Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pregunta de Trivial!! (Llegit 1122 vegades)
|
Oski
Newbie

Desconnectat
Missatges: 19
|
Algun de vosaltres sap si al barri de St. Pere, al costadet del Mercat del Triomf, anys enrere, hi havien pous d'aigua o bé algun tipus de mines???
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 576

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
si si
de fet al carrer transversal encara hi ha gent que hi treu aigua.. tenen montada una cooperativa des de fa anys, tot i que cada vegada son menys gent. Aquests veins de la cooperativa no necessiten estar connectats a la xarxa publica d'aigua, sino que ja s'apanyen ells mateixos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
Sí, i tant! De fet encara hi ha cases que tenen pous
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Oski
Newbie

Desconnectat
|
Una cooperativa??? joé. Cases amb pous? Jo ho preguntava per si algun cop hi hagut problemes amb els ciments de les cases a causa de l'existència de pous. S'ha sentit algun cop que hi hagin hagut problemes d'aquest tipus al barri?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
problemes.... jo diria que cap
el que si que es veritat és que Terrassa està plena plena d'aigues subterranies...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Oski
Newbie

Desconnectat
|
Ep, aquest missatge és d'agraïment. Aquest fòrum és la bomba. Moltse gràcies per respondre i cap endavant amb aquest fòrum, que està superbé. Des del meu punt de vista de nou vinguda a la ciutat ... el recomanaré sempre!
Un olé per a tots i un bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
gracies!! i benvingut a terrassa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
entre la plaça mestre serrat i el mercar toto son horts i ja un aflorament d'aigua, era antiguament una riera que anava de mes amunt de l'avinguda fints el carrer st llurenç avui en dia encara surt molta cantitat d'aigua pero no dona problemes de res
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|