Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Entra en funcionament un dels 2 aparcaments de Terrassa-Est (Llegit 1485 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet
|
Aquest dissabte entra en funcionament un dels dos aparcaments de l'estació Terrassa Est JA S'ESTÀ COL·LOCANT EL TERRA DE FUSTA DE LA PASSAREL·LA DE JACINT ELIAS Aquest dissabte entrarà en funcionament un dels dos aparcaments que hi ha al voltant de l’estació Terrassa Est, de Renfe. L’alcalde de Terrassa, Pere Navarro, inaugurarà aquest dissabte al migdia el primer dels aparcaments de 85 places i que es troba entre l’estació i el carrer Àlaba. L’aparcament, que serà gratuït, disposarà de places reservades per a persones amb alguna discapacitat.
Pel que fa a l’altre aparcament, estarà situat a l’altra banda de la via, entre l’estació i el Passeig 22 de Juliol i amb accés pel carrer Joaquim Vayreda. Aquest aparcament, que podria estar enllestit cap a la tardor, tindrà 153 places també d’ús gratuït.
L’Estació Terrassa Est va entrar en funcionament ara fa dos mesos al Passeig 22 de Juliol, entre els carrers d’Àlaba i Camp de Roure, per apropar el servei als barris de l’est de la ciutat. En total, són 800 metres quadrats edificats i 146 de porxos que van costar uns 4 milions d’euros.
D’altra banda, a la passarel·la per a vianants de la riera de les Arenes, a l’alçada del carrer Jacint Elias, ja s’està col·locant el terra de fusta i en pocs dies ja es podria utilitzar. La nova connexió entre els barris de Torre-sana i Ca n’Anglada es va començar a col·locar ara fa un mes amb un pressupost de 772.000 euros.
El nou pont de baranes metàl·liques i amb diversos punts de llum, representa un dels elements més representatius del Pla de Barris. La passarel·la fa 4 metres i mig d’amplada, té un arc parabòlic que corona el pont i li proporciona estabilitat, a banda de determinar la nova imatge de la zona. ------ e-newsterrassa
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
es força petit l'aparcament, però resta construir un de més gran just a l'altre banda. Jo no sóc usuari d'aquesta estació però com que vinc des de Terrassa-Est. Nord veig que cada vegada hi puja més gent a Terrassa-Est.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 160

|
A ver si tengo un rato y las hago. Los primeros días estaba bastante vacio, un poco por desconocimiento, y un poco porque el problema de aparcamiento está un poco más arriba, que es donde te encuentras coches en las aceras y ocupando el carril de circulación, o incluso los pasos de peatones.
Ahora parece que empiezan a dejar más coches, pero hay que contar que, además de tener el nuevo aparcamiento que son una 80 plazas, si no recuerdo mal, también se ha recuperado el aparcamiento en el trozo de calle que va hasta el cap, y en el que pueden aparcar otros 20 o 25 coches.
Con respecto a la estación, que voy a decirte. El 80% de los nuevos vecinos que llegamos al barrio huyendo de los precios de Barcelona lo hicimos pensando en la estación. Yo no te lo puedo valorar como debería, ya que yo no la utilizo porque trabajo con el coche, pero para mi mujer, que lo usa cada día, ha sido como una bendición. Hace unos días que habilitaron 2 plazas para minusvalidos frente a la estación, y la semana pasada o la anterior pusieron una parada de Taxis. Lo que ahora faltaría es una estación de Ambicia't para poder moverte facilmente hasta el centro...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Desde luego. Han hecho el carril bici hasta La Grípia, y se ve bastante gente utilizar la bici privada. Estan haciendo el carril bici en la Av. Madrid también, y podrían utilizarlo para ir hasta la estación. Supongo que pondrán más paradas cuando ya la gente haya perdido la esperanza de tenerlas, como ha pasado con la estación.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Cuando lo hicieron, a través del foro yo me canse de denunciarlo. Es bastante peligroso porque hay bastantes salidas de calles en las que los coches no cuentan con que se pueden encontrar a un ciclista. También influye el que la gente aparque en las esquinas sus furgonetas y camiones y tengas que meter el morro para poder ver algo. Aún así, un amigo mio que es ingeniero de obras públicas, me dijo, sin ver en si como esta hecho, que lo normal es ponerlo cerca de las viviendas, para que el acceso sea facil. Yo siempre había pensado que hubiese sido mejor ponerlo en el lado de la vía, pero el me dijo que no..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Os dejo aquí algunas fotos del parking. Pido disculpas por la calidad, pero una blackberry es un fantástico teléfono móvil pero una nefasta cámara de fotos .
Por cierto, la última es de la planta de recogida de basuras, que esta junto al parking.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
Tienes que contar que estas fotos las hice el Domingo por la tarde. Entre semana hay bastantes más.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jose.egara
Moderador Global

Desconnectat
Gènere: 

|
De momento el barrio no es de aquellos en los que no hay ni un hueco para aparcar. En general se puede encontrar aparcamiento, mas o menos. Cuando empiecen a entregar los pisos que hay al lado de este parking, ya veremos que pasa. Por cierto, también pase por allí y las aceras ya las están haciendo con carril bici, lo cual esta muy bien.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|