Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: El Partit Popular proposa crear una quarta zona blava a Terrassa (Llegit 268 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Missatges: 939

Avinguda de l' Abat Marcet
|
El Partit Popular proposa crear una quarta zona blava a Terrassa
TAMBÉ DEMANA TRIAR LA LLENGUA PER SER ATÈS A L'AJUNTAMENT El Partit Popular presentarà al ple de dijous dues propostes de resolució. La primera serà per demanar un canvi en la zonificació de les zones blaves per adaptar-la millor a la realitat de la ciutat.
Actualment hi ha a Terrassa tres zones amb sistemes tarifaris diferents en funció de la realitat de l’entorn. Els populars proposen crear-ne una quarta, i més endavant una cinquena, amb uns preus més baixos que els que hi ha ara. Això no suposa crear cap àrea nova de zona blava sinó redistribuir el sistemes tarifaris de les existents.
Gabriel Turmo, regidor del Partit Popular, ha dit que "El canvi s'hauria de fer valorant l'oferta d'aparcament en superfície, la rotació que hi ha a la zona, el nivell d'ocupació que solen tenir les places i l'oferta comercial, entre d'altres".
Els populars no han especificat en quines zones baixarien les tarifes de la zona blava per no alarmar ningú. Precisament el què volen és obrir un debat i que els grups municipals en parlin. Per això presentaran una proposta que sigui fàcilment assumible per la resta de grups.
L’altra proposta que el Partit Pupular durà al ple toca el tema de la llengua. Els populars volen que l’Ajuntament informi als ciutadans del dret que aquests tenen de rebre les comunicacions del Consistori en qualsevol de les llengües oficials de Catalunya, el català i el castellà. D’aquesta forma, segons el PP, l’Ajuntament es dirigiria a cada ciutadà en la llengua que ell mateix hagi escollit i no només en català com diuen que passa ara. Pels populars, l’Ajuntament només fa servir el castellà en tríptics i documents de recaptació d’impostos i taxes.
------- e-newsterrassa
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
sense comentaris
jo tan sols demanaria que l'ajuntament a més de parlar-me en la meva llengua m'escoltes, amb això tindria prou.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 82

|
A mi em sembla que la administracio no funciona tan malament a Terrassa. Jo recordo que a Santa Coloma tot era molt mes complicat. Era necessari perdre practicament tot el día per qualsevol gestio, en canvi, a la plaça dido a mi sempre m'han ates bastant rapid. Potser també han anat canviant totes les administracions, pero....
|
|
|
|
« Última modificació: Febrer 27, 2008, 11:17:39 per jose.egara »
|
En línia
|
|
|
|
|