Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Agost 21, 2008, 11:20:40
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Cultura Popular
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Cultura Popular  (Llegit 859 vegades)
Cultural
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 10

Cultura Popular
« en: Agost 02, 2005, 02:34:52 »

Bon dia a tothom;

Voldria saber l'opinio que té la gent sobre la cultura popular i tradicional de la ciutat, i si creieu que s'han de fer certs canvis en les activitats dels grups esmentats.

Espero les vostres respostes, gracies:
En línia
Naamath
Newbie
*

Missatges: 9

Cultura Popular
« Resposta #1 en: Agost 03, 2005, 04:14:17 »

La Cultura Popular... feia temps que no en sentia parlar. És curiós, sempre n'havia sentir a parlar a l'escola i a l'institut, com si es tractés d'una materia a estudiar. Des del meu punt de vista, la Cultura Popular son aquelles tradición que ja no es porten a terme, que ja no es practiquen i és necessari que algú les reculli en un llibre i n'expliki l'origen, els fonaments, l'utilitat... ja que aquelles tradicions que nosaltres portem a terme les coneixem i en sabem el perquè. O, si més no, ho hauriem de saber. Per descomptat això que he dit no es la definició de diccionari, però has preguntat que què en pensavem, jo t'he respost. No crec que la meva opinió serveixi de gaire.

Naamath Kuragari
En línia
Cultural
Newbie
*

Cultura Popular
« Resposta #2 en: Agost 03, 2005, 04:20:15 »

A Cultura Popular em referia a: Gegants, bestiari, bastoners, esbarts, sardanistes, colles sardanistes, grups de foc, corals...
En línia
Naamath
Newbie
*

Cultura Popular
« Resposta #3 en: Agost 03, 2005, 04:35:25 »

Ah!
Doncs et seré since... m'enante les trobades de diables. A pesar que no puc anar-hi a totes sempre em trovaràs a la Raval Infernal!   wink
En línia
Cultural
Newbie
*

Cultura Popular
« Resposta #4 en: Agost 03, 2005, 04:44:26 »

T'agrada molt el Raval Infernal?

De les figures de bestiari que n'hi han a la ciutat quina és la que més t'agrada?
En línia
Elliot
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 574

¿Qué hay de nuevo, viejo?

Cultura Popular
« Resposta #5 en: Agost 03, 2005, 05:36:24 »

jo he fet un treball d'investigació força extens sobre la cultura popular a terrassa. La conclusio a la que vaig arribar, aixi en grans trets, es que la ciutadania passa bastant de les tradicions d'aqui.
En línia
Naamath
Newbie
*

Re: Cultura Popular
« Resposta #6 en: Setembre 28, 2005, 12:00:26 »

Doncs mira, per a ser-te sincer, m'agrada la Baixada del Drac i les exibicions de la Pajara, per Festa major, Carnaval, etc... però dintre mateix de la Raval, el "bestiari" sobra ja que ocupa molt espai et fan estar més alerta del que ja ahs d'estar amb la multitud de eprsones que hi ha. M'explico. A la Raval, hi ha molta gent, una multitud, cosa que et fa estar alerta de que no et tombin etc... i en el moment en que entra bestiari el que fan és crear una especie de perimetre al se voltant, cosa que ems embla bé, perè el creen a base de cops de colze, empentes... és molt desagardable.  A la Raval només haurien d'entrar a " l'olla " diables, no bestiari. El bestiari s'hauria de reservar per les activitats del grup en concret, cercaviles i activitats "exivisionistes". A les festes propies del grup, on tansols hi hauria una bestia, es podria fer una festa del foc amb ella, ja que només hauries d'estar alerta d'una sola bestia, a més a més que tampoc hi hauria tanta gent com a la Raval Infernal, cosa que allegeria a la tensió.

Bé... em sembla que he canviat uan mica la temàtica del post... ho sento...

Naamath Kuragari
En línia
Cultural
Newbie
*

Re: Cultura Popular
« Resposta #7 en: Setembre 28, 2005, 11:29:02 »

Hola;

Dirte que el Raval Infernal les bèsties no sobren, el Raval està concebut desde els seus inicis pel Drac de Terrassa i els Diables de Terrassa i l'any vinent farà 25 anys del Raval Infernal en aquesta formula i les besties són necessaries i impactants al Raval. O no es impactant el Drac amb la corrassa i els seus 50 punts de foc encessos alhora?

Graices pel teu comentari
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió