Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Maig 17, 2008, 07:39:36
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Educació i Formació
| | |-+  Informació sobre el CEIP Montserrat
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Informació sobre el CEIP Montserrat  (Llegit 665 vegades)
paco
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1

Informació sobre el CEIP Montserrat
« en: Maig 27, 2005, 10:18:02 »

Benvolguts amics.

Necessito l'ajuda d'algu de vosaltres, m'han enviat al meu fill al col-legi Mare de Deu Monstserrat del barri de Montserrat de Terrassa i estem una mica espantats per lo tipic, es un barri "chungo", no es un bon cole per on es....bé penses lo pitjor.

Algu de vosaltres em pot ajudar o té informacío d'aquest centre, es a dir si coneix algú que hi va, si sabeu si es un centre bó per fer primària, la gent que hi va etc...ho agrairia enormement.

Moltes gràcies.
En línia
Elliot
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?

col·legi montserrat
« Resposta #1 en: Maig 27, 2005, 12:48:57 »

benvingut al forum

Jo visc a Sant Pere, però conec a gent del barri de Montserrat i la veritat es que l'opinió està força dividida.

Per una banda conec a uns pares veïns de Montserrat que no van voler portar la seva filla a aquesta escola, tot i tenir-la a 5 metres de casa seva, perque segons ells hi ha mal ambient.

Però en canvi hi ha altre gent al barri que diuen lo contrari i que estan molt contents amb l'escola.

Crec que lo millor es anar a l'associació de veins del barri o a l'AMPA de l'escola i coneixer la situació de primera mà.

Salut!
En línia
escoles91
Newbie
*

Missatges: 5

Re: INFORMACIÓ COL-LEGI
« Resposta #2 en: Juny 05, 2005, 09:05:03 »

Cita de: paco
Benvolguts amics.

Necessito l'ajuda d'algu de vosaltres, m'han enviat al meu fill al col-legi Mare de Deu Monstserrat del barri de Montserrat de Terrassa i estem una mica espantats per lo tipic, es un barri "chungo", no es un bon cole per on es....bé penses lo pitjor.

Algu de vosaltres em pot ajudar o té informacío d'aquest centre, es a dir si coneix algú que hi va, si sabeu si es un centre bó per fer primària, la gent que hi va etc...ho agrairia enormement.

Moltes gràcies.

Si no vols problemes com els que he tingut jo, millor emportate'l al França o algun concertat del centre. És la meva opinió.
En línia

Fora els socis!!!!
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió