Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Desembre 02, 2008, 04:29:12
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Esports
| | |-+  Entrenaments Torre Mossèn Homs - córrer
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Entrenaments Torre Mossèn Homs - córrer  (Llegit 2853 vegades)
Pep
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 16

Entrenaments Torre Mossèn Homs - córrer
« en: Abril 02, 2008, 11:39:41 »

Hola, de fa una colla d'anys, aproximadament des de 1995, dos amics, en Javier i jo, vam començar a rodar pels entorns de Torre Mossèn Homs, quan encara no existia el camp de golf. Aquí hi trobàvem llocs molt bonics per entrenar i que afavorien l'estimació del senzill esport de córrer. Feiem grans xerrades, mentre intentàvem millorar la nostra resistència i ens preparàvem per fer curses.
Passats els anys vam anar incrementant amb noves amistats que volien provar d'entrenar amb nosaltres pels mateixos llocs i fins el dia d'avui. Com que el que buscàvem és anar augmentant i fer que la gent sentís plaer per anar plegats, el que vàrem interioritzar certes formes per que qui vingués sabés el que s'hi trobaria. Fent un resum, s'intenta fer, avui dia, un entrenament d'una hora tots els dissabtes per circuits prou bonics i per animar-los fem algun canvi de ritme. L'aventatge és que mai deixem a ningú perdut i sempre el ritme no és problema, ja que arribats a un encreuament, tombem enrera per acollir de nou a qui ve una mica més a poc a poc. Per endur-nos un record, fem una fotografia de la gent que ha vingut i s'intenta anar buscant llocs emblemàtics, com ara arbres de formes boniques, masies, monuments antics, camps i sobretot la muntanya de Sant Llorenç al fons, que està molt present als nostres entrenaments.
Bé, si mai algú s'hi vol afegir, dir que no és un entrenament tancat a unes persones, ni tampoc a cap club, ni ideologia. Si alguna vegada, tu que em llegeixes, vols venir a provar d'entrenar una hora qualsevol dissabte, vaig crear un racó a la xarxa on es fa la convocatòria i s'intenta fer una crònica de l'entrenament.
També podem estar en contacte amb el fòrum que hi ha aqui creat, que pot ser un lloc de trobada.
Ara estic encaparrat en que gent que entrena sola pel carrer, algun dia trobi motius per fer-ho amb companyia, per millorar plegats.
En línia

Elliot
Administrador

Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?

Re: Entrenaments Torre Mossèn Homs - córrer
« Resposta #1 en: Abril 03, 2008, 07:13:09 »

benvingut al forum pep,

No coneixia aquesta afició vostre. Jo sóc aficionat a sortir amb la bici i normalment vaig per la zona que dius. Vaig per allà pels mateixos motius que tu.

Trobo que es una molt bona idea. Miraré els horaris i si puc un dia anar-hi estaré encantat.
En línia
Pep
Newbie
*

« Resposta #2 en: Abril 03, 2008, 08:28:45 »

Gràcies per la benvinguda, Elliot.

Estarem molt contents de contar amb tu, i si dius que fas esport en bici, no tindràs cap problema per aguantar una horeta d'entrenament suau. A més, cada setmana faig la fotografia de rigor de record.

Fins aviat
En línia

Elliot
Administrador

« Resposta #3 en: Abril 03, 2008, 01:48:06 »

Gràcies a tu Pep, per donar-nos la informació.

Jo aquest dissabte he quedat per anar a fer una passejada per sant llorenç, aixi que ho tinc dificil poder anar a l'entrenament.

veig que quedeu sempre els dissabtes a les 8. teniu un lloc fix de quedada?
En línia
Pep
Newbie
*

« Resposta #4 en: Abril 03, 2008, 05:14:11 »

Hi ha una masia, que és l'escola d'hostaleria de Torre Mossèn Homs, i sobretot el dissabte hi ha molt d'aparcament. De vegades jo vaig ja corrent des de casa i arribo just a les 08:00, que és l'hora que sortim tots els dissabtes.

Vinga, anima't

t'adjunto el plànol;

En línia

Elliot
Administrador

« Resposta #5 en: Abril 03, 2008, 07:16:17 »

gràcies, la zona la conec, hi paso sovint amb la bici.

aquest dissabte si no anés a sant llorenç d'excursió m'hi pasaré.
En línia
Pep
Newbie
*

« Resposta #6 en: Abril 08, 2008, 06:32:10 »

Elliot, poso una crònica del que va ser, a veure si t'animes a venir.

Cita de: Pep

Sempre és una incògnita el circuït a fer: és important que no superi l'hora de durada per que tothom tingui la confiança de saber on va. En aquesta ocasió vam fer el clàssic de baixar pel camí que envolta el golf, amb un canvi fins a la torre elèctrica que ha secundat aquell que s'hi ha vist amb ganes. Cada setmana procurarem fer una fotografia d'un mossenaire, per què tots plegats ens anem coneixent, en aquest cas, mentre travessavem el torrent de la Betzuca ha estat en Francesc Marinelo el retratat. Persona que és un clàssic des de far molts anys i que ve de la ma del nostre massatgista, en Jordi, que va venint de tant en tant, que per temes d'horaris no sempre li és possible.

