Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: BUSCO BARRIO TRANQUILO (Llegit 2477 vegades)
|
criss27
Newbie

Desconnectat
Missatges: 1
|
HOLA A TODOS POR MOTIVOS DE TRABAJO ME TENGO QUE DESPLAZAR CON MI FAMILIA A TERRASSA TENGO UN NIÑO PEQUEÑO Y ME GUSTARIA QUE ME ACONSEJARAIS UNA BUENA ZONA PARA CRIARLO CON PARQUES Y TRANQUILO. AGRADECERIA MUCHO QUE ME ACONSEJASEIS YA QUE NO CONOZCO A NADIE ALLI Y ESTOY UN POCO PERDIDA.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
ven al barrio de torressana , hay parques pic nic y dejate de leyendas urbanas es tranquilisimo jordi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
jose.egara
Moderador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 116

|
Estoy de acuerdo con qwertyu, la zona del bosque de torrebonica es muy tranquila y demas, yo soy de la Gripia, un poco mas arriba de Torresana, de todas formas el precio de los pisos en esta zona esta subiendo a pasos agintados.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
sio
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 15
|
Hola! jo em vaig trobar en la mateixa situació ara fa un any. Per casualitat varem anar a viure al barri de st. pere, al costat del mercat. La veritat es que esta força be, es un barri molt tranquil, comercial, amb renfe al costat, el centre a 5 minuts, i el parc del nord i de vallparadis alla mateix. tambe tenim un nen petit, i el fet de tenir el parc practicament a sota de casa, no te preu!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
qwertyu
Full Member

Desconnectat
Missatges: 120
|
el barri de sant pere te un unic inconvenien la manca de parkings , crec que el dia que facin l'estació torressana la gripia aquell dia pot ser que es trobi parking, i també que ja hi ha zona blava
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Malababa
Newbie

Desconnectat
Missatges: 3
|
Yo estuve mirando distintos pueblos de la zona hace un par de años porque me vi en tu misma situacion. Vengo de Esplugues que está cerca de Barcelona y en cuanto a tranquilidad he ganado muchisimo viniendome a Terrassa, pero por contrapartida he perdido muchas otras cosas que aqui no hay... como podria ser un transporte publico de calidad o un servicio sanitario que no estaba saturado... tambien he notado un cambio en la gente, sin ofender a nadie, me he dado cuenta que hay muchos personajillos sueltos por aqui con una tremenda falta de civismo y saber comportarse en sociedad... sin ir mas lejos el ruido de las motillos. En mi pueblo natal no se escuchan las motillos tanto como aqui, parecerá una tonteria pero me di cuenta a las pocas semanas de estar viviendo en Terrassa y lo que más me chocó fue que la policia no hacia nada al respecto. Luego en segun que barrios mejor ni te metas... ya no es por el altisimo grado de inmigración que haya, sino por la falta de educacion que tiene la gente y el mal rollito que da. Otro aspecto que me decepcionó enormemente fue el colegio. Llevé a mis hijos al colegio público que me pertenecia por mi barrio y al principio era mi mujer quien se encargaba de llevarlos y traerlos, a los pocos dias le pregunté si habia conocido a alguna madre o si a la salida de la escuela charlaba con alguien y me dijo que no le gustaban las madres de los niños. Yo me quedé un poco extrañado porque mi mujer es una persona muy sociable pero cuando me toco llevarlos a mi al colegio comprendí porque me dijo eso mi mujer. Lo mas suave que oias decir a las madres era ostia-puta... con eso te lo digo todo ademas de que el gamberrismo en el colegio es una tónica.
En cuanto a los barrios ten cuidado porque en Terrassa solamente hay dos o tres barrios que merezcan la pena. Todo lo demas están dejados de la mano de Dios. El bario de Sant Pere como te han dicho por aqui es un barrio que esta muy bien, se nota que el consistorio le dedica muchos esfuerzos, pero creo que dejan de lado muchos otros barrios, como podrian ser Can Parellada o la Cogullada que parecen haber retrocedido a los años 80... sin los contenedores necesarios para reciclar las basuras o con unas aceras levantadas y los huecos donde se plantan los árboles llenos de malas hiervas...
Ahora decides tú y si quieres un consejo... mira de encontrar un trabajo donde vives ahora que mas vale malo conocido que bueno por conocer.
Malababa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
sio
Newbie

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 15
|
hola, crec que no es pot generalitzar d'aquesta manera, pintant terrassa com si fos un dels llocs pitjors on anar a viure. Com ja he dit en un altre post jo visc a sant pere, i es veritat que es un barri que esta molt be, pero em costa creure que sigui l'unic que funcioni d'aquesta manera. A linees generals, crec que el transport public, que evidemment sempre es pot millorar, dona un servei ampliament suficient, i pel que fa el sistema sanitari... que vols que et digui, crec que es un problema generalitzat, que no afecta unicament la ciutat de terrassa. en el que es refereix al soroll, la veritat es que em xoca bastant... motos sorolloses les trobes a tot arreu, pero en canvi jo quan vaig arribar recordo les primeres nits a la terrassa de casa meva al.lucinant perque sentia ocells i grills, i no cotxes. quan estava a barcelona vivia en un barri normal, diria casi que "tranquil"... i normalment havia de tancar la finestra per veure la tele o parlar per telefon. enfi, pel que fa el cole, un'altre cop aixo es com a tot arreu, un exemple? els meus nebots van a la Salle, a Barcelona. Pues hauries de passar per allá un dia i veure els pares i sentir el seu llenguatge... dubto que sigui més light del que heu sentit a fora del cole del vostre fill. En canvi, on jo porto el meu nen, aixo no es veu. i no crec que sant pere sigui un barri tan "raro"... no sé, que siguin els altres a dir que tal els hi va pel seu barri.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Malababa
Newbie

Desconnectat
|
Estic d'acord amb tu que Terrassa no és el pitjor lloc per a anar a viure... sempre serà molt pitjor viure en el Rabalkistan de Barcelona o a la mina. L'única cosa que jo volia explicar és que comparant Terrassa amb Esplugues he notat moltes deficiències, coses a les quals abans no li donava importància i que ara les trobo a faltar. El fet de tenir un bus cada 12 min. o poder agafar el bus o el metro o el trambaix o el ferrocarril, per al mi això si que és transport public de qualitat, sense esmentar que hi ha bus nocturn cada 20 minuts. Potser sigui incomparable Terrassa amb Barcelona i si véns a viure a una ciutat com Terrassa que en tres anys a augmentat en mes del 30% la seva població mantenint les mateixes infraestructures i serveis, doncs ho notes, d'aqui l'exemple de la sanitat, els CAP están saturadisims, a mi em donen visita pel metge de capçalera a 15 o 20 dias. El teu barri em sembla un barri modèlic, llàstima que sigui l'únic que funcioni així a Terrassa, tens sort de viure a Sant Pere
De totes maneres, Crec que Terrassa ha d'evolucionar molt si vol convertir-se en la ciutat que pregona ser, una capital de comarca que des del meu punt de vista està molt per sota del que hauria de ser una ciutat de 200mil habitans.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Josep
Administrador

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 157

|
Hi ha un parell de coses. En primer lloc comparar Esplugues amb Terrassa i després Barcelona amb Terrassa. No conec Esplugues però sí Barcelona i beneeixo sempre que vaig a Barcelona el poder tornar a Terrassa Aquest estiu vaig anar a Cadaqués després de molts anys de no anar-hi. Recordava un lloc bucòlic i tranquil i aquest estiu em vaig trobar "neeengs" per tot arreu, amb el xunda-xunda a tota bufa i motos amb l'escapament lliure. I era Cadaqués. No era tant sorollós com Terrassa, però la seva relativa tranquilitat ja no m'atreia. El transport públic dins de Terrassa funciona i per la meva opinió, molt bé. Una altra cosa és la comunicació amb l'exterior, que ja és un altre problema. Esplugues, per proximitat, té excelents comunicacions amb Barcelona. Des de Terrassa és una gran kk ja no només anar a Barcelona: anar a llocs diferents de Barcelona (Martorell, Granollers... per exemple...) ja és horrible si no impossible proposar-s'ho. Suposo que la teoria de la relativitat té un exemple molt clar en tu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Malababa
Newbie

Desconnectat
|
No vull posar Esplugues per sobre de Terrassa i molt menys desprestigiar aquesta ciutat
Nomes volia destacar alguns aspectes negatius que te Terrassa perque criss tingues mes punts de vista.
En quan al metro a Esplugues... hi han dues parades, Can Vidalet com tu dius i Can Boixeras, que no pertany a Esplugues pero està molt a prop.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|