Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Comencen les obres del nou barri de 4.500 pisos a Can Colomer (Llegit 655 vegades)
|
Jeros
Hero Member

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1203

Avinguda de l' Abat Marcet
|
Comencen les obres del nou barri de 4.500 pisos a Can Colomer de Terrassa
La junta de compensació inicia els treballs d'urbanització del sector, que tindrà tres equipaments
La junta de compensació dels propietaris de les gairebé 50 hectàrees de Can Colomer de Terrassa escenificarà demà l'inici de les obres del primer gran sector residencial dibuixat en el pla d'ordenació urbanística municipal (POUM) del 2003. La junta posarà la primera pedra de les obres d'urbanització dels vials i de la dotació de la xarxa de serveis del un nou barri de 4.490 pisos, 976 dels quals seran promoguts per l'Ajuntament. Els promotors hi invertiran fins a 44,7 milions d'euros, part dels quals es destinaran a finançar el cobriment de la riera del Palau. També hi haurà dos equipaments educatius i un d'esportiu.
Tot i estar en època de crisi i que algunes altres operacions urbanístiques a Terrassa s'hagin alentit, com és el cas de l'AEG, les principals immobiliàries i constructores de la ciutat –La Clau, Immovalero o Copcisa, entre d'altres empreses– no s'han fet enrere en el desenvolupament del sector residencial a Can Colomer-Torrent Mitger –a la zona nord-oest del municipi, al voltant de la riera del Palau– i posaran la primera pedra per començar els treballs d'urbanització de les 47 hectàrees que posteriorment han de permetre que s'aixequin 3.514 pisos al sector.
Els treballs d'urbanització inclouen la construcció dels diversos vials del nou barri dissenyats per l'arquitecte Toni Mas. La intenció és estendre la xarxa de carrers existents per enllaçar amb el barri del Poble Nou i integrar una part de la carretera de Rellinars al nou barri. La connexió amb Can Roca, més a l'oest, es farà construint un nou viaducte damunt la riera del Palau. A les illes interiors dels edificis es faran quatre nous carrers per accedir als habitatges, que tindran voreres àmplies, arbratge, espai per a aparcament i zones de càrrega i descàrrega.
La intenció inicial és que la urbanització del sector es pugui acabar en dos anys i, de fet, aprofitant les obres del quart cinturó, ja fa setmanes que han començat a fer-hi moviments de terres. El cost de la urbanització ascendeix a 44,7 milions i també inclou la instal·lació de les diverses xarxes de serveis, la definició de tres zones verdes i la conservació de la pineda existent. En total hi haurà uns 190.000 m² de zones verdes i s'ha reservat i cedit espai per a dos centres educatius al sud i al nord, una zona esportiva i una minideixalleria. També s'hi haurà de fer una central de recollida pneumàtica de residus.
 ----- vilaweb.cat
|
|
|
|
|
En línia
|
Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Jo hi passo molt per aquella zona els caps de setmana amb la bici i de fet he de dir que les obres van començar a principis del mes d'agost. Bé, és el de menys.
El que volia comentar és un parell de coses. 1: Els pisos aquests estaran a tocar del Quart Cinturó (puntualitzo, quan dic a tocar és a molt pocs metres). M'imagino que la gent que hi vagi a viure allà ho tindrà en compte. Després que no es queixin dels sorolls....
2: I això ja és una valoració personal. Coneixen la zona on es farà el nou barri i la imatge virtual del projecte (al web de l'Ajuntament apareix alguna més) crec que l'impacte visual serà enorme. No dic ecològic perquè en aquella zona fins ara no hi havia res, era un terreny inerme. Però visualment serà un gran impacte, ho podrem veure d'aquí a uns anys.
en fi, més totxo i més població = MÉS COL·LAPSE DELS SERVEIS PÚBLICS. Com no construeixen un nou cap a la zona nord de la ciutat, el CAP Rambla petarà, ja no dona per més. Us ho dic com a usuari. La situació és insostenible
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ijp
Newbie

Desconnectat
Missatges: 31
|
Cal un nou barri? No seria millor utilitzar l'espai per buscar empreses, que donin llocs de feina? Si no aconseguim atreure empreses com Sant Cugat, Viladecavalls, això serà ciutat dormitori...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Vict0r
Jr. Member

Desconnectat
Missatges: 83

|
Algú creu que això es portarà endavant ?
Amb la crisi del sector ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llangot
Newbie

Desconnectat
Missatges: 24
|
Tranquils que els 4.000 pisos no es faran ni de conya (com a minim, fins el 2014 no crec que ningún s´animi a fer-los) A Espanya en general i a Terrassa en particular hi ha una bombolla de dimensions descomunals, els preus han de caure encara molt mes per donar sortida al enorme stcok acumulat de vivienda desocupada. Ja ho vaig dir fa mes de un any, abans d´esclatar el escandol de les hipoteques suprime (podeu veure el fil "Psicosi inmobiliaria" que vaig obrir el Juny del 2007 a infoterrassa, a on recomanaba rebaixar una mica el preu del pis i vendre inmediatament, qui em va fer cas va vendre i va guanyar, qui va esperar sense baixar preus haurá de menjar-se el pis amb patates, tal i com vaig pronosticar). També podeu llegir el fil titulat "vivenda a Terrassa" que vaig escriure el Novembre del 2005, a on pronosticaba el que ara está pasan:
"-el ritme actual de construcció afluixarà, aixó si que es inquestionable, i gairebé tota la gent que hi treballa, immigrants principalment, quedaran al carrer, caldrà pagar subsids a manta i hi haurá atur i conflictivitat, i deixaran de venir mes immigrants, la població envellira de forma molt accelerada. -Els ajuntaments i l´Administració en general deixaran de recaptar el dineral que ara recullen amb tot aquest boom, no hi haura diners per res." |
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elliot
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 617

¿Qué hay de nuevo, viejo?
|
Tranquils que els 4.000 pisos no es faran ni de conya (com a minim, fins el 2014 no crec que ningún s´animi a fer-los) A Espanya en general i a Terrassa en particular hi ha una bombolla de dimensions descomunals, els preus han de caure encara molt mes per donar sortida al enorme stcok acumulat de vivienda desocupada. Ja ho vaig dir fa mes de un any, abans d´esclatar el escandol de les hipoteques suprime (podeu veure el fil "Psicosi inmobiliaria" que vaig obrir el Juny del 2007 a infoterrassa, a on recomanaba rebaixar una mica el preu del pis i vendre inmediatament, qui em va fer cas va vendre i va guanyar, qui va esperar sense baixar preus haurá de menjar-se el pis amb patates, tal i com vaig pronosticar). També podeu llegir el fil titulat "vivenda a Terrassa" que vaig escriure el Novembre del 2005, a on pronosticaba el que ara está pasan: "-el ritme actual de construcció afluixarà, aixó si que es inquestionable, i gairebé tota la gent que hi treballa, immigrants principalment, quedaran al carrer, caldrà pagar subsids a manta i hi haurá atur i conflictivitat, i deixaran de venir mes immigrants, la població envellira de forma molt accelerada. -Els ajuntaments i l´Administració en general deixaran de recaptar el dineral que ara recullen amb tot aquest boom, no hi haura diners per res." | hi tanc que ho vas encertar, ho recordo perfectament ! De fet érem molts els qui ja varem advertir del perill que comportava créixer al ritme que ho estàvem fent i no calia anar-se'n gaire lluny, Terrassa ha estat un exemple de com no s'han de fer les coses.
Ara en pagarem les conseqüències.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]