Fotogafia a la font de l'Argelaguet, on ja ens esperaven en Lluis i el seu fill. En Vicenç Cabanes, moments abans ens havia deixat per una drecera, per que tenia d'arribar aviat a casa.

Discurs del 6q, de cara la marató, terç i paella de l'ESCALA

La culminació, l'Anna ens ha regalat un piscolabis de celebració d'un dels seus innumerables podis, en aquesta ocasió de la mitja de Montornés. Enhorabona Anna.

Fins la setmana vinent.
En línia

Elliot
Administrador

« Resposta #7 en: Abril 08, 2008, 06:57:58 »

caram si que sou colla ! i quin bon rotllo que hi ha

a part de mi també es poden animar la resta de foreros ee  Grin Grin

Per un novato com jo en aixo de correr, quina vestimenta es recomana portar?

En línia
Jeros
Hero Member

Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #8 en: Abril 08, 2008, 10:16:24 »

Els caps de setmana normalment no hi soc a BCN, ni tan sols a Catalunya... imagineu-vos... jaja.

Però la inniciativa em sembla molt bona!
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Pep
Newbie
*

« Resposta #9 en: Abril 08, 2008, 10:39:54 »

El tema està engrescat a altres fòrums i penso que aquí pot haver-hi gent amb ganes de provar noves maneres de fer esport.

Elliot, si vas en bicicleta ja tens molt de guanyat i en quan a la vestimenta et recomano que les espardenyes siguin de running, sobretot, per evitar lesions. Recordo fa una pila d'anys que vaig anar amb unes d'squach i em vaig emportar una bona tendinitis.

Ara que encara fa una mica de fresca, o bé unes malles, que van molt bé per córrer o el que vagis còmode i roba de recanvi per quan acabis, per no anar suat cap a casa. És cert, sempre hi ha molt bon rotllo i el que fa gràcia que hi ha gent vinguda de tot arreu i s'acaben fent bones amistats, encara que Jeros ara per ara ho té complicat, la vida és molt llarga i encara vindràs.  Wink
« Última modificació: Abril 08, 2008, 10:45:01 per Pep » En línia

Jeros
Hero Member

Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

« Resposta #10 en: Abril 08, 2008, 11:32:02 »

^^ Segur que en un altre moment, ja et dic que la idea és engrescadora!

Jo aquests dies també faré esport... M'en vaig demà fins dilluns a La Feria de Abril de Sevilla  Grin

O sigui que si no escric... ja sabeu!  Wink
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Pep
Newbie
*

« Resposta #11 en: Abril 08, 2008, 12:43:46 »

Al febrer també vam anar-hi, però corrent,   Smiley

Que vagi molt bé per Sevilla

En línia

Elliot
Administrador

« Resposta #12 en: Abril 10, 2008, 07:41:09 »

gràcies per la info pep. ho tindré en compte, tot i que ara he començat a anar els dissabtes a sant llorenç a caminar.

a més dels entrenaments que faig entre setmana al club natacio terrassa. dilluns, divendres i dissabte entreno pel meu compte al gimnàs i els dimecres faig una classe de tonificació muscular.

sortir a correr és la meva assignatura pendent (fa anys quan feia waterpolo sortiem als estius a correr fins el llac petit, pero d'aixo fa temps...)

només tinc un problema. per arribar fins a mossen homs o bé vaig en bici i la deixo allà o vaig a peu, perquè cotxe no en tinc. a veure si un dissabte m'animo.
En línia
Pep
Newbie
*

« Resposta #13 en: Abril 11, 2008, 12:38:21 »

Elliot i resta de foreros, quan vegeu que us  vagi bé, estarem contents de veure-us córrer i pel que veig, Elliot, estàs fet un gran esportista i tens les eines afinades per córrer 1h suau, uns 9 quilòmetres..
A mi, com que m'agrada fer més estona que l'horeta que tenim programada, el que faig es sortir corrent des de Can Palet, entreno amb el grup i torno cap a casa. Si vens en bicicleta la pots lligar  i segur que trobaràs a algú que sigui de prop d'on visquis, amb el que podràs quedar per tornar. En fi, ja buscaríem solucions.

Recorda, tots els dissabtes a les 08:00 a Torre Mossèn Homs entrenament en grup. Ja posaré, si et sembla bé alguna fotografia.
En línia

Pep
Newbie
*

« Resposta #14 en: Juny 14, 2008, 04:48:38 »

Elliot i Jeros; no m'havia oblidat de vosaltres; el que no em volia fer pesat i ara concentraré totes aquestes darreres setmanes per que quedi un registre dels entrenaments que anem fent, per qui li agradi seguir-nos, si us sembla bé.

Bé, res més només dir que estic molt content de la quantitat i qualitat dels amics, que ens anem aplegant setmana rera setmana i que sempre hi ha algú nou  i que estarem encantats si des d'aquest magnífic fòrum algú s'anima un dissabte.

Ahhh !! per cert, també fem alguna trobadeta pel parc de Vallparadís, encara que molt menys multitudinària.

Vagi bé.
En línia

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió