Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Desarrollo urbanístico de AEG (Llegit 670 vegades)
|
Vict0r
Jr. Member

Desconnectat
Missatges: 81

|
Pues me extraña que un foro tan especializado como éste no se encuentro éste proyecto.
Tiene una edificalbilidad de 60.000 m2.
De ellos unos 20.000 son terciarios y 7000 de equipamientos.

Según el planteamiento tenemos cerca de 20.000 de usos terciarios.
Así que o van dos o tres torre de oficinas / hotel o un centro comercial 
Todo dicho 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
El Senior Li
Newbie

Desconnectat
Missatges: 34

Antes : "nosoydeaqui"
|
Dónde ha conseguido esto, maestro ?? 
Hace bastante tiempo que no voy por ahí. La última vez que anduve por la zona habían tirado casi todo menos una parte, que es donde se supone que va el "cortinglé".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Vict0r
Jr. Member

Desconnectat
Missatges: 81

|
No lo recuerdo , hace años que las tengo vagando por mi pc :S
Y sí , está todo tirado y derribado. El solar es de Colonial.
La primera foto la he sacado de su página web , pero me da a mi que no van a tener mucha prisa en empeza
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Bones imatges. Gràcies. Un apunt. L'antiga AEG va ser enderrocada deu fer ja 2 anys. D'ençà fins ara han passat moltes coses. El grup Colonial està buscant algú que se'l vulgui quedar, perquè arrosseguen un deute del que no poden fer front (8.900 milions de euros). La Caixa ja es va vendre tot el que tenia a Colonial.
A principis d'any, si no recordo malament, un grup inversor de Dubai es va interessar per Colonial però es va fer enrere.
Tinc un company a la universitat que porta al seu fill al col·legi de la futura AEG, que ara està ubicat provisionalment en barracots a la zona nord del Parc del Nord. Ja els han dit als pares que el trasllat definitiu va per llarg (es parla de 2-3 anys).
Amb això vull dir que ara per ara aquest projecte es troba aturat.
Info sobre Colonial: http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080323/53448257230.html http://www.elpais.com/articulo/economia/Colonial/tiene/ofertas/venta/inminente/SFL/elpepieco/20080628elpepieco_8/Tes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
tal com ja vaig dir per aquí fa uns mesos avui apareix a la premsa que el projecte de l'AEG queda en suspens sine die. Aquesta notícia és greu, no ja pels pisos que es deixaran de fer, que mira més igual, sinó perquè això comporta la paràlisis de la FASE2, on s'havien de construir equipaments cívics i educatius. És més, al costat de casa meva hi ha l'escola provisional "AEG", sí sí, AEG, perquè era l'escola que s'havia de construir allà. Ara el seu futur és molt incert i de moment els seus alumnes, de P3 i P4 han de fer les classes en barracons, que estan força ben acondicionats, però clar no és el mateix que estar en un edifici.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 

|
jo tinc un company a la universitat que porta al seu fill al col·legi AEG, el provisional, i pel moment no hi ha cap informació que els faci pensar en que tindran escola en breu. Els donen un plaç mínim de 3 anys, i segons aquest pare, la Generalitat està a l'espera que l'Ajuntament els cedeixi els terrenys.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|