Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: El palau judicial de Terrassa tindrà al costat un pàrquing per a 60 cotxes (Llegit 1739 vegades)
|
Vict0r
Jr. Member

Desconnectat
Missatges: 78

|
A ver , la volumetría del edificio es la que es. Algo más alto tampoco habría quedado bien.
¿Pero esos colores? ¿Ese granate? ¿De que van?
Habría quedado espetacular cristal negro. Sencillo. No esa cerámica GRANATE , que tiene cojones 
Todavía no ha concluído ya está pidiendo una reforma urgente
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
que inconformistas somos los ciudadanos.
a mi tampoco me gusta demasiado, pero supongo que con el tiempo nos acostumbraremos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ijp
Newbie

Desconnectat
Missatges: 28
|
Como no he tenido que hacer ningún trámite, no se que movimiento tiene la sede judicial. Pero seguro que podrían haberlo puesto en un lugar más accesible, me parece que han dado los terrenos que ningún promotor quería. Aparte que me parece que problemas de movilidad los tendrá, y con un parking con tan poca capacidad...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Aquí les fotos promeses. Més tard, hi haurà una sorpresa, però trigarà una estona.
En efecte han començat a urbanitzar els accessos al Palau, però clar el conjunt de la zona està.... molt degradat i això no ho arregles amb quatre dies.
 Unitat de tren dels FGC passant per davant del Palau de Justícia.
 Cartell que anuncia les obres. Com a curiositat, els operaris que el van muntar van pifiar-la una mica...

Recordeu que l'usuari "nosoydeaqui" ja va fer fa unes setmanes unes fotos també molt "impactants" de la zona: http://forums.infoterrassa.com/index.php/topic,607.msg3242.html#msg3242
|
|
|
|
« Última modificació: Juliol 12, 2008, 11:46:05 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Argh! quina ràbia!!!
No té port USB? O potser és el format? Bé, t'estic dient coses que sé de sobres que saps de què va... el teu nivell informàtic és la hòstia...
no tant, no tant. Efectivament la càmera es connecta per USB, el PC la detecta correctament i puc traspassar els arxius a l'ordinador, però aquests tenen un format "estrany" per a mi, fins ara mai havia treballat amb arxius "MOD" i l'editor de vídeo que utilitzo no els reconec. En fi buscant pel Google he vist que aquest problema el té més gent. De totes formes si utilitzes el software que proporciona la càmera, JVC, sí que pots editar els fitxers, però aquesta no és per a mi la solució perquè jo vull poder utilitzar el meu software, que per això el vaig comprar i per això vaig aprendre com funcionava (i que li dona quatre mil voltes al que regala JVC).
Així les coses, hauré de seguir investigant sobre el tema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
En principi jo nomes conec el PowerDirector que sigui compatible amb aquet format. Suposo que deu ser la camara JVC que graba amb disc dur ¿no?. Jo la vaig provar i em vaig tornar boig per poder passar els videos. ho vaig fer amb el programa de la cámara i un cop en el ordinador el vaig editar amb el programa que utilitzo normalment (Pinnacle Studio). Al final las camaras amb cinta son les mes facils de passar al ordinador.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|