Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Juliol 04, 2008, 11:06:47
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Ets nou al fòrum? Presenta't
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Ets nou al fòrum? Presenta't  (Llegit 16430 vegades)
Oski
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 19

Presentacions
« Resposta #30 en: Juny 21, 2005, 05:17:33 »

Gràcies,
crec sincerament que si que hem fet una bona elecció, Terrassa és tranquil·la, bonica, etc....  però per el que vaig llegint aquí al fòrum hi ha moltes coses per les que treballar (falten molts serveis!).

Bé, pel tema transport almenys tenim el pis a prop de la Renfe i això fa molt, perquè si has de venir fins a Barna a treballar i a sobre trigues un munt amb el transport ... doncs ja t'ho penses més això de marxar!
Nosaltres estem a Sant Pere, de fet crec que a prop d'Abat Marcet, i allò queda bastant a prop de la Renfe, dels busos, etc.

Gatmorgan, la meva germana que viu a Terrassa, va viure una temporada a Sant Boi, i no està malament tampoc però no hi ha tanta cosa com a Terrassa. Allò potser està una mica més mort. Bé, suposo que tu ja  coneixeràs St. Boi.... i ja sabràs que pots trobar i qe no pots trobar. A més si vas viure amb la xicota, doncs això és un altre rollito (ja se sap l'amor ...)
A més mai se sap on pot anar a parar un al final. Qui sap si no acabem tots vivint al Pirineu plantant patates o tomàquets.  rolleyes
En línia
gatmorgan
Newbie
*

Missatges: 33

Presentacions
« Resposta #31 en: Juny 22, 2005, 02:28:51 »

Pozi, mas pillao, ez coza del amós.

Cierto que Sant Boi tiene menos servicios que Terrassa, la vivienda es más cara, hay más mosquitos, etc... . Pero aparte de "el tirón" que me hace cierta persona para que me cambie de ciudad, necesitaba un cambio de aires. Aqui dejo viejas guerras y cicatrices, allí me esperan nuevas batallas y heridas.

Pero en Terrassa seguiran mis padres, mi hermano, mis sobrinos, mis amigos (casi casi 200000 , porque con algunos no me junto), y estaré siempre vinculado a esta ciudad. Dentro de unos años igual me vengo una tarde nostálgica a pasear por el Parc de Vallparadis, o a tomarme  un café en Amics de les Arts, o una cervecita en Ca N'Anglada.

Pero todavia me queda un año para irme, mientras me hacen la choza.
En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 1017

Avinguda de l' Abat Marcet

Presentacions
« Resposta #32 en: Juny 22, 2005, 01:31:04 »

jurl, ni que te fueras a otro país! Cheesy estas a escasos 25 minutos de aquí...
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Naamath
Newbie
*

Missatges: 9

Presentacions
« Resposta #33 en: Agost 03, 2005, 03:54:49 »

Eis!
Jo soc Naamath... bé... a Terrassa, Carles... soc del centre, a pesar que ingresso al forum des de mallroca... el que son les vanaces!!!´Tinc 17 anys... i ja he fet la sele, jutament amb l'Elliot.

Fins aki la emva presenatció... Enga!
En línia
Elliot
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 499

¿Qué hay de nuevo, viejo?

Presentacions
« Resposta #34 en: Agost 03, 2005, 05:39:11 »

eiii carles quina sorpresa!!!

jjajajj benvingut al forum
En línia
Manuel
Newbie
*

Missatges: 2

Re: Presentacions
« Resposta #35 en: Setembre 01, 2005, 07:43:17 »

Hola,

He descobert aquest fòrum avui, i m'agrada veure que encara hi ha gent que és preocupa de les coses que passen més enllà de les portes de casa seva (sense que això vulgui dir, evidentment, que estigui d'acord amb tot el que he llegit).

Em dic Manuel (obvi, potser), tinc 43 anys i des de fa 7 anys visc a Terrassa (abans vivia a Barcelona, on vaig nèixer). Bé, visc concretament a Les Fonts, que hi ha gent que no la considera Terrassa, però és Terrassa, si més no a la placa del meu carrer surt l'escut de Terrassa smiley. El que si és cert és que això d'estar separats del nucli fa que tinguem situacions i problemes diferents. Ja se sap, tot te els seus avantatges i inconvenients.
En línia
Guille
Newbie
*

Missatges: 3

« Resposta #36 en: Setembre 10, 2005, 01:03:03 »

Hola,

Yo soy Guille, de Hospitalet tmb (Zona centro). Tengo 25 años. Este miercoles me dan mi piso en Terrassa (C/Ample). Ya llevo 2 años viajando a menudo por allí, ya que tengo a mi novia en la UPC.

¿Conoceis algún gimnasio por la zona que esté bien y que cierren tarde, aparte del Esporta???.¿¿Q tal el QSport???.

Salu2 a todos,

Guille
En línia
Jeros
Hero Member

« Resposta #37 en: Setembre 10, 2005, 02:18:49 »

Benvingut Guille, jo també era de L'H (Santa Eulàlia) i el canvi ha sigut molt bó. Bona elecció Wink
En línia

R-TOP20
Newbie
*

Missatges: 39

HOLA BON DIA BONA TARDA Y BONA NIT
« Resposta #38 en: Setembre 13, 2005, 11:24:37 »

hola buenas noches a tod@s con permiso de la administracion del foro otro vecino mas de terrassa que entra en el foro

salud2s
En línia

Josep
Administrador

Missatges: 157

Re: HOLA BON DIA BONA TARDA Y BONA NIT
« Resposta #39 en: Setembre 14, 2005, 09:26:45 »

Benvingut a aquesta (de moment) petita comunitat Smiley
En línia

Jeros
Hero Member

« Resposta #40 en: Setembre 14, 2005, 09:48:52 »

Benvingut noi.

Encara som poquets... Sad això no acaba de despegar.

Potser algun anunci al Diari de Terrassa un dissabte... a veure si algú té algo de mà... Cheesy
En línia

R-TOP20
Newbie
*

Missatges: 39

« Resposta #41 en: Setembre 15, 2005, 10:07:03 »

hola gracias por este caluroso recibimiento se agradece si la radio que llevo os puede ser de utilidad podeis contar conmigo

salud2s
En línia

jose.egara
Moderador

Missatges: 98

« Resposta #42 en: Setembre 19, 2005, 03:38:47 »

Pues aqui mismo me presento yo tambien, vecino del barrio de la Gripia desde hace 1 año y medio. Me parece genial que exista este foro donde podamos decir la nuestra sobre Terrassa.
En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
jose.egara
Moderador

Missatges: 98

« Resposta #43 en: Setembre 19, 2005, 03:50:48 »

Hola, yo me llamo Jose, me mude a Terrassa a finales del año 2003 desde Badalona. Vivo en el barrio de la Gripia y la verdad es que estoy contentisimo, me despierto con los pajaritos y tengo una tranquilidad tremenda. Espero que nos leamos mucho por aqui.
En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
skpes
Full Member

Missatges: 230

« Resposta #44 en: Setembre 20, 2005, 05:29:25 »

no vi esto de las presentaciones joer...

trabajo desde 1990 en terrassa y vine a vivir en el 94 por motivos de trabajo, estava harto de subir y bajar de barna a Terrassa a barna rolleyes

En línia

(\-Ü-/)
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió