Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Gener 08, 2009, 12:55:07
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  La ciutat
| |-+  Educació i Formació
| | |-+  GUARDERIES A TERRASSA
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: GUARDERIES A TERRASSA  (Llegit 433 vegades)
novaterrassa
Newbie
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1

GUARDERIES A TERRASSA
« en: Octubre 16, 2008, 12:56:02 »

Hola què tal?
El meu marit i jo fa uns pocs mesos que ens hem vingut a viure a Terrassa, així doncs no coneixem res del poble (vivim a la zona olímpica-can Roca) ni tampoc coneixem a ningú. Es per això que he optat per escriure aqui, a veure si ens podeu donar un cop de mà.
Per circunstàncies jo treballo unes poques hores pel matí i estudio per les tardes, el meu marit treballa a jornada completa. Així doncs, com jo vull continuar estudiant, pero VOLEM SER PAPIS, tenim moltíssimes ganes de ser-ho, estem fent números reals del que ens costarà una criatura i com haurem d'adaptar les nostres vides.
I aqui es on entreu vosaltres. Ens agradaria saber com va el tema de les GUARDERIES al poble. A l'ajuntament m'han donat una llista molt extesa pero... com sabem quina es la més recomanable? Ens podeu donar referències d'algunes? i... quins preus aproximats? Com funciona el tema per entrar en les guarderies públiques? son pitjors?
Espero i desitjo que ens podeu ajudar ja que, tenim moltíssimes ganes de ser papis pero abans, necessitem conèixer aquest aspecte.
Una forta abraçada a tot@s.
En línia
Lucia
Newbie
*

Missatges: 21

Re: GUARDERIES A TERRASSA
« Resposta #1 en: Octubre 16, 2008, 04:52:48 »

Hola Novaterrassa,

El tema de la pública no se com va, però segur que has de anar per sorteig i amb menys possibilitats que la primi.

Altre opció son les concertades o les privades.

Jo porto el meu nen a una privada que es diu Grimm (Abans havia portat a la meva nena). Estic molt content de la manera d'ensenyar i de fer d'aquesta escola.

Els preus?..........ummmmmmmmmm, depen si menja, hora de matiners, etc, etc.

Sa em diràs!!!
En línia
jose.egara
Moderador Global

Gènere: Masculí
Missatges: 169

Re: GUARDERIES A TERRASSA
« Resposta #2 en: Octubre 16, 2008, 10:17:37 »

Hola Novaterrassa.
Millor que no facis numeros si pensas en tenir un nen, perque si no... no ho tindras. Nosaltres també vem portar al nen a una privada (Segona Llar, al centre), principalment perque els horaris de la pública no son gaire bons si treballes (es una curiosa contrarietat, perque si no treballes, no necessites guarderia). En el tema del preu, doncs ja t'han comentat, depen de si el deixas molt d'hora, si ha de dinar, etc... Nosaltres pagavem uns 300 i pico Euros mensuals amb hora parking al matí, a la tarda i dinar. Després has de comptar amb el extras, carnestoltes, la funció de nadal, piscina, etc...

Com et deia, millor que no facis numeros  Roll Eyes Wink.

En línia

http://www.lagripia.net - La web de tu barrio. Visitanos
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió