Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Setembre 07, 2008, 07:11:17
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  Nova Taxa de Residus. Estàs d'acord amb la seva implantació?
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Enquesta
Pregunta: Nova Taxa de Residus. Hi estàs d'acord amb la seva implantació?
  -1 (20%)
No   -3 (60%)
Ni si/Ni no   -0 (0%)
Crec que la taxa és discrimatoria   -1 (20%)
Està mal plantejada   -0 (0%)
Total de vots: 5

Autor Tema: Nova Taxa de Residus. Estàs d'acord amb la seva implantació?  (Llegit 2756 vegades)
Jeros
Hero Member
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1112

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: Nova Taxa de Residus. Estàs d'acord amb la seva implantació?
« Resposta #15 en: Agost 29, 2005, 09:28:17 »

Realment és molt cara. Jo he de pagar (per ser una família monoparental) 61,5 €... Sad
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Manuel
Newbie
*

Missatges: 2

« Resposta #16 en: Setembre 01, 2005, 07:51:52 »

Jo hi estic d'acord. Ja sé que en principi a ningú li agrada pagar tributs, però els costos de tractar els residus són molt alts (llençar-los a qualsevol lloc de qualsevol manera, com s'havia fet tota la vida, és molt més baratet). Podriem discutir si aquest cost s'ha de pagar amb els ingressos generals o si és millor establir una taxa relacionada amb la seva generació. Tot te pros i contres, però no em sembla malament una taxa que depèn del nombre de membres de la família (i potser és més just això que fer-la dependre de la superfície, perquè qui generem residus són les persones, no els edificis). Tenir present altres elements, com si al barri és recicla molt, o si has anat molt a la deixalleria ... bé, són uns criteris. Es podrien utilitzar d'altres, però l'essècia de la cosa és que tractar els residus té un cost, i s'ha de pagar.
En línia
Roc Blanc
Jr. Member
**

Missatges: 63

« Resposta #17 en: Setembre 25, 2005, 11:46:47 »

Jo estic a favor de la taxa. S'ha de fer pedagogia del que ens costa el tractament de residus i de que REALMENT continuar portant els residus a abocador o a incinerar és INSOSTENIBLE.
Almenys havent de pagar suposo que la gent s'ho rumiarà abans de llençar-ho tot al contenidor de tota la vida. Pel que fa als criteri de bonificació per visites a la deixalleria em sembla molt encertat, i també m'agrada el de bonificar els barris amb millor recollida selectiva, però sobre aquest últim no em queda clar què fa l'Ajuntament  per avaluar això.
També és veritat que amb el tema del tractament de residus hi ha uns quants que estan fent negoci, però si es fa negoci de manera legal i controlada em sembla bé. No oblideu que fan negoci aprofitant la nostra merda i evitant que quedi incorporada al medi natural pels segles dels segles, i això és un bé per a la comunitat, per nosaltres, i per les properes generacions.
Hi ha gent que fa negocis bruts (i/o brutals) tractant amb altres coses més netes que les escombraries, i no ens queixem tant.
Podriem canalitzar tota la energia que hi ha contra la taxa de residus cap a una altra banda: 2ª corona ja!!! I fora peatges abusius de la C-16!!! Compteu els diners que us suposa això a l'any i compareu amb la taxa de residus.
En línia
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió