l'aguait d'aquesta criatura de la forma que m'agradaria. I que duri Wink

Des de fa un any, sóc "empresari" autònom, o ho intento, i una de les coses que mantinc és la màquina on s'allotja Infoterrassa.com. M'apassiona la meteorologia i sóc responsable tècnic de http://www.meteoclimatic.com allotjat en aquest mateix servidor.
En línia

Margaret Mead
Jr. Member
**

Presentacions
« Resposta #13 en: Juny 15, 2005, 06:25:34 »

A mi també em sembla perfecte això de les presentacions...!
Jo sóc la Margaret Mead i, a pesar de l'exotisme del meu nom, sóc d'un poble de Lleida. Tinc 24 anys (em queda poc per fer-ne 25), sóc estudiant i ara per ara, fins que no m'instal.li a Terrassa, estic anant d'aquí cap allà i d'allà cap aquí.
Terrassa m'encanta i em sento especialment vinculada amb el barri de Ca n'Anglada (per motius personals i acadèmics -que acaben esdevenint el mateix-), de fet, el meu pare hi va viure durant molts anys i jo l'any passat també hi vaig passar el curs.
Què més us puc dir?
En línia

Margaret Mead.
gatmorgan
Newbie
*

Missatges: 33

Presentacions
« Resposta #14 en: Juny 16, 2005, 12:45:17 »

Pues yo soy Fidel de 38 años y trabajo en una empresa de residuos.

Siempre he vivido en Terrassa, hasta la fecha, que cuando todo el mundo quiere venirse a esta ciudad, yo me voy a vivir a Sant Boi (no empeceis con la bromita de que me voy al psiquiatrico, aunque me hace falta).

Y ahora con el lio de tener el trabajo en Sabadell, la novia y la futura casa en Sant Boi y el gato y la cama en Terrassa, me estoy convirtiendo en un centauro raro:

La mitad superior de mi cuerpo es humana, pero desde el culo para abajo soy un Citroen Saxo.

Bueno, no es cierto del todo, como durante la jornada laboral uso coche de empresa, de 8:00 a.m a 19:00 p.m. (dias laborables) la mitad inferior es un Opel Corsa.

Por eso, por mi transformación en mutante rodante, y por mi contacto diario con las basuras de toda la industria catalana, mis principales preocupaciones son: el Medio Ambiente, la movilidad, la recogida selectiva de políticos obsoletos (uy uy , paro que se me va la olla)
En línia
Pàgines: [1] 2 3 ... 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió