Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Desembre 02, 2008, 08:50:25
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Obres i grans infraestructures
| | |-+  El palau judicial de Terrassa tindrà al costat un pàrquing per a 60 cotxes
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: El palau judicial de Terrassa tindrà al costat un pàrquing per a 60 cotxes  (Llegit 1863 vegades)
Jeros
Hero Member
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1169

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: El palau judicial de Terrassa tindrà al costat un pàrquing per a 60 cotxes
« Resposta #30 en: Juliol 16, 2008, 04:54:56 »

Encara que l'acondicionament de l'entorn del Palau Judicial haurà d'estar enllestit, clar.

Encara em pregunto com quedarà perquè el Palau queda una mica penjat on és ara mateix... a veure com s'ho fan.
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
jose.egara
Moderador Global

Gènere: Masculí
Missatges: 160

« Resposta #31 en: Juliol 16, 2008, 11:10:01 »

Cuando estaba mirando piso en Terrassa un amigo mio me dijo que a esa zona le iban a dar mucha vida porque se construirían los juzgados. De eso ya han pasado casi 5 años y de momento los juzgados quedan en medio de la nada. Sinceramente no se como se lo van a hacer, aunque es muy cierto que si nos ponemos a ver fotos de hace 30 años de alguna zona de Terrassa y vemos en lo que se ha convertido "flipariamos". Y yo creo que no tengo que ir muy lejos de mi casa para ver un claro ejemplo  Roll Eyes.

En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
nosoydeaqui
Newbie
*

Missatges: 21

« Resposta #32 en: Juliol 17, 2008, 05:45:20 »

Es de suponer que el plan   Porta Sud significará un cambio muy importante para toda la zona, pero parece estar lejos todavía. Otro punto es la estación Rambleta de FGC que está proyectada justo por delante de los juzgados. También parece estar lejos.

Creo que en donde se verá un cambio más inmediato es en la cantidad de negocios que hay en el barrio. Vivo ahí y la verdad es que aparte de 2 o 3 negocios de tamaño medio (congelados, zapatería, outlet) no hay nada más.

Lo malo es que tampoco estamos en buenos tiempos para arriesgarse con un negocito pensando solamente en la gente que llegue hasta los juzgados. No lo se... por lo menos yo lo pensaría mucho.

Como vecino, me conformaría por ahora, con un buen maquillaje en todos los alrededores.
En línia
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió