Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
Agost 29, 2008, 09:22:38
Inici Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se
Notícies: Benvingut al Fòrum d'InfoTerrassa.com! Registra't i gaudeix-ne!

+  Fòrums d'infoTerrassa.com
|-+  General
| |-+  Debat general (Moderadors: Dani, jose.egara)
| | |-+  BUSCO BARRIO TRANQUILO
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: BUSCO BARRIO TRANQUILO  (Llegit 2544 vegades)
Jeros
Hero Member
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1097

Avinguda de l' Abat Marcet

Re: BUSCO BARRIO TRANQUILO
« Resposta #15 en: Octubre 18, 2005, 01:56:15 »

Tema metro...just per això. Encara que "a prop" és d'un altre localitat.  A més, Esplugues massa serveis... com que no. Conec Esplugues molt bé (vaig nèixer allà) i sé del que parlo.

I el preu de la vivenda... bufffffffffffff i realment oferir oferir... necessites BCN per tot.

Crec que Terrassa està molt més preparada per viure i és molt més independent. Encara que sí que és veritat que hi ha més nengsssssssss Smiley
En línia

Visca la Regió Metropolitana de Barcelona!
Josep
Administrador

Gènere: Masculí
Missatges: 157

« Resposta #16 en: Octubre 18, 2005, 07:51:28 »

No vull posar Esplugues per sobre de Terrassa i molt menys desprestigiar aquesta ciutat

Ja ho sé Grin
Ni jo menysprear Esplugues Wink
Segons la teoria de la relativitat, la durada d'un minut depèn de en quina banda de la porta del vàter estiguis Grin El nivell de soroll d'un lloc depèn del lloc d'on vinguis i tinc clar que tu deus haver sortit perdent en aquest aspecte, sobretot segons en quina zona de Terrassa t'hagi tocat viure
En línia

Margaret Mead
Jr. Member
**

Gènere: Femení
Missatges: 53

« Resposta #17 en: Octubre 26, 2005, 08:37:44 »

Malababa: em sembla molt lícit que no t'agradi massa Terrassa, tothom té concepcions i aspiracions diferents (a mi, personalment m'encanta), però el que no es pot tolerar són certes insinuacions xenòfobes que s'endevinen en el teu discurs:

"Luego en segun que barrios mejor ni te metas...ya no es por el altisimo grado de immigración que haya, sino por la falta de educación que tiene la gente y el mal rollito que da".

"Estic d'acord amb tu que Terrassa no és el pitjor lloc per anar a viure... sempre serà molt pitjor viure en el Rabalkistan de Barcelona o a la mina".

Si no consideres el "altisimo grado de inmigración" com un motiu per no anar a un barri, perquè el menciones? Fent-ho dones a entendre que realment sí que ho creus. No vull malinterpretar les teves paraules, si no insinues això, perdona, però si ho fas, no m'estranya gens que no t'agradi gairebé cap barri de Terrassa, perquè la major part són fruit de diferents processos migratoris (com ja sabrás, perquè tu també ets un nouvingut a la ciutat, oi?).

Margaret Mead
En línia

Margaret Mead.
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió