Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 574

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Vergonyós el puc suport que rep l'esport a la nostra ciutat. Llavors diem que som "Terrassa Capital". Resulta que l'equip de Waterpolo, que ha fet una magnifica temporada, ha de renunciar a participar a l'Eurolliga (la Champions en el món del waterpolo) per manca de suports econòmics. Copio el que he escrit al meu bloc:
El CN Terrassa no jugarà l’Eurolliga (http://www.wpaweb.es/es/noticias/el_cn_terrassa_renuncia_a_participar_en_competicion_europea_la_proxima_temporada_2008_09). Vergonyós. Terrassa Capital? De què? Què trist que ni l’Ajuntament de la nostra ciutat ni cap entitat o institució important aposti per l’esport de Terrassa. Ni el bàsquet, ni el futbol sala, l’equip del Terrassa FC oblidat i el Waterpolo, tercer classificat a la Divisió d’Honor Masculina es veu obligat a renunciar a participar a l’Eurolliga per manca de suport econòmic.
És molt decepcionat. Els homes de l’amic Dani Nart han fet una gran temporada. De 22 partits jugats només han perdut 3. Han quedat tercers a la lliga i la seva participació a la LEN Trophy ha estat fantàstica, arribant a la semi-final. El Club ha dit en un comunicat que:
Els motius de la renúncia són, bàsicament, de caràcter econòmic. La decisió arriba després que el club hagi fet un gran esforç, infructuós, per trobar patrocinadors per participar a l’Eurolliga. Malauradament, el waterpolo no gaudeix d’una repercussió mediàtica potent, fet que comporta que l’interès de les empreses en invertir-hi sigui molt baix. Lamentable. L’Ajuntament es penja la medalla de dir que “Terrassa és la ciutat més olímpica del món“, que no sé d’on ho han tret això i són capaços d’abandonar l’esport de base i d’elit de la ciutat. Així no es construeix ciutat. Així no s’arriba en lloc. Quina motivació tindran els nostres esportistes per seguir realitzant la seva tasca professional a la nostra ciutat?
Des d’aquí vull mostrar el meu suport a l’equip de Waterpolo del Natació, on ho tinc bons companys. Han demostrat estar a dalt de tot. Seguiu així.
|