Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Referències Escola Cultura Pràctica (Llegit 1014 vegades)
|
SANDRA
Newbie

Desconnectat
Missatges: 10
|
Hola tothom! Em poso en contacte amb vosaltres ja que necessito referències de l'escola Cultura Pràctica del centre de Terrassa. Vaig tenir l'altre dia una entrevista i en quant a instal.lacions es podria millorar, però penso que a nivel pedagògic estan bé. Em podrieu ajudar? Si algú té alguna referència, per petita que sigui, li estaria molt agraida. Salutacions i gràcies per avançat Sandra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 451

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|

vaig patir 4 anys d'internament en aquesta escola. no s'ho desitjo ni al meu pitjor enemic.
PD: diguéssim que les instal·lacions són penoses i els docents, totalment mediocres.
|
|
|
|
« Última modificació: Març 01, 2008, 09:55:10 per Elliot »
|
En línia
|
|
|
|
SANDRA
Newbie

Desconnectat
|
Hola Elliot! Gràcies per la teva ràpida resposta. Per cert, em podries explicar alguna cosa més al respecte? Sóc la dona del Jose.Egara, així es que si m'ho vols dir en privat, envia-li un mail a ell que penso que el tens.
Salutacions Sandra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Hola sandra perdona per no haver respòs abans
et puc contestar aquí, no tinc cap problema. Jo et diria que hi ha millors escoles a la ciutat. Si la teva opció es l'escola concertada, una bona escola és la TECNOS, però hauràs de tenir present que és una escola que prima per davant de tot l'excel·lència i que per tant si el teu fill és bon estudiant tindrà tota l'ajuda per part de l'escola però si pel contrari no té el nivell que l'escola demana, l'aniran apartant.
jo triaria una escola pública.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Lucia
Newbie

Desconnectat
Missatges: 17
|
Hola Sandra,
Yo te cuento mi historia. Nosotros inicialmente lo queriamos inscribir en la Tecnos porque las instalaciones son buenas y nos habían hablado muy bien de ella, y la Cultuta practica la teniamos como segunda opción.
El tema es que en la pre-inscripción no lo jugabamos al 50%. ya que de 13 plazas habiamos 26, y claro no quería jugar el futuro de mi hija a la ruleta rusa. Además, vimos unas cuantas cosas en la Tecnos que no nos gustú un pelo, como mentirnos.
Así que optamos a la segunda opción, que aunque por sorteo, las posibiliaddes eran muy altas.
A dia de hoy estoy muy contento con la escuela, la enseñanza es buenísima, y las instalaciones se están modernizando.
He hablado con varias madres del cole que tienen hijos en clases más avanzadas y todos hablan muy bien y que el nivel es altísimo. De hecho mi hija de tres años ya escribe su nombre y unas cuantas palabras básicas además de los números etc..................
Respetando las opiniones del foro, yo la experiencia que tengo es buenísima y todavía no he encontrado ninguna crítica de las personas que he podido hablar, y máxime cuando la mayoría no estaban convencidos de apuntar a su hijo en Cultura Práctica.
Por otra parte, se ve que que el colegio en su momento tenía bastante prestigio, pero cuando murio la persona que lo llevaba cogió su testigo el hijo, que hizo caer en picado el prestigio y la calidad de la enseñanza, pero desde que su hermana ha cogido las riendas, todo ha mejorado muchísimo y está recuperando el espacio perdido.
Si tienes cualquier otra pregunta y mel a quieres hacer por privado no lo dudes.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
SANDRA
Newbie

Desconnectat
|
Muchas gracias Lucía por tu respuesta. Una prengunta, me comentas que fuiste a sorteo, había muchas solicitudes??? Es que yo hace unas dos semanas tuve la entrevista y me comentaron que posiblemente con 10 puntos si lo ponía en primera opción tenía muchas posibilidades de entrar. Lo cierto es que estamos hechos un lío, hay gente que nos habla bien, gente que nos habla mal, y ya no sabemos que hacer. Vivimos en la zona nueva de la Grípia y las opciones que tenemos no nos acaban de convencer, excepto el Joaquima Vedruna, pero es religioso y nos tira un poco para atrás. Las instalaciones no son muy buenas pero también nos comentaron que las estaban reformando, me refiero al Cultura. Pues nada, te dejo mi mal por si me quieres contar más cosas en privado, sanflowers75@hotmail.com Muchas gracias
Sandra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
yo me reafirmo en lo dicho y no os hablo de que alguien me haya contado tal cosa o otra, no, he sido alumno de cultura practica 4 años, hará ya unos 5 años, no hace tanto tiempo. en este tiempo las cosas han ido a peor: se cerró bachillerato de un dia para otro, las instalaciones siguen en el mismo estado ruinoso, los profesores son los mismos..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Lucia
Newbie

Desconnectat
Missatges: 17
|
No por decirlo dos veces se tiene más razón.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Montserrat
Newbie

Desconnectat
Missatges: 1
|
Hola Sandra, Sóc una mare de dos nens, de 8 i 12 anys, i els dos estudien a l'Escola Cultura Pràctica. No em puc creure el que t'ha contestat aquest Elliot, es deu tractar d'un ex-alumne venjatiu. Et puc dir que la meva experiència és molt bona, només cal que et digui que jo també sóc ex-alumne i com que realment creia en el ideari de l'escola vaig portar els meus fills a Cultura Pràctica i sempre com a primera opció. També dir-te que conec molts antics alumnes que porten també els seus fills a la mateixa escola. Et diré que a part de la bona qualitat de l'ensenyament, que crec que és demostrable amb els resultats finals dels nostres fills, el que també és molt important per mí , és l'educació cívica que reben els nostres fills. És cert que les instal.lacions no són les millors, però no ho podem tenir tot, estar al centre de la ciutat i tenir espais. Però estigues segura que es busquen les alternatives per suplir aquesta mancança, pensa que en una escola de pocs espais esportius, tenim unes activitats extraescolars molt variades: dansa, bàsquet, voleibol, fútbol, etc. Jo realment m'estimo aquesta escola, perque he vist com ha anat creixent i millorant. Espero que la meva opinió et sigui d'ajuda.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo ja vaig donar la opinió, que es el que ens va demanar l'usuaria Sandra. Està bé tenir també altres opinions, així que cadascú trii la que li sembli més creïble i faci el que cregui més convenient per als seus fills.
en qualsevol cas benvingudes siguin totes les opinions, però, sense faltar el respecte a ningú.
salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]