Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: QUÈ PASSA AMB INFOTERRASSA (Llegit 1172 vegades)
|
JCentelles
Newbie

Desconnectat
Missatges: 8
|
Què passa darrerament amb Infoterrassa? El que havia de ser un mitjà informatiu independent, s'ha convertit en un "cementiri. Gairebé no es publiquen notícies, excepte les de la UAT. Per cert, algú els podria dir als de la UAT que les notícies es divideixen en dues parts, per que no estiguin senceres a la portada? Es que amb una noticia sola d'ells ja omplen tota la portada. Apa, nois i noies! A veure si ens animem tots plegats i penjem alguna noticia de la ciutat de tant en tant!
Salut!
Jordi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
Ni l'Elliot ni jo tenim temps material per anar penjat les notícies que arriben, per responsabilitats vàries i que no cal que expliquem ja que tothom pot entendre Temps enrere, veient que no podíem arribar a tot, vam obrir el sistema de publicacions per a que tothom pogués enviar la seva notícia, i tot i que hi ha qui de tant en tant ho fa servir, la tendència és esperar "que ho faci un altre". Quan proposes a algú que publiqui notícies, prefereix obrir el seu blog, hi publica un parell de coses i l'abandona.
S'accepten idees sobre la forma d'animar a que es faci servir el sistema de publicació
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 568

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Eiii salutacions companys!
Per la part que em correspon, amic Jordi, em sento responsable de l'abandó d'InfoTerrassa però com molt ben saps això d'estar a quatre o cinc llocs alhora absorbeix molt.
És una llàstima, certament. Una llàstima perquè altres webs terrassenques tenen una deriva penosa (cal dir noms?). Sort encara que els amics de Terrassa.net mica en mica estan demostrant fer una feina digna i noble (em recorda l'infoterrassa de fa uns anys però amb una infraestructura major).
Els que em coneixeu sabeu que sóc una mica com el dragon khan. Fa temps que vaig acabar fart de la ciutat (a nivell institucional i polític). I així estic...
Qui tingui ganes i temps, com a dit en Josep, el web està obert. Benvingudes seran les vostres aportacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